Avropanın uçan taksi xəyalları maliyyə qıtlığı üzündən çökdü
Icma.az, Bizimyol portalına istinadən məlumat yayır.
Bizimyol.info "trthaber"ə istinadən xəbər verir ki, "Volocopter" builki Paris Olimpiadasında iki nəfərlik elektrikli "VoloCity" təyyarəsini buraxmağı planlaşdırırdı. Lakin bu vizyon həyata keçirilə bilmədi və şirkət yalnız tanıtım uçuşları təşkil etdi.
Şirkət aprel ayında Almaniya hökumətindən 100 milyon avro kredit almağa çalışıb, lakin bu cəhd uğursuz olub. İndi "Volocopter" Çin avtomobil istehsalçısı "Geely"nin 95 milyon dollarlıq sərmayə qarşılığında şirkətin 85 faizini alacağını gözləyir. "Bloomberg"in məlumatına görə, bu razılaşma əldə olunarsa, gələcək istehsal Çinə keçə bilər.
Digər alman startapı "Lilium" şaquli uçuş və üfüqi uçuşu təmin edən 30 elektrik reaktiv mühərriki ilə innovativ uçan taksi dizaynı hazırlayıb. Şirkət 780 ədəd üçün əvvəlcədən sifariş və müqavilə bildirişləri ilə diqqət çəkib.
Lakin maliyyə çətinlikləri "Lilium"un fəaliyyətini pozub. Noyabr ayında şirkət əsas əməliyyatlarını iflasa keçirdi və Nasdaq birjasından çıxarıldı. Yeni təyyarələrin istehsalı davam etsə də, maliyyə problemləri layihəni daha da çətinləşdirir.
Bristolda yerləşən "Vertical Aerospace" şirkəti "VX4" modeli ilə elektrik təyyarələri bazarında Böyük Britaniyanın ən böyük oyunçularından biridir. Şirkət bu il ilk uğurlu uçuş və eniş sınaqlarını həyata keçirib. Bununla belə, "Vertical Aerospace" də maliyyə çətinlikləri ilə mübarizə aparır. Şirkət ən böyük kreditoru olan ABŞ-da yerləşən "Mudrick Capital" ilə xilasetmə müqaviləsi bağlayıb.
Bu çərçivədə "Mudrick" 50 milyon dollarlıq əlavə investisiya edəcək və 130 milyon dollarlıq borc səhmə çevriləcək. Beləliklə, "Mudrick" şirkətin 70 faizinə sahib olacaq, təsisçi Stiven Fitzpatrikin payı isə 20 faizə enəcək.
Avropanın ənənəvi aviasiya nəhəngi "Airbus" "CityAirbus NextGen" layihəsi ilə EVTOL (şaquli qalxma və enmə qabiliyyətinə malik elektrik təyyarəsi) sahəsində möhkəm addımlar atır. 80 kilometr məsafə qət edən və saatda 120 kilometr sürətə malik dörd nəfərlik bu avtomobil şirkətin texnoloji nou-hau sayəsində davamlı inkişaf nümayiş etdirir.
Uçan taksilərin ilk marşrutlarının hava limanları və şəhər mərkəzləri arasında olması gözlənilir. Ancaq gəlirliliklə bağlı ciddi narahatlıqlar var. Batareyaların tez-tez dəyişdirilməsi və pilot xərcləri əməliyyat xərclərini artırır.
Mütəxəssislər bu investisiyaların "Tesla"ya bənzər bir transformasiya yaratmaq ümidi ilə edildiyini bildirirlər. Bununla belə, layihələrin gələcəyi investorların səbri və bazarın bu yenilikçi vasitələrə necə reaksiya verməsi ilə formalaşacaq.
Qadir, Bizimyol.info


