Tamstore müştəriləri BELƏ ALDADIR: ŞİKAYƏT FOTO KONKRET
Konkret.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Bakıda fəaliyyət göstərən “Tamstore” supermarketlər şəbəkəsi yenidən istehlakçı narazılığı ilə gündəmə gəlib.
KONKRET.az xəbər verir ki, bu barədə tanınmış jurnalist Sevinc Paşayeva məlumat paylaşıb. Sosial şəbəkədə yayılan məlumata görə, marketlərdə satışa çıxarılan bəzi yoqurt məhsulları, xüsusilə də “Нежный” brendinə məxsus olanlar istifadəyə yararsız, kiflənmiş halda müştərilərə təqdim edilir. Daha narahatedici məqam isə bu məhsulların guya “endirimli” qiymətlərlə satışa çıxarılmasıdır.
Jurnalist bildirir ki, marketin son dövrlərdə sürətlə genişlənən şəbəkəsi fonunda xidmət keyfiyyəti tamamilə zəifləyib. Sevinc Paşayeva hətta bir neçə gün əvvəl Tamstore filiallarından birindən 6.42 manatlıq şokolad məhsulu alarkən kassada başqa bir malın, yəni 18.88 manatlıq məhsulun barkodu ilə vurulduğunu deyir. Məsələ ilə bağlı baş kassirlə uzun mübahisədən sonra zərərin güclə geri ödənilməsinə nail olduğunu bildirir.
Jurnalist məsələ ilə bağlı Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin (AQTA) mövqeyini gözlədiyini, satış zəncirində harada səhlənkarlığa yol verildiyinin araşdırılmasını tələb edir. Onun fikrincə, “qida təhlükəsizliyi zənciri”nin hansı mərhələsində problemin yarandığı və məsul şəxslərin kim olduğu aydınlaşdırılmalıdır.
Qeyd edək ki, problemli yoqurt məhsulları Rusiya istehsalı olan “Нежный” brendinə məxsusdur və Azərbaycana “Aqro-Vest DC” MMC tərəfindən idxal olunur. İstehlakçı bu şirkətin də fəaliyyəti ilə bağlı müvafiq qurumlar tərəfindən təftiş aparılmasını vacib hesab sayır.
Məsələ ilə bağlı qarşı tərəfin mövqeyini öyrənmək məqsədilə “Tamstore” marketlər şəbəkəsinə rəsmi sorğu ünvanladıq. Lakin marketlər şəbəkəsi tərəfindən hələlik cavab verilməyib
Bundan əlavə, məsələ ilə bağlı bir neçə dəfə əlaqə saxlamağa cəhd göstərsək də, zənglərimiz cavabsız qaldı. Şirkət nümayəndələri ilə əlaqə qurmaq mümkün olmadı.
Aynurə İsmayıl
KONKRET.az


