Icma.az
close
up
RU
Aldadıcı endirimlər: NECƏ YAXA QURTARAQ? ARAŞDIRMA

Aldadıcı endirimlər: NECƏ YAXA QURTARAQ? ARAŞDIRMA

Icma.az, Sia Az saytına istinadən bildirir.

Satışın təşviqi üsulu olaraq, endirim kampaniyaları çox vaxt müəyyən bir müddət ərzində bir məhsul və ya markanın satışını artırmaq üçün istifadə olunan təsirli vasitələrdir. Endirim kampaniyaları istehlakçıları daha sürətli qərarlar qəbul etməyə və daha böyük miqdarda alış-veriş etməyə vadar edən effektiv marketinq təcrübələridir. Rəqabətin gündən-günə gücləndiyi bir mühitdə müəssisələr rəqiblərindən fərqlənmək və istehlakçıların şüurunda yaratdığı təsirdən faydalanmaq üçün endirim kampaniyalarından daha çox istifadə etməyə meyllidirlər.

Endirim kampaniyaları bizneslər tərəfindən müxtəlif üsullarla həyata keçirilə bilər (3 alana 2, üçüncü məhsula +20% endirim, birini alana bir pulsuz və s.).

SİA mövzu ilə bağlı araşdırma aparıb

Endirim kampaniyaları ilə müəssisələr istehlakçılara dəbli məhsulları endirimli qiymətlərlə və ya nisbətən daha ideal şərtlərdə, məsələn, böyük miqdarda ala bilmək üçün cəlbedici imkanlar təklif edir.

Ən çox istifadə edilən kampaniya növü qiymət endirimləridir. Qiymət endirimləri müəssisələr arasında çox populyardır, çünki onlar istehlakçıları mağazaya cəlb edir, promosyonlu və müntəzəm qiymətli məhsulların satışını təşviq edir və onların istehlakçılara təsiri asandır.

Aldadıcı endirim kampaniyaları

Endirim kampaniyalarının ümumi xüsusiyyəti ondan ibarətdir ki, onlar qısa müddətdə istehlakçılarda üstün dəyər qavrayışı yaradır və istehlakçılar tərəfindən azaldılmış itki və ya daha sərfəli alış-veriş təcrübəsi kimi qəbul edilir. Bununla belə, endirim kampaniyaları istehlakçı davranışına təsir etmək gücünün fərqində olan bəzi müəssisələr tərəfindən daha çox qazanc əldə etmək üçün birbaşa istehlakçıları çaşdırmaq üçün istifadə edilə bilər. Bu mənada, aldadıcı endirim kampaniyaları dedikdə, müəssisələrin istehlakçıları mağazaya cəlb etmək və onları almağa həvəsləndirmək üçün məhsulların qiyməti və kəmiyyəti barədə çaşdırdığı və ya lotereya və hədiyyə sertifikatları nəzərdə tutulur.

Etik prinsiplərə zidd olan aldadıcı endirim kampaniyalarında müəssisələr məhsulun qiymətini sabit saxlamaqla və məhsulun keyfiyyətini və ya kəmiyyətini azaldaraq istehlakçıları çaşdıra bilər. Bundan əlavə, aldadıcı endirim kampaniyaları həyata keçirən müəssisələr, aldadıcı reklamlar və uyğun olmayan qiymətlərdən istifadə etməklə, məhdud məlumatı olan istehlakçılara məhsullarını daha yüksək qiymətə satırlar. Məhdud biliyə malik olan istehlakçıları çaşdıraraq satışlarını artırmaq istəyən bəzi müəssisələr məhsullarının qiymətini artırır, sonra isə endirimlər edir və məhsulu endirim edilmiş kimi satmağa çalışırlar.

Endirim kampaniyaları, bir qayda olaraq, rəqabətli bazarlarda müəssisələrin tanıtım fəaliyyəti çərçivəsində istehlakçıların maraqlarını qoruyan təcrübələr kimi qəbul edilir. Bununla belə, endirim kampaniyaları aldadıcı olduqda və istehlakçıların maraqlarına zərər vurduqda, biznes üçün əhəmiyyətli etik və hüquqi problemlər yarada bilər. Birbaşa aldadıcı və istehlakçıya zərər verən endirim kampaniyaları haqsız rəqabət qanunu çərçivəsində qiymətləndirilir və aşkar edilərsə, müəssisəyə lazımi cəza tədbirləri tətbiq edilir.

Hüquqi yanları:

Hüquqi-Sosial Yardım və Maarifləndirmə İctimai Birliyinin sədri Fariz Əkbərov: “Vitrində olan hər hansı məhsulun qiymətini üzərində düzgün göstərməyən bir sıra marketlər bu yolla daha çox pul əldə etmiş olur. Vitrindəki qiymət ucuz olsa da kassada bunun əksini müşahidə etmək olur. Bu problem marketlərdə alıcılarla satıcılar arasında ən çox rast gəlinən mübahisə mövzusudur.

Malın satış qiymətini uyğun məbləğdə azaltmağı, onun qüsurlarının icraçının satıcının, istehsalçının hesabına aradan qaldırılmasını və ya qüsurların aradan qaldırılması üçün çəkdiyi xərclərin əvəzinin ödənilməsini, malın, həmin mala uyğun digər modelli, markalı, tipli mal ilə, dəyəri yenidən hesablanma şərti ilə əvəz edilməsini, müqavilənin ləğv edilməsini və çəkdiyi zərərin ödənilməsini tələb edə bilər.
Digər tərəfdən, sahibkar tərəfindən malların geri qaytarılması ilə əlaqədar istehlakçıya dəyən zərərin tam həcmdə ödənilməsi təmin edilməlidir

İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında Azərbaycan Respublikası Qanunun 19 cu maddəsində deyilir ki, İstehlakçıların hüquqlarının və qanuni maraqlarının dövlət müdafiəsi

19.1. Malların (xidmətlərin, işlərin) istehlakçılarının hüquqlarının və qanuni maraqlarının dövlət müdafiəsi ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər xidmət normalarına və qaydalarına riayət olunmasına müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən nəzarət formasında həyata keçirilir.

19.2.9. saxtalaşdırılmış malların ticarət dövriyyəsindən çıxarılmasını, bu malların istehsalı və satışı ilə məşğul olan şəxslərin müvafiq qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş məsuliyyətə cəlb edilməsini təmin edir;

19.2.10. malların (xidmətlərin, işlərin) müvafiq icra hakimiyyəti orqanının təsdiq etdiyi, yaxud istehsalçı tərəfindən tövsiyə olunan qiymətlərlə satılmasına nəzarət edir;

19.2.12. satıcılar tərəfindən çəkidə, qiymətdə, hesablaşmalarda aldadılması, mallar barədə yalan məlumatlar verilməsi, satış şərtlərinin pozulması barədə alıcıların müraciətlərinə baxır və şikayətlərini araşdırır, onların nəticələri üzrə müvafiq tədbirlər görür;

Həmin Qanunun 21-ci maddəsinə əsasən İstehlakçıların hüquqlarının pozulmasına görə məsuliyyət Bu Qanunun pozulmasına görə təqsirli şəxslər Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada mülki, inzibati və cinayət məsuliyyəti daşıyırlar.
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2014-cü il 3 aprel tarixli 94 nömrəli qərarı ilə Təsdiq edilmiş Azərbaycan Respublikasında ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər növ xidmət Qaydalarının 5-ci bəndində göstərilimişdir ki,
5.7. Satıcı istehlakçıların düzgün seçim etməsini təmin etmək üçün mallar, onların istehsalçıları haqqında zəruri və düzgün məlumat verməyə borcludur. Satışa çıxarılan malların reklamı “Reklam haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun olmalıdır.

5.10. Satışda olan mallar haqqında aşağıdakı məlumatlar müvafiq qaydada istehlakçıların nəzərinə çatdırılmalıdır:

5.10.1. malın adı, onun qiyməti;”.

Satışın təşviqi fəaliyyətləri kontekstində aldatma məhsulun xarakteri haqqında şifahi və ya vizual olaraq qəsdən yalan məlumat vermək, məhsulun qüsurunu gizlətmək və ya məhsulu satmaq üçün istehlakçılarda yanlış təəssürat yaratmaq cəhdləri kimi müəyyən edilə bilər. Aldadılan aldatma istehlakçının arzu olunan davranış dəyişikliyini təşviq etmək üçün satınalma qərarı prosesində mənfi manipulyasiyaya məruz qalıb-qalmaması ilə bağlı inamıdır. İstehlakçıların aldadılma anlayışı bir şirkət tərəfindən məhsulun qəsdən yanlış təqdim edilməsidir.

Ehtimal olunur ki, şirkət qeyri-real qiymətqoyma və digər satış həvəsləndirici təcrübələrdən qeyri-etik şəkildə istifadə edir. Endirim kampaniyaları istehlakçılara “birini al, birini pulsuz əldə et”, “ikinci məhsula +40% endirim” və “69 AZN-dən başlayan qiymətlər” kimi alış-verişi daha cəlbedici edən imkanlar təqdim edir. Bu kampaniyalar bəzən məhsulu almaq niyyətində olmayan istehlakçılar üçün də cəlbedici olur və onları ehtiyacı olmayan məhsulları almağa təşviq edir. Bununla belə, endirim kampaniyalarının potensial inandırma cəhdlərinin təsiri altında mağazaya gələn istehlakçılar bu endirimlərin bir neçə spesifik məhsulla məhdudlaşdığı və istehlakçıların diqqətini cəlb etmək üçün tətbiq edildiyi bir vəziyyətlə qarşılaşdıqda özlərini aldanmış hiss edə bilərlər.

Ayşən Vəli

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:69
embedMənbə:https://sia.az
archiveBu xəbər 03 Fevral 2025 16:25 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Hüseyn Məmmədlidən Avstriyada gümüş medal FOTO

07 Sentyabr 2025 16:50see183

Tramp Qazaxıstan prezidenti ilə danışdı

07 Sentyabr 2025 20:37see170

119 yaşında da sağlamdırlar! Yaponların uzun ömür sirri bu reseptdə gizlənir ac qarına için

08 Sentyabr 2025 02:58see151

NTV: Türkiyə və Ermənistan rəsmiləri gələn həftə görüşəcək

07 Sentyabr 2025 10:46see151

Türkiyə millisi İspaniya yığması ilə qarşılaşacaq KONKRET

07 Sentyabr 2025 10:54see150

Tramp Tokayevlə telefon danışığı apardı

07 Sentyabr 2025 20:42see143

Ukraynalı futbolçu: “Azərbaycanla oyunda qələbə qazanmalıyıq”

07 Sentyabr 2025 11:07see133

Corcio Armaninin harada dəfn olunacağı məlum oldu

07 Sentyabr 2025 21:12see130

WSJ: Aİ ABŞ ticarət razılaşması iflasa uğrama riski altındadır

07 Sentyabr 2025 21:21see130

Muxtar respublika büdcəsinin gəlirlərində artım qeydə alınıb

08 Sentyabr 2025 16:39see124

Azərbaycan millisinin heyətində dəyişiklik Qarabağ ın forvardı oynamayacaq

07 Sentyabr 2025 11:23see124

Bu muzeyə giriş bağlandı Mina TƏHLÜKƏSİ KONKRET

07 Sentyabr 2025 21:02see124

Niderland millisinin tarixində ən çox qol vuran futbolçu oldu

07 Sentyabr 2025 21:47see122

Quraqlıq Qazaxıstanda tarixi sirlərin üzə çıxmasına kömək edib

07 Sentyabr 2025 18:17see121

Türkiyə yığması dünya ikincisi oldu

07 Sentyabr 2025 19:59see121

Bu içkilər saç tökülməsini sürətləndirir

08 Sentyabr 2025 01:59see121

Patris Evra Ser Aleks Ferqyuson haqqında: Ona lazım olan yeganə şey 200 milyon idi VİDEO

07 Sentyabr 2025 18:31see121

Athletic Bilbao tarixində ilk türk futbolçu transferi

08 Sentyabr 2025 00:13see116

Kişilərdə mədə narahatlığının simptomları xərçəngə işarə edə bilər

07 Sentyabr 2025 15:39see116

Gələn ay dünyanın məhkəmə hakimləri Bakıda toplaşacaq

08 Sentyabr 2025 11:20see114
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri