Icma.az
close
up
RU
Taksi şirkətləri bu sürücülərə qarşı ciddi tədbir görməlidirlər

Taksi şirkətləri bu sürücülərə qarşı ciddi tədbir görməlidirlər

Icma.az, Demokrat.az-dan verilən məlumatlara əsaslanaraq, xəbər verir Taksi şirkətləri bu sürücülərə qarşı ciddi tədbir görməlidirlər.

Taksi xidmətində son zamanlar müşahidə olunan problemlər, xüsusilə sürücülərin və taksi şirkətlərinin müştərilərə göstərdiyi xidmətin keyfiyyəti ilə bağlı ciddi narazılıqlar yaranıb. Bu problemlər gündəlik həyatda və sosial şəbəkələrdə tez-tez müzakirə olunmaqdadır. Müştərilər sərnişinlərə təqdim edilən xidmətin həm operativliyi, həm də şəffaflığı məsələsində bir çox çətinliklərlə qarşılaşır, bu isə müştəri məmnuniyyətini ciddi şəkildə zədələyir.
Kartla ödəniş problemi və sürücülərin imtina etməsi
Bildiyimiz kimi, bu gün bir çox taksi xidməti kartla ödəmək imkanı təqdim edir. Bu, müştərilər üçün çox əlverişli olsa da, bəzi sürücülər üçün əlavə çətinlik yaradır. Müştərilər kartla ödəniş etmək istəsə də sürücülər tez-tez imtina edirlər. Sürücülər müştərilərə zəng edərək, "kartla vurmusunuz, bu mənə sərf etmir" deyirlər. Müştərilər kartla ödəməyi təklif etdikdə, bəzən sürücülər hətta sifarişi qəbul etməyərək telefonu kəsir və ya zəngə cavab vermirlər. Bu, sürücülərin, həm də şirkətlərin, bu cür ödəniş üsullarına qarşı mənfi münasibətini göstərir. Müştərilər isə bu davranışlardan narazı qalaraq, taksi xidmətlərinə etibarlarını itirirlər.
"Çatdı" düyməsinin istifadə edilməsi və aldatma halları
Bir çox sürücünün qarşılaşdığı bir digər problem isə, "çatdı" düyməsinin düzgün istifadə olunmamasıdır. Proqramda sürücü "çatdı" düyməsini vuraraq müştərinin sifarişini təsdiqləyir. Lakin bəzi sürücülər müştərinin ünvana çatmamışdan əvvəl "çatdı" düyməsini vuraraq,  müştərinin cibinə girirlər. Hətta sürücülər bəzən 10-20 metr kənarda dayandıqdan sonra bu düyməni basırlar və müştəri hələ maşına daxil olmamış ola bilir. Bu hal, həm sürücünün etik davranışını, həm də şirkətin qeyri-peşəkar fəaliyyətini ortaya qoyur.
Müştərilərə qarşı təhqir və zorla sifarişin ləğv etdirilməsi
Bəzən sürücülər müştəriləri maşına oturmadığı zaman sifarişi ləğv etməyə məcbur edirlər. Ləğv edildikdə isə dərhal müştərinin kartından pul çıxılır. Bu, taksi xidmətləri üçün ciddi problemlərə yol açır, çünki müştəri hələ xidmət almadan, sadəcə ləğv edilmiş sifarişə görə pul itirir. Həmçinin, müştərilər bu hallarla qarşılaşdıqda sürücülər tərəfindən təhqir oluna bilərlər. Bəzi sürücülər müştəriləri qeyri-etik şəkildə qışqıraraq təhqir edir və bu, müştərilər üçün narahatedici bir təcrübə yaradır.
Şirkət və sürücülər arasında məsuliyyət paylaşımı
Bu cür problemlərin əsas səbəblərindən biri, sürücülərlə şirkətlər arasındakı əlaqələrin düzgün tənzimlənməməsidir. Şirkətlər sürücüləri düzgün monitorinq etməli və onların fəaliyyətlərini nəzarətdə saxlamalıdır. Sürücülərin etik qaydalara riayət etməsi və müştəri hüquqlarına hörmət etməsi üçün şirkətlərə ciddi təlimatlar verilməlidir.
Eyni zamanda, müştərilərə qarşı daha şəffaf və doğru məlumat təqdim edilməlidir. Müştərilər pul itkisinə məruz qalmamalı, eyni zamanda sürücülərin hərəkətləri düzgün bir şəkildə izlənilməli və şikayətlərə tez bir zamanda reaksiya verilməlidir.
Müştəri məmnuniyyəti və etibarın bərpası
Taksi xidmətlərinin müştəri məmnuniyyətinə yönəlik təkmilləşdirilməsi çox vacibdir. Müştərilər yalnız operativ və keyfiyyətli xidmətlə təmin olunmaqla yanaşı, onlara ədalətli və dürüst davranış göstərilməlidir. Müştəri etibarını bərpa etmək üçün sürücülərin və şirkətlərin ciddi qaydalara riayət etmələri lazımdır. Həmçinin, müştərilər üçün daha şəffaf və rahat bir xidmət təminatı təmin edilməlidir ki, bu da öz növbəsində şirkətlərin uzunmüddətli müştəri bazasının artmasına kömək edər.
Nəticə olaraq, taksi xidmətlərindəki problemlərin həlli üçün yalnız sürücülərin deyil, həm də şirkətlərin ciddi tədbirlər görməsi vacibdir. Müştəri məmnuniyyəti yalnız sürücülərin peşəkar davranışlarından deyil, həm də xidmətin keyfiyyətindən asılıdır. Bu səbəbdən taksi şirkətləri daha sərt nəzarət qaydaları tətbiq etməli və müştərilərin rahatlığını, etibarını qorumaq üçün tədbirlər görməlidir. Bu, həm sürücülər, həm də şirkətlər üçün daha sağlam və effektiv iş mühiti yaradacaq.
Jalə
Demokrat.az
Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az-ı izləyin.
seeBaxış sayı:77
embedMənbə:https://demokrat.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Zelenski Ərdoğana sığındı: Türkiyə meydana girir

19 Fevral 2025 07:01see114

Alsu Anastasiya Reşetovanın “tikanlarına” cavab verdi

20 Fevral 2025 01:09see113

Azərbaycanda bəzi saytlar hekləndi ARALARINDA MƏŞHUR İNFORMASİYA AGENTLİYİ DƏ VAR FOTO

20 Fevral 2025 12:25see113

Avropanın ən güclü iki ordusu var: biri Türkiyə… Zelenski

20 Fevral 2025 01:38see112

Ana dili milli kimliyimizin rəmzidir Deputat yazır

20 Fevral 2025 10:27see112

Bosch 550 işçini ixtisar edə bilər

20 Fevral 2025 22:52see111

Naxçıvan Teatrının təbrizli aktyor rejissoru

20 Fevral 2025 10:52see110

Pakistanla strateji tərəfdaşlığın hədəfləri

19 Fevral 2025 08:08see110

Ədliyyə Nazirliyi bələdiyyələrlə bağlı tövsiyə hazırladı

19 Fevral 2025 10:50see110

Axtarışda olan 122 nəfər TUTULDU

20 Fevral 2025 10:46see109

Baerbock cinsi təcavüzə məruz qaldığını etiraf edib…

20 Fevral 2025 18:24see109

Maral və ayı ətinin satışı qadağandır? (AÇIQLAMA)

20 Fevral 2025 17:37see109

Ana dilimiz varlığımız, qürurumuzdur!

20 Fevral 2025 14:08see108

Xanım sürücünün maşınını təpiklədi

19 Fevral 2025 12:06see108

Dünyanın ən səs küylü şəhərinin adı açıqlandı

20 Fevral 2025 12:31see108

Kürdəmirdə maşın kanala düşdü: ölənlər var

20 Fevral 2025 22:17see107

Polis əməkdaşları ölkə boyu gücləndirilmiş rejimdə xidmət aparır FOTOLAR

21 Fevral 2025 02:35see107

Rusiya: Ukraynanın qaz və enerji obyektlərini vurduq

20 Fevral 2025 18:52see107

Şok plan: Ordu Ukraynaya girir, Rusiyaya zərbə üçün...

20 Fevral 2025 12:54see107

Bunu etsəniz ömrünüz daha uzun olacaq

20 Fevral 2025 08:16see106
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri