Antik avtomobillərin istismar problemləri EKSPERT TÖVSİYƏSİ FOTO
Icma.az, Avtosfer saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Avtomobil kolleksiyası toplamaq bahalı olmaqla yanaşı, peşəkarlıq tələb edən sahədir.
Bəzi avtomobillər kolleksiya şəklində muzeylərdə və ya şəxsi qarajlarda illərlə yerindən tərpənmir.
Bəziləri isə ya gündəlik, ya da tədbirlərdə istifadə məqsədi ilə yola çıxarılır. Bəs yaşı, 30-u, 50-ni aşmış avtomobil idarə edənlər nəyə diqqət yetirməlidir?
Avtosfer.az avropalı mütəxəssislərə istinadla xəbər verir ki, 50 il əvvəl istehsal olunmuş avtomobilin davranışı 21-ci əsrdə istehsal olunanla eyni deyil. Son yarım əsrdə avtomobilin əsas hissələrinin quruluşu əsaslı şəkildə dəyişməsə də, istehsal texnologiyaları dəyişib. Son 20 ilin maşınları daha mükəmməl və etibarlıdır.
Avropalı mütəxəssislər bildirirlər ki, antik avtomobillərin istismarında ən ciddi məqam təhlükəsizlikdir. 80-ci illərədək istehsal olunmuş avtomobillərdə təhlükəsizlik məsələsinə ciddi əhəmiyyət verilməyib.
İkinci məsələ fiziki köhnəlmədir. Zaman keçdikcə metal yorulur, birləşmələr boşalır və qopur. Kraş testlər də göstərir ki, 50 il əvvəl istehsal olunmuş böyük qabaritli avtomobil müasir aşağı büdcəli sedanla toqquşduqda metal yığınına çevrilir.
Üçüncü vacib məqam tormozdur. Köhnə modellərin tormoz sistemində çox vaxt vakum gücləndirici (biz hələ ABS və digər sistemlərdən danışmırıq) olmur. Bunun üçün də pedala daha böyük güclə basmaq lazım gəlir. Tormoz yolu isə kifayət qədər uzun olur. Həm də nəzərə alaq ki, bir çox modeldə barabanlı sistem olduğu üçün müntəzəm tormozlama zamanı qızma baş verir, tormoz məsafəsi daha da uzanır.
Qəza riskini azaltmaq üçün daha böyük ara məsafəsi saxlamaq zəruridir. Ekspertlər maşının orijinallığını çox da pozmadan (mümkün olduqda) vakum sistemini əlavə etməyi məsləhət görürlər.
Bir çox antik avtomobilin asqı sistemi, kardan ötürmələri periodik yağlama tələb edir. Maşın nə qədər az sürülsə belə, ildə azı 1 dəfə sözügedən detallar yağlanmalıdır.
Əlavə olaraq qeyd edək ki, sovet istehsalı olan GAZ avtomobillərinin asqı sisteminin yağlamaya xüsusi ehtiyacı var. Yağışlı havada hər sürüşdən sonra kardan valı, kürəvi yataqlar və ən əsası şkvorenlər mütləq yağlanmalıdır. “Jiquli”də buna ehtiyac yoxdur.
Antik avtomobillərin mühərrikində yağ sərfiyyatı yüksək ola bilər. Buna görə də yağ səviyyəsinə müntəzəm diqqət yetirilməlidir.
Vüqar Yaşaroğlu


