Icma.az
close
up
RU
Menu

Şəkidə yeni şəlalə aşkarlandı

Bu məktəbdə Son zəng çalınmayacaq

Qusarda II sinif şagirdinin cinsi zorakılığa məruz qaldığı iddia olunur Araşdırma aparılır

Bu ərazilərdə istiliyin verilmə müddətləri tənzimlənəcək “Azəristiliktəchizat”ın sədri

Lələtəpəni geri almaq ohanyanların “yem”i deyildi...

Rusiya və Ukrayna bu məsələdə razılığa gəliblər Rustem Umerov açıqladı

“Past”ın “sensasiyası”, yoxsa acı reallıq?

Azərbaycanda əmək haqqının ən yüksək olduğu sahələr

Sabiq FTB rəhbəri Trampı təhdid etdiyi iddia edilən paylaşıma görə dindirilməyə çağırılıb

Türkiyə İstanbul danışıqlarının əsas məqsədini açıqlayıb

Ölkəni silkələyən dəhşətli qətllə bağlı son xəbər: Elgünü kim öldürüb? RƏSMİ

ABŞ da Alzheymer xəstəliyinin diaqnozu ilə bağlı yeni testə icazə verilib

® Mərkəzi Gömrük Hospitalında “Korrupsiyaya qarşı mübarizə” mövzusunda növbəti tədbir keçirilib

Tramp Ərdoğanla danışığa önəm verir Çelik

Makron növbəti dəfə qeyri adi vəziyyətə düşdü Video

Çinin Qlobal Enerji üzrə Qarşılıqlı Əlaqələrin İnkişafı və Əməkdaşlıq Təşkilatının nümayəndələri BDU da

Məşhurların evliliklərinə son qoyan filmlər Siyahı

Yuxudan oyandı və bütün internetin onun tətil fotosuna güldüyünü gördü

Sabah bəzi yollarda görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq

Türkiyə və İran XİN rəhbərləri nüvə danışıqlarını müzakirə etdilər

Aviasiya eksperti: Təyyarəni dənizə düşürmək ağılsızlıq olardı

Aviasiya eksperti: Təyyarəni dənizə düşürmək ağılsızlıq olardı

Icma.az xəbər verir, Teleqraf.com saytına əsaslanaraq.

"Quş sürüsü toqquşma zamanı təyyarənin quyruğunu zədələyə bilər".
Teleqraf.com xəbər verir ki, bunu aviasiya eksperti Vadim Lukaşeviç deyib.
"Quş sürüsü təyyarənin hava girişinə daxil olmaqla yanaşı, onun quyruğunu zədələyə bilər. Bu da təyyarənin gövdəsi, qanadları və stabilizatoruna təsir göstərir. Aktaudakı qəzada təyyarənin yerə düşmədən öncə idarəetməsində çox böyük problemləri olub. Qəzadan öncə təyyarə gah hündürə qalxır, gah da suya yaxın uçmağa başlayır. Sonradan pilotlar güclə təyyarəyə hündürlük qazandırmağı bacarıb. Bu, pilotların sona qədər döyüşdüyünü deməyə əsas verir. Daha çox hündürlük və vaxt olsaydı, bəlkə də hər şey fərqli olardı" - ekspert qəza barədə bildirib.
Ekspert əlavə edib ki, təyyarə eniş anında artıq yerə paralel idi:

