Icma.az
close
up
RU
2024cü ilin ən bahalı və yaddaqalan reklamları

2024cü ilin ən bahalı və yaddaqalan reklamları

Icma.az, Banco.az portalına istinadən məlumat yayır.

Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az

2024-cü il reklam dünyasında yüksək büdcəli və innovativ kampaniyalarla yadda qaldı.

Banco.az  bu ilin ən bahalı və diqqətçəkən reklam kampaniyalarını təqdim edir:

1. Starbucks – “Drink In, Breathe Out”
Starbucks, 2024-cü ilin Yeni il kampaniyasında stop-motion, 2D və 3D animasiya texnikalarını birləşdirərək isti və nostalji atmosfer yaradıb. Onun bu reklamı yüksək istehsal dəyəri və kreativ yanaşma ilə geniş kütlənin diqqətini çəkdi.

2. Kitchen Warehouse Australia – “Black Friday”

Black Friday endirim kampaniyasında istifadə edilən innovativ açıq hava reklamı yüksək büdcə sərfiyyatı və diqqətçəkən billboard dizaynı ilə seçildi. Bu reklam nəticəsində satışlar maksimum həddə çatdı, kreativ yanaşma ilə marka tanındı.

3. DoorDash – “All The Ads” (Super Bowl)
Super Bowl reklamı zamanı DoorDash, yayımlanan bütün reklamların məhsullarını platforması vasitəsilə istifadəçilərə çatdıracağını elan etdi. Bu ideya, fərqli yanaşması və böyük büdcəsi ilə ən çox diqqət çəkən reklam kampaniyalarından biri oldu.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

4. Wendy’s – “Frosty Fix”

Wendy’s, rəqibi McDonald’s-ın dondurma maşınlarının tez-tez xarab olması ilə bağlı istehlakçı narazılıqlarından istifadə etdi. Gerilla marketinq taktikası ilə diqqət çəkən bu kampaniya həm əyləncəli, həm də yüksək büdcəli idi. Burada əsas uğur rəqib brendlərin zəif tərəflərinin kreativ formada vurğulanması, markanın öz məhsulunu daha güclü tanıtması oldu.

5. Skittles – “Göyqurşağından üzr istə ”
2024-cü ildə Skittles, yaşıl konfetinin dadını alma əvəzinə limona dəyişdiyi üçün istehlakçılardan üzr istəməyi əks etdirən kampaniya ilə yadda qaldı. Bu reklam emosional toxunuş və yumor ilə təqdim olundu və yüksək büdcə sərfiyyatı ilə fərqləndi.

İstehlakçıların rəylərinə cavab verib və brendə bağlılığı gücləndirmək məqsədi güdən bu reklamda mükafat qazanan kreativ yanaşma ilə brendin pozitiv imici qorunurdu.

2024-cü ilin ən bahalı və təsirli reklamları emosional bağlılıq, innovativ dizayn, və kreativ marketinq yanaşmaları ilə seçildi. Nəticədə, brendlər böyük büdcələrlə maksimum nəticə əldə etdilər. Reklam dünyası göstərdi ki, həm emosional təsir, həm də texnoloji yeniliklər brendlərin uğurunun açar faktorudur.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:68
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 18 Dekabr 2024 10:26 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Musiqinin beyinə təsiri: Stressi cəmi 8 dəqiqəyə azaldan mahnı açıqlandı (VİDEO)

31 May 2025 20:03see196

İrəvan separatçıları və qanuni hədəfimiz

31 May 2025 09:09see172

Qurbanovdan sərt reaksiya: “Ən bərbad hakimlik idi”

31 May 2025 22:12see160

İran şahının sevimlisi olan Xalq artisti niyə yük maşınında qaçmışdı?

31 May 2025 09:00see134

İspaniya təmsilçisi Fernando Torreslə müqavilə müddətini uzadıb

31 May 2025 02:02see128

Küsülü idilər, səhnədə barışıb evlilik təklif etdi VİDEO

31 May 2025 20:02see126

“Vəfa” yenidən səhnədə

01 İyun 2025 01:08see123

Sizi varlı göstərəcək 3 çanta modeli FOTO

31 May 2025 18:46see123

Hakimlik haqda nəsə demək istəmirəm Elvin Cəfərquliyev

31 May 2025 22:58see120

Kallas Rusiya ilə Çinin yaxınlaşmasını dövrümüzün ən böyük problemi adlandırıb

31 May 2025 12:34see118

Miss Vorld 2025 in qalibi müəyyənləşdi Foto

31 May 2025 22:09see118

Şəhərin mərkəzində atışma 2 ölü, 1 yaralı

01 İyun 2025 15:32see118

Abşeronda “təndirxana dələduzluğu”

31 May 2025 15:33see118

Mələksima Qumru quşu

01 İyun 2025 01:19see117

“OPEC+”un 8 ölkəsi iyulda hasilatı 411 min barel artırmaqla bağlı razılığa gəlib

31 May 2025 16:46see116

Barselona danışıqlarda irəlilədi

31 May 2025 19:01see116

KƏND HƏYATINDA UŞAQ SEVİNCİ... FOTOLAR

31 May 2025 23:11see116

Gicitkəndən dondurma hazırlandı

31 May 2025 15:11see116

NASA və Harvard qurban seçildi Tramp nəyi dəyişmək istəyir?

31 May 2025 22:36see114

Alkoqol içdiyiniz zaman üzünüz qızarır? Həkim təhlükə barədə xəbərdarlıq etdi

31 May 2025 07:31see112
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri