Icma.az
close
up
RU
Menu

Dövlət Komissiyası “Narkotik vasitələrin, psixotrop maddələrin və onların prekursorlarının qanunsuz dövriyyəsinə və narkomanlığa qarşı mübarizəyə dair 2025 2030 cu illər üçün Dövlət Proqramı”nın təsdiq edilməsi barədə məlumat yayıb

“Qarabağ”ın rəqiblərindən məğlubiyyət ÇL də gecənin nəticələri

Millət vəkili: Artıq Qarabağ dan çəkinməyən klub yoxdur

“Qalatasaray”ın əsas hücumçusu ÇL oyununu buraxacaq

İsrail məsələsində ABŞ ın müstəqil siyasət yürütmək məhdudiyyəti var

Dünya çempionu klubunu dəyişdi

33 ildən sonra Xocalıya qayıdış Sakinlər Prezidentlə görüşün təəssüratlarını bölüşdülər

Azərbaycan Qran prisinə yeni stüard təyin olunub

Kobaxidze: Avropanın bəzi səfirlikləri Gürcüstanda radikalizmi qızışdırır

22 yaşlı Mənzər meyiddən ona necə orqan köçürülməsindən DANIŞDI VİDEO

“İnsanın gələcəyi: Genlərdən çox mədəniyyət bizi dəyişdirir“ Yeni elmi araşdırma

Qərbi Azərbaycan Xronikası: Böyük Ermənistan xülyası necə uydurulub?

ABŞ da atışma zamanı 3 polis öldürülüb

İstanbul müftisi Türkiyənin Diyanət İşləri İdarəsinin sədri təyin edilib

Yaşlanmaqdan qorxanlar oxusun!

Dizləri, oynaqları ağrıyanlar Bu payız meyvəsini yesin

Sabah Bakının bu rayonunda su olmayacaq

Antiterror əməliyyatı ilə Azərbaycan öz ərazi bütövlüyünü və suverenliyini tam olaraq bərpa etdi

Liftlərə qənim kəsilənlər

Dövlət Suverenliyi Günü Dövlətçiliyimizin qürur tarixidir ŞƏRH

Bağçalarda vətənpərvərlik mövzuları necə işlənməlidir?

Bağçalarda vətənpərvərlik mövzuları necə işlənməlidir?

Qaynarinfo portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

(Yazı "Gənc nəslin milli mənlik şüurunun inkişaf etdirilməsi və vətənpərvərlik hisslərinin tərbiyəsi" mövzusu üzrə hazırlanıb)

Vətənpərvərlik hissinin aşılanması, vətənə, millətə sevgi lap kiçik yaşlardan - bağça dövründən başlamalıdır. Çünki uşaqların dünyagörüşü, dəyərləri və şəxsiyyətinin əsası məhz bu dövrdə formalaşır. Vətən sevgisini, milli dəyərlərə hörməti uşaq vaxtı qavramış nəsil gələcəkdə həm milli kimliyini qoruyan, həm də dövlətinə, xalqına sadiq vətəndaş kimi yetişir. Bu proses isə yalnız bağçada, məktəbdə deyil, ailədə, cəmiyyətdə və ictimai mühitdə də dəstəklənməlidir ki, uşaqlar böyüdükcə öz köklərini tanısın, milli-mənəvi dəyərlərə bağlı olsun və vətənini qorumağın məsuliyyətini dərk etsin.

Bəs hazırda bağçalarda bu mövzuların işlənməsi, uşaqlara vətənpərvərliyin aşılanması istiqamətində hansı təlim-tədris proqramları icra edilməlidir? 

Qaynarinfo mövzu ilə bağlı Qadın və Uşaqların Təhsilinə Dəstək İctimai Birliyinin Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində metodikanın təşkili üzrə şöbə müdiri, metodist Vüsalə Mustafayeva ilə söhbətləşib. 

- Vüsalə xanım, 3-6 yaşlı uşaqlarda vətənpərvərlik hissini inkişaf etdirmək üçün hansı oyunlar və məşğələlər daha təsirlidir?

- 3-6 yaşlı uşaqlarda vətənpərvərlik hissini inkişaf etdirmək üçün oyunlar və məşğələlər sadə, əyləncəli və uşaqların gündəlik həyatına yaxın formada təşkil edilməlidir. Bu yaş dövründə uşaqlar abstrakt anlayışları deyil, daha çox konkret obrazlar, musiqi, hərəkət və rənglər vasitəsilə öyrənirlər. Ona görə də vətənpərvərlik tərbiyəsi sevgi, paylaşmaq, birlik və mənsubiyyət hissi üzərində qurulmalıdır.


- Kiçik yaşlı uşaqlara vətənpərvərlik mövzusunda ən təsirli oyun və məşğələlərə hansı nümunələri gətirmək olar?

- Rəsm və aplikasiya məşğələləri zamanı uşaqlara bayraq rənglətmək, "Mənim vətənim" mövzusunda şəkil çəkdirmək və çəkdiklərini izah etdirmək həm yaradıcılığı, həm də milli dəyərlərə bağlılığı gücləndirir. Musiqi və fiziki mədəniyyət məşğələləri zamanı sadə xalq musiqilər və uşaq mahnıları ilə birlikdə dairəvi rəqs və oyunlar uşaqlarda həm birgəlik, həm də milli mədəniyyətə sevgi yaradır. Nağıl və hekayə dinləmə isə vətən torpağı, ailə və birlik haqqında sadələşdirilmiş nağıllar danışmaq uşaqlarda emosional bağlılığı artırır. Hekayə zamanı suallar vermək onların düşünməsini və öz fikirlərini ifadə etməsini təşviq edir. "Bayrağı qoruma", "Vətənimizi sevmək", "Mənim qəhrəmanım" kimi sadə rollu oyunlar uşaqlara vətən anlayışını əyləncəli şəkildə öyrədir.

Təbiət və ətraf mühitlə məşğələlərdə, gəzinti zamanı uşaqlara çiçəkləri, ağacları göstərib "Bunlar bizim vətənimizin gözəllikləridir" demək onların torpağa bağlılığını artırır. Qrupda "Vətən ağacı" şəkli çəkib hər yarpağa ailə, dost və ya sevdiyi bir şeyi yazmaq uşaqlarda mənsubiyyət hissini gücləndirir. Ümumilikdə, bu yaşda vətənpərvərlik uşağa "müharibə və qəhrəmanlıq" kimi deyil, sevgi, birlik, paylaşmaq və gözəllikləri qorumaq kimi təqdim edildikdə daha təsirli olur.

- Vüsalə xanım, bağçalarla bağlı proqramlarda  vətənpərvərlik, milli-mənəvi dəyərlərlə bağlı hansı çətinliklərlə qarşılaşılır?

- Bağçalarla bağlı proqramlarda vətənpərvərlik və milli-mənəvi dəyərlərin uşaqlara aşılanması çox önəmli olsa da, bu sahədə müəyyən çətinliklər müşahidə olunur. İlk növbədə, məktəbəqədər yaş dövründə uşaqlar abstrakt anlayışları qəbul etməkdə çətinlik çəkirlər. "Vətən", "millət”, "mənəvi dəyərlər” kimi anlayışlar onlara birbaşa deyil, sadələşdirilmiş oyunlar, musiqi, nağıl və təcrübə ilə təqdim olunmalıdır. Bu isə müəllimlərin xüsusi yanaşmasını tələb edir.

- Bu sahədə pedoqoqların metodik hazırlıqları necədir? Valideyn-pedoqoq işbirliyi necə getməlidir?

- Bəzi hallarda müəllimlər vətənpərvərlik mövzusunu uşaqlara yaş səviyyəsinə uyğunlaşdırmaqda çətinlik çəkirlər. Nəticədə, uşaqlara ya həddindən artıq ağır, ya da emosional olaraq anlaşılmaz məzmun təqdim olunur. Valideynlərin yanaşması da mühüm rol oynayır. Əgər ailədə milli-mənəvi dəyərlərə diqqət azdırsa, bağçada verilən tərbiyə də təsirsiz qala bilər. Uşaqlar gördükləri nümunədən öyrəndikləri üçün ailə və bağça arasında uzlaşma vacibdir.

Eyni zamanda, proqramlarda nəzəri hissələr üstünlük təşkil etdikdə uşaqlar dəyərləri sadəcə söz olaraq eşidir, lakin təcrübədə hiss edə bilmirlər. Halbuki, milli musiqi, oyun, xalq nağılları, ənənəvi bayramların tədrisə daxil edilməsi uşaqlarda bu dəyərləri daha canlı və qalıcı edə bilər. Nəticə etibarilə, əsas çətinliklər uşaqların yaş xüsusiyyətlərinə uyğun metodikanın seçilməməsi, pedaqoqların metodik dəstək çatışmazlığı, ailə-bağça əməkdaşlığının kifayət qədər olmaması və proqramların praktikadan daha çox nəzəri məzmun üzərində qurulması ilə bağlıdır.

- Hazırkı dövürdə uşaqlarla belə mövzularla bağlı işləmək üçün hansı yeni metodik vəsaitlərə ehtiyac var?

- Bağçalarda vətənpərvərlik və milli-mənəvi dəyərlərin tədrisi üçün yeni metodik vəsaitlərə ehtiyac var. Belə vəsaitlər uşaqların yaş xüsusiyyətlərinə uyğun sadələşdirilmiş məzmun, oyun və rəsm tapşırıqları, milli musiqi və nağıllar əsasında hazırlanmalıdır. İnteraktiv materiallar, valideynlər üçün bələdçi bölmələr, milli bayram və ənənələrlə bağlı praktik fəaliyyət nümunələri daxil edilməli, həmçinin müəllimlər üçün tətbiq edilə bilən ssenarilər və nümunə məşğələ planları təqdim olunmalıdır. Bu, uşaqlarda vətən sevgisini təcrübə və hisslər üzərindən möhkəmləndirməyə kömək edər.

Sonda qeyd etmək istəyirəm ki, məktəbəqədər yaş dövründə uşaqlara vətənpərvərlik və milli-mənəvi dəyərlərin aşılanması gələcəyin sağlam, milli kimliyinə bağlı və məsuliyyətli vətəndaşlarının yetişməsi üçün mühüm addımdır. Bu proses yalnız müəllimlərin işi deyil, ailə, bağça və cəmiyyətin birgə əməkdaşlığını tələb edir. Ən əsası isə uşaqlara vətəni sevdirmək zorla deyil, sevgi, oyun, musiqi, nağıl və gündəlik həyat nümunələri ilə həyata keçirilməlidir. Belə olduqda uşaqlar üçün vətən anlayışı sadəcə bir söz deyil, hisslərlə dərk edilən bir dəyər kimi formalaşacaq.

Günay İlqarqızı

Material Azərbaycan Respublikasının Medianın İnkişafı Agentliyinin maliyyə dəstəyi ilə hazırlanmışdır.


Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:56
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 19 Sentyabr 2025 15:39 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Dövlət Komissiyası “Narkotik vasitələrin, psixotrop maddələrin və onların prekursorlarının qanunsuz dövriyyəsinə və narkomanlığa qarşı mübarizəyə dair 2025 2030 cu illər üçün Dövlət Proqramı”nın təsdiq edilməsi barədə məlumat yayıb

18 Sentyabr 2025 00:06see513

“Qarabağ”ın rəqiblərindən məğlubiyyət ÇL də gecənin nəticələri

18 Sentyabr 2025 01:23see267

Millət vəkili: Artıq Qarabağ dan çəkinməyən klub yoxdur

17 Sentyabr 2025 18:59see230

“Qalatasaray”ın əsas hücumçusu ÇL oyununu buraxacaq

17 Sentyabr 2025 19:47see170

İsrail məsələsində ABŞ ın müstəqil siyasət yürütmək məhdudiyyəti var

19 Sentyabr 2025 12:35see164

Dünya çempionu klubunu dəyişdi

17 Sentyabr 2025 23:46see162

33 ildən sonra Xocalıya qayıdış Sakinlər Prezidentlə görüşün təəssüratlarını bölüşdülər

18 Sentyabr 2025 01:25see147

Azərbaycan Qran prisinə yeni stüard təyin olunub

18 Sentyabr 2025 00:37see144

Kobaxidze: Avropanın bəzi səfirlikləri Gürcüstanda radikalizmi qızışdırır

17 Sentyabr 2025 19:19see140

22 yaşlı Mənzər meyiddən ona necə orqan köçürülməsindən DANIŞDI VİDEO

18 Sentyabr 2025 00:25see138

“İnsanın gələcəyi: Genlərdən çox mədəniyyət bizi dəyişdirir“ Yeni elmi araşdırma

17 Sentyabr 2025 23:42see138

Qərbi Azərbaycan Xronikası: Böyük Ermənistan xülyası necə uydurulub?

17 Sentyabr 2025 22:39see138

ABŞ da atışma zamanı 3 polis öldürülüb

18 Sentyabr 2025 02:52see138

İstanbul müftisi Türkiyənin Diyanət İşləri İdarəsinin sədri təyin edilib

18 Sentyabr 2025 02:28see137

Yaşlanmaqdan qorxanlar oxusun!

18 Sentyabr 2025 03:24see135

Dizləri, oynaqları ağrıyanlar Bu payız meyvəsini yesin

17 Sentyabr 2025 21:02see134

Sabah Bakının bu rayonunda su olmayacaq

18 Sentyabr 2025 22:53see131

Antiterror əməliyyatı ilə Azərbaycan öz ərazi bütövlüyünü və suverenliyini tam olaraq bərpa etdi

18 Sentyabr 2025 14:21see130

Liftlərə qənim kəsilənlər

17 Sentyabr 2025 19:14see127

Dövlət Suverenliyi Günü Dövlətçiliyimizin qürur tarixidir ŞƏRH

18 Sentyabr 2025 11:56see126
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri