“Azeronline” ardıcıl şəkildə müştəri məmnuniyyətini gücləndirir
Qafqazinfo saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
“Azeronline LTD” BM tərəfindən aparılan müştəriyönümlü xidmət siyasəti nəticəsində 2025-ci ildə müştəri məmnuniyyəti göstəricilərində nəzərəçarpan artım qeydə alınıb.
“Qafqazinfo” xəbər verir ki, aparılan təhlillərə əsasən, müştəri münasibət indeksini ölçən NPS göstəricisi əvvəlki dövrlə müqayisədə 11 bal yüksələrək 69%-ə çatıb.
Bu nəticə “Azeronline” komandasının müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması, xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi və istifadəçiyönümlü yanaşmanın inkişafı istiqamətində həyata keçirdiyi məqsədyönlü fəaliyyətin göstəricisidir.
Şirkət NPS ölçməsini müştəri təcrübəsinin əsas indikatorlarından biri kimi qiymətləndirir və növbəti dövrlərdə də xidmətlərin keyfiyyətinin daha da yaxşılaşdırılması, istifadəçilərin ehtiyaclarına çevik cavab verilməsi və brendə etimadın gücləndirilməsi istiqamətində tədbirlərini davam etdirəcək.
Qeyd edək ki, NPS (Net Promoter Score) müştərilərin şirkətin xidmətlərindən nə dərəcədə məmnun olduğunu və bu xidməti başqalarına tövsiyə etmə ehtimalını ölçən beynəlxalq göstəricidir.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:99
Bu xəbər 27 Oktyabr 2025 11:04 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















