3 ilə tikilən möcüzəvi körpü dən Azərbaycanda ola bilərmi? AÇIQLAMA
Olke.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Çinin cənub-qərbindəki Quizhou əyalətində yerləşən dünyanın ən hündür körpüsü nəqliyyatın hərəkətinə açılıb. 3 illik tikintidən sonra yeni körpü dərə boyunca gediş vaxtını iki saatdan cəmi iki dəqiqəyə endirib.
Belə nümunələr təbii olaraq sual doğurur: Azərbaycanda, məsələn, Ağsu aşırımı kimi çətin yol sahələrində oxşar layihələrin həyata keçirilməsi mümkündürmü?
Nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı Ölkə.az-a açıqlamasında bildirib ki, ölkəmizdə də bu cür layihələr həyata keçirilir və cənab Prezidentin tapşırığı ilə artıq icra olunan layihələr də var:
"Xüsusən işğaldan azad olunan ərazilərdə. Məsələn, Kəlbəcərdə, Şuşada, Xankəndi-Şuşa arası yolda məsafənin qısaldılması üçün addımlar atılır. Ağsu, Qaraməryəm-İsmayıllı yolunda da məsafəni qısaltmaq üçün, dolayları təhlükəsiz bir həddə gətirib çıxarmaq üçün belə bir addımlar atılır. Bu baxımdan düşünürəm ki, proses Azərbaycanda ilk deyil. Düzdür, Çinin texnologiyası bu sahədə inkişaf edən bir ölkədir. Amma Azərbaycanda da mümkün qədər bu variantlardan istifadə olunur".
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyindən isə bildirildi ki, Əhmədbəyli-Füzuli-Şuşa avtomobil yolu layihəsi dünya üzrə İnnovativ inşaat metodologiyası nominasiyasında 1-ci yeri tutub:
"Mühüm yol infrastrukturu layihələrindən biri olan və İnnovativ inşaat metodologiyası nominasiyası üzrə qalib seçilmiş uzunluğu 81,7 km təşkil edən I texniki dərəcəli Əhmədbəyli-Füzuli-Şuşa avtomobil yolunda da 11 körpü, 7 tunel və 9 viaduk inşa edilib. Viadukların tikintisi zamanı aşırım qəliblərin üfüqi sürüşdürülməsi üsulu ilə betonlama işləri yerinə yetirilib.
Bu yol dərə üzərində körpü (viaduk) və tunellər hesabına mövcud Füzuli-Şuşa yolundan 19,3 km daha qısadır. Bu da daha sürətli və qısa müddət ərzində ünvan başına çatmağa yardımçı olur".
Həmidə İbrahimova


