Azərbaycanda elektromobillərə maraq hələlik o qədər də yüksək deyil Ekspert
Bakivaxti saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Beynəlxalq Energetika Agentliyi dünyada elektrikli avtomobil bazarının hazırkı və perpspektiv vəziyyətinə dair hesabata açıqlayıb.
Bakıvaxtı.az xəbər verir ki, hesabata görə, hazırda Çində satılan bütün elektromobillərin 70%-nə qədərinin qiyməti ənənəvi avtomobillərdən daha ucuzdur. Hazırda dünyada satılan avtomobillərin 25%-i elektrikli analoqlarının payına düşür. 2030-cu ildə bu göstərici ən azı 40% olacaq.
Elektromobilləşmənin hazırkı inanılmaz sürətinin səbəbi nədir? Bu sürət Azərbaycanda hansı səviyyədədir?
Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a danışan nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərovun sözlərinə görə, elektromobilləşmənin bu gün sürətlə yayılmasının, elektrik mühərrikli avtomobillərin istehsalının və istismarının artmasının başlıca səbəbi dünya ölkələri qarşısında duran əsas məsələlərdən biri olan iqlim dəyişikliyi ilə bağlıdır:
"İqlim dəyişikliyinə təsir etmək və atmosferə buraxılan zərərli qazların, xüsusən də CO2 karbon qazının miqdarını azaltmaq üçün artıq istehsalatda ənənəvi benzin və dizel mühərrikli avtomobillərə deyil, ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat vasitələrinə üstünlük verilir. Bu gün Birləşmiş Millətlər Təşkilatına (BMT) üzv olan dövlətlər ölkələrində daha çox ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat vasitələrinin istehsalı və istismarına şərait yaradılması ilə bağlı öz üzərlərinə öhdəlik götürüblər. Bu məsələdə xüsusən də Avropa İttifaqı ölkələri əsas flaqman kimi çıxış edir və bununla bağlı bir sıra mühüm qərarlar qəbul olunub. Qarşıdakı dövrdə həmin dövlətlərdə ənənəvi benzin və dizel mühərikkli avtomobillərin satışı, idxalı və ixracı tamamilə ləğv olunacaq. Bu təşəbbüsü ələ alan ölkələrdən biri də Çindir".
Ekspert hesab edir ki, Çin uzun illər ənənəvi benzin və dizel mühərikkli minik avtomobilləri deyil, məhz elektromobillərin istehsalı istiqamətində ciddi işlər görüb. Çində həmçinin işçi qüvvəsinin və ehtiyat hissələrinin ucuz olması avtomobil istehsalının da daha ucuz başa gəlməsinə səbəb olub. Ona görə də Çin daxilində elektromobillərin qiyməti ucuzdur.
"Çin ucuz əmtəə təklif etdiyi üçün daha çox qazanc əldə edir. Çində həmçinin dövlət tərəfindən subsidiyalar təqdim olunur. Əgər sahibkar ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat vasitəsi istehsal etmək istəyirsə, onlara subsidiyalar verilir. Həmçinin həmin avtomobillərin ixracında da sahibkarlara stimullaşdırıcı amil kimi yenə də subsidiyalar ayrılır. Bu isə Çində avtomobil sənayesinin inkişafına müsbət təsir edən faktorlardan biridir", - deyə müsahibimiz qeyd edib.

Eldəniz Cəfərov, nəqliyyat eksperti
Azərbaycanda elektromobillərə münasibətin yeni olduğunu bildirən E.Cəfərov vurğulayıb ki, bu istiqamət üzrə ölkəmizdə hələ yeni addımlar atılır və qarşıda bir sıra mərhələlər var. Ümumilikdə isə atılan addımları uğurlu hesab etmək olar.
Müsahibimiz deyib kii, region ölkələrimizdə ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat vasitələrinin idxalı və istismarı ilə bağlı bir sıra qərarlar qəbul olunub, həvəsləndirici işlər görülüb. Buna idxal zamanı rüsumların ləğv olunmasını, o cümlədən enerjidoldurma məntəqələri üçün lazım olan avandanlıqların idxalında rüsumların hesablanmamasını, elektromobillərin kredit şərtlərinin sadələşdirilməsini misal göstərmək olar.
“Azərbaycanda da elektromobillərə maraq artıq yaranıb. Lakin hələlik o qədər də yüksək deyil. Ötən il ölkəmizə idxal olunan avtomobillərin yalnız 3000 ədədi elektromobil olub. Düşünürəm ki, qarşıdakı dövrdə bu say daha da artacaq", - deyə Eldəniz Cəfərov qeyd edib.
Gülşən Şərif


