ABŞ da burgerlərdən imtina edirlər...
Sia Az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
...Amerika klassiki, mal əti burger, xüsusilə Gen Z arasında istehlakçıların zövqləri dəyişdikcə yerini toyuq sendviçlərinə verə bilər.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə “Newsweek” yazır.
... 2019-cu ildən 2024-cü ilə qədər ABŞ-da təxminən 2800 yeni toyuq restoranı açılıb, 1200 burger restoranı isə bağlanıb. Toyuq sendviçi istehlakı 19 faiz artıb, burgerə tələbat isə 3 faiz azalıb.
Mütəxəssislər bunu bir neçə səbəblə izah edirlər: toyuq əti daha ucuzdur, daha sağlamdır və ekoloji cəhətdən təmiz məhsul kimi qəbul edilir.
2024-cü ildə bir funt mal ətinin orta qiyməti 8 dollardan çox, toyuq isə 2 dollardan az idi.
…Hətta böyük sənaye oyunçuları toyuq ətinə mərc edirlər: McDonald's 2026-cı ilə qədər toyuq bazarında iştirakını artırmağı, McCrispy və Chicken Big Mac daxil olmaqla bir sıra sendviçlər hazırlamağı planlaşdırdığını açıqlayıb.
Mütəxəssislərin fikrincə, Z nəsli getdikcə sağlamlığa və davamlı istehlaka diqqət yetirən məhsulları seçir. Araşdırmalara görə, bu nəslin 73 faizi ekoloji təmiz məhsullar üçün daha çox pul ödəməyə hazırdır, 34 faizi isə planetin vəziyyətindən narahatdır.
Yüksək proteinli pəhrizlərin populyarlığının artması və arıqlayan dərmanların yayılması ilə toyuq istehlakı yalnız artmağa hazırlaşır.
Getdikcə daha çox gənc amerikalı mal ətinə daha sağlam və davamlı alternativ olaraq toyuq ətini seçir.
Nazlı Almuradova