"Ancaq sürət yüksək olduğundan təyyarə yerə dəydi və quyruq hissəsi qopdu. Bu da təyyarənin arxa hissəsində oturanları xilas etdi. Ümumiyyətlə, quyruq təyyarədə ən təhlükəsiz yerdir. Fəlakətlər zamanı quyruq hissəsi daha az əzilir və ya sadəcə qopur.
V. Lukaşeviç pilotların təyyarəni niyə dənizə aparmadığını da deyib:
"Təyyarəni dənizə düşürmək ağılsızlıq olardı, çünki su daha təhlükəlidir. Bu vəziyyətdə tarlaya eniş ən təhlükəsiz variant idi. Təyyarədəki sərnişinlərin bəxti gətirmədi ki, Bakıdan Qroznıya uçmaq üçün Xəzər dənizinin qərb sahili boyunca düz xətt üzrə getmək lazımdır. Bu zaman təyyarə dumanlı və ya tamamilə buludlu havaya düşüb. Buna görə də pilotlar Xəzər dənizinin o tayına getmək barədə qərar qəbul edib" - Lukaşeviç izah edib.
Təyyarədəki oksigen balonunun partlaması ilə bağlı iddialara gəlincə, Lukaşeviç bu iddianın səhv olduğunu bildirib:

"Qəza zamanı maskalar özü avtomatik açılır və sərnişinləri 5-10 dəqiqə davam edəcək oksigenlə təmin edir" - mütəxəssis açıqlayıb.
Ekspert sonda məhkəmə ekspertlərinin tapılan bütün qalıqları və uçuş qeydlərini təhlil etməli olacaqlarını deyib. Bundan sonra faciənin əsl səbəblərini öyrənmək mümkün olacağını bildirib.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:45
embedMənbə:https://teleqraf.com
archiveBu xəbər 25 Dekabr 2024 23:47 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Şəkidə yeni şəlalə aşkarlandı

16 May 2025 17:06see241

Bu məktəbdə Son zəng çalınmayacaq

16 May 2025 13:26see156

Qusarda II sinif şagirdinin cinsi zorakılığa məruz qaldığı iddia olunur Araşdırma aparılır

16 May 2025 16:22see148

Bu ərazilərdə istiliyin verilmə müddətləri tənzimlənəcək “Azəristiliktəchizat”ın sədri

16 May 2025 13:12see124

Lələtəpəni geri almaq ohanyanların “yem”i deyildi...

17 May 2025 02:56see123

Rusiya və Ukrayna bu məsələdə razılığa gəliblər Rustem Umerov açıqladı

16 May 2025 18:17see122

“Past”ın “sensasiyası”, yoxsa acı reallıq?

17 May 2025 02:56see121

Azərbaycanda əmək haqqının ən yüksək olduğu sahələr

16 May 2025 11:41see119

Sabiq FTB rəhbəri Trampı təhdid etdiyi iddia edilən paylaşıma görə dindirilməyə çağırılıb

17 May 2025 04:42see119

Türkiyə İstanbul danışıqlarının əsas məqsədini açıqlayıb

16 May 2025 15:22see118

Ölkəni silkələyən dəhşətli qətllə bağlı son xəbər: Elgünü kim öldürüb? RƏSMİ

16 May 2025 11:42see117

ABŞ da Alzheymer xəstəliyinin diaqnozu ilə bağlı yeni testə icazə verilib

18 May 2025 03:08see116

® Mərkəzi Gömrük Hospitalında “Korrupsiyaya qarşı mübarizə” mövzusunda növbəti tədbir keçirilib

16 May 2025 18:51see116

Tramp Ərdoğanla danışığa önəm verir Çelik

17 May 2025 01:22see115

Makron növbəti dəfə qeyri adi vəziyyətə düşdü Video

18 May 2025 01:29see115

Çinin Qlobal Enerji üzrə Qarşılıqlı Əlaqələrin İnkişafı və Əməkdaşlıq Təşkilatının nümayəndələri BDU da

16 May 2025 19:25see115

Məşhurların evliliklərinə son qoyan filmlər Siyahı

17 May 2025 11:02see114

Yuxudan oyandı və bütün internetin onun tətil fotosuna güldüyünü gördü

17 May 2025 07:02see114

Sabah bəzi yollarda görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq

16 May 2025 21:06see113

Türkiyə və İran XİN rəhbərləri nüvə danışıqlarını müzakirə etdilər

18 May 2025 01:34see113
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri