AYNA rəhbərliyinin yeniliyi: Yaxud sərnişinləri düşünən olacaqmı?
Cebheinfo saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Son günlər aktual olan mövzulardan biri də paytaxtda nəqliyyatın hərəkəti ilə bağlı müvafiq qurum- Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) tərəfindən irəli sürülən layihələrlə bağlıdır.
Belə ki, bugünlərdə AYNA-nın İdarə Heyətinin sədri Anar Rzayev Avtomobil nəqliyyatı ilə müntəzəm sərnişin daşınması sahəsinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı bəzi tədbirlər haqqında Fərmandan irəli gələn məsələlərə barədə çıxış edib. Qurumun rəhbəri bu sahədə nəzərdə tutulan bir sıra məsələlərə toxunub ki, onların bir qismi ictimaiyyət tərəfindən birmənalı qarşılanmayıb.
Belə ki, bu gün vətəndaşları düşündürən məsələlər sırasında bir şəhərdəki taksinin digərində xidmət göstərə bilməyəcəyi, yaxud ödənişli hərəkət zonalarının tətbiqidir. Sərnişinlər tərəfindən maraq doğuran məqamlardan biri də vətəndaşa 1 saat vaxt verildikdə digər avtobusdan pulsuz istifadə ilə bağlı gözlənilən yenilikdir. Bu barədə AYNA-nın İdarə Heyətinin sədri Anar Rzayev çıxışında bildirib:
“Vətəndaş avtobusa minəndə 50 qəpik ödəyir, sonra digər avtobusa minəndə yenidən 50 qəpik ödəməli olur. Amma əgər vətəndaşa, məsələn, 1 saat vaxt verilsə, onda o, həmin müddət ərzində avtobusdan-avtobusa keçərkən əlavə 50 qəpik ödəməyəcək. Bu da ictimai nəqliyyatı kifayət qədər irəli aparacaq. Biz əslində ilkin mərhələdə bu məsələni həll etmək istəyirik.
Çünki ümumiyyətlə, avtobus şəbəkəsini quranda, bütün avtobuslar hər yerdən-hər yerə gedə bilmirlər. Biz məcburuq yaşayış məntəqələrində kiçik avtobuslar elə qurulsun ki, Nəqliyyat Mübadilə Mərkəzlərinə daşınsınlar. Oradan isə daha böyük avtobuslarla yerlərə aparılsınlar. Bu, normal bir prosesdir. Avtovağzal özü də belə bir HAB-dır. Necə ki, hamısı oraya daşınır və oradan rayonlara gedir. Şəhərin daxilində də sistem elə olmalıdır”.
İndi vətəndaşları düşündürən məqam odur ki, hazırda paytaxtda mövcud tıxac şəraitində bir sıra ərazilərdə avobuslar mənzil başına 1 saata ərzində gedib çatmır ki, həmin müddət ərzində avtobusdan-avtobusa keçərkən əlavə 50 qəpik ödəməsinlər.
Eləcə də burada əsas məqamlardan biri odur ki, Bakının əsasən ətraf ərazilərində fəaliyyət göstərən avtobusların bir çoxunun ödənişi ilə bağlı kart sistemi tətbiq edilməyib. Buna misal olaraq hazırda Xocasən, Sulutəpə, Atyalı kimi ərazilərdən şəhərə daxil olan avtobusları göstərmək olar. Bu istiqamətdə mövcud vəziyyət isə həmin prosesin tətbiqinə imkan vermir. Məhz bu baxımdan öncə həmin avtobuslarda kart ödəniş sisteminin tətbiqinə ehtiyac var.
Xatırladaq ki, 2018-ci ildən paytaxtda marşrut avtobuslarının kart sisteminə keçidi başlasa da, hələ də ödənişi nağd şəkildə həyata keçirilən avtobuslar kifayət qədərdir. Ötən ilin məlumatına görə, marşrutların 36 faizi nağd ödənişlə fəaliyyət göstərir. AYNA-nın 2024-cü il üzrə məlumatına görə, ümumilikdə paytaxtda 115 marşrut üzrə 1824 avtobusda nağdsız ödəniş edilməsi mümkündür.
Bu dövrdə fəaliyyət göstərən marşrutların 64 faizində nağdsız ödəniş sistemi tətbiq olunub. Deməli, öncə bütün avtobuslarda kart sisteminə keçid təmin olunmalı və bundan sonra AYNA rəhbərliyinin dediyi yeniliklər tətbiq edilməlidir. Əks halda, uduzan sərnişinlər olacaq.
Nigar Abdullayeva
“Cebheinfo.az”
Açar sözlər: AYNA Anar Rzayev 1saat
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin


