Uşaqlar peşə öyrənməli, yoxsa bacarıq əldə etməlidirlər?
News24 saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
“Təhsil sistemi artıq biliyə deyil, bacarıqlara əsaslanmalıdır”
News24.az xəbər verir ki, gələcək dünyada hansı biliklərin və ya peşələrin keçərli olacağı bəlli deyil. Bu səbəbdən uşaqlara xüsusi nümunələrdən çox dəyişikliyə uyğunlaşacaq bacarıqlarla təchiz olunmalıdır. Təhsil Elmləri Mütəxəssisi Ömər Akar bu bacarıqları beş əsas başlıq altında qruplaşdırır:
Əsas koqnitiv bacarıqlar (savad, hesablama, məlumatların işlənməsi)
Yüksək koqnitiv bacarıqlar (tənqidi düşünmə, problem həll etmə, yaradıcılıq)
Sosial və emosional bacarıqlar (uyğunlaşma, ünsiyyət, liderlik, empatiya)
Ömer Akar izah edir ki, Türkiyədə təhsilə bacarıq yönümlü yanaşmalar son illərdə nəzərəçarpacaq sürət qazanıb. Yeni layihələr, kurikulum tənzimləmələri və peşə təhsili proqramları bu transformasiyanın konkret addımlarını təşkil edir. Akar bu sahədə baş verənləri belə qiymətləndirir:
Türkiyədə təhsil sistemi ənənəvi peşə təhsili yanaşmasından bacarıq yönümlü modelə çevrilir. Nazirliyin "Türkiyə Əsri Təhsil Modeli" kimi layihələri sadələşdirilmiş kurikulumla dərinləşdirilmiş öyrənmə məqsədi daşıyır. Bu yeni model tələbələrə dəyişən dünya şəraitinə uyğunlaşa bilən çevik bir struktur təqdim etməyi hədəfləyir. Peşə təhsili, enerji və logistika kimi sahələr üzrə proqramlar hazırlanır.
Səma


