Icma.az
close
up
RU
2024cü ilin ən bahalı və yaddaqalan reklamları

2024cü ilin ən bahalı və yaddaqalan reklamları

Icma.az, Banco.az portalına istinadən məlumat yayır.

Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az

2024-cü il reklam dünyasında yüksək büdcəli və innovativ kampaniyalarla yadda qaldı.

Banco.az  bu ilin ən bahalı və diqqətçəkən reklam kampaniyalarını təqdim edir:

1. Starbucks – “Drink In, Breathe Out”
Starbucks, 2024-cü ilin Yeni il kampaniyasında stop-motion, 2D və 3D animasiya texnikalarını birləşdirərək isti və nostalji atmosfer yaradıb. Onun bu reklamı yüksək istehsal dəyəri və kreativ yanaşma ilə geniş kütlənin diqqətini çəkdi.

2. Kitchen Warehouse Australia – “Black Friday”

Black Friday endirim kampaniyasında istifadə edilən innovativ açıq hava reklamı yüksək büdcə sərfiyyatı və diqqətçəkən billboard dizaynı ilə seçildi. Bu reklam nəticəsində satışlar maksimum həddə çatdı, kreativ yanaşma ilə marka tanındı.

3. DoorDash – “All The Ads” (Super Bowl)
Super Bowl reklamı zamanı DoorDash, yayımlanan bütün reklamların məhsullarını platforması vasitəsilə istifadəçilərə çatdıracağını elan etdi. Bu ideya, fərqli yanaşması və böyük büdcəsi ilə ən çox diqqət çəkən reklam kampaniyalarından biri oldu.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

4. Wendy’s – “Frosty Fix”

Wendy’s, rəqibi McDonald’s-ın dondurma maşınlarının tez-tez xarab olması ilə bağlı istehlakçı narazılıqlarından istifadə etdi. Gerilla marketinq taktikası ilə diqqət çəkən bu kampaniya həm əyləncəli, həm də yüksək büdcəli idi. Burada əsas uğur rəqib brendlərin zəif tərəflərinin kreativ formada vurğulanması, markanın öz məhsulunu daha güclü tanıtması oldu.

5. Skittles – “Göyqurşağından üzr istə ”
2024-cü ildə Skittles, yaşıl konfetinin dadını alma əvəzinə limona dəyişdiyi üçün istehlakçılardan üzr istəməyi əks etdirən kampaniya ilə yadda qaldı. Bu reklam emosional toxunuş və yumor ilə təqdim olundu və yüksək büdcə sərfiyyatı ilə fərqləndi.

İstehlakçıların rəylərinə cavab verib və brendə bağlılığı gücləndirmək məqsədi güdən bu reklamda mükafat qazanan kreativ yanaşma ilə brendin pozitiv imici qorunurdu.

2024-cü ilin ən bahalı və təsirli reklamları emosional bağlılıq, innovativ dizayn, və kreativ marketinq yanaşmaları ilə seçildi. Nəticədə, brendlər böyük büdcələrlə maksimum nəticə əldə etdilər. Reklam dünyası göstərdi ki, həm emosional təsir, həm də texnoloji yeniliklər brendlərin uğurunun açar faktorudur.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:76
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 18 Dekabr 2024 10:26 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vaqif Poeziya Günləri milli bir şifrədir Aqşin Yenisey

17 İyul 2025 05:32see139

Biz dəyərlərimizlə bir birimizə bağlıyıq

17 İyul 2025 10:35see131

Velosipedlərin parklanması üçün konstruksiyaların alınmasına bu qədər vəsait sərf ediləcək

17 İyul 2025 12:51see124

Taxıl biçini: hansı problemlər var?

16 İyul 2025 23:26see116

Azərbaycan, Türkiyə və Amerika İsrailə təzyiq göstərəcəklər Sərdar Cəlaloğlu

17 İyul 2025 16:11see115

Orban: Ukrayna münaqişəsinin həlli üçün Putin və Tramp arasında görüşün keçirilməsi zəruridir

18 İyul 2025 02:19see114

Azər Həşimov: Ölkə çempionatda sürpriz komanda olmağa çalışacağıq

16 İyul 2025 22:45see114

Bakıda ikimərtəbəli evdə GÜCLÜ YANĞIN

17 İyul 2025 12:42see114

Çində imtahanda aşağı bal topladığına görə oğlan evdən qovuldu

18 İyul 2025 02:01see113

Paşinyan Dövlət Nəzarət Xidmətinin rəhbərini istefaya göndərdi

17 İyul 2025 16:54see113

“Neftçi” yeni ev formasını təqdim edib FOTO

16 İyul 2025 23:05see113

Mbappe ilə bağlı araşdırmalar aparılır Polisə rüşvət verib?

17 İyul 2025 12:03see112

Liderlər Şuşanın Daşaltı kəndində GÖRÜNTÜLƏR

17 İyul 2025 12:12see112

Dollarla bağlı rezonans doğuran tələb Dəyişikliklər ola bilər

17 İyul 2025 09:10see112

TƏBİİ TƏLƏ: Yayın kəşfi ağcaqanadların sonunu gətirəcək

17 İyul 2025 00:56see112

Dondurma adı ilə buzlanmış süd satılır AÇIQLAMA

17 İyul 2025 18:19see112

12 milli, 4 klub Sumqayıta gəlir Dünya Qadın Seriyası

17 İyul 2025 12:09see112

Berdiməhəmmədovun səfəri regional əməkdaşlığa töhfə verəcək” MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ

17 İyul 2025 12:38see110

Naxçıvanın enerji sistemi yenidən qurulur

17 İyul 2025 11:44see110

Putin Zelenskini görüşə çağırır, Ukrayna lideri isə “yox”deyir PƏRDƏARXASI MƏQAMLAR KONKRET

18 İyul 2025 15:15see110
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri