Bakı metrosu ilə bağlı müəmma: 10 aydan sonra nə baş verir?
GlobalInfo saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
2025-ci ilin yanvar ayında Hesablama Palatası “Bakı Metropoliteni” QSC-nin sərnişindaşımanın maya dəyərini süni şəkildə şişirtdiyini açıqlamışdı. Hətta ötən il metroda gediş haqqının 40 qəpikdən 50 qəpiyə qaldırılması da bununla izah olunmuşdu. Buna baxmayaraq, qiymətlər endirilmədi. İndi isə 2026-cı ilin dövlət büdcəsində metroya 40 milyon manat subsidiya ayrılması planlaşdırılır və bu, keçən illə müqayisədə 44 faiz çoxdur.
Maraqlıdır, yeni qatarlar alınmadan və xidmət keyfiyyəti dəyişmədən “Bakı Metropoliteni”ni niyə daha çox maliyyə dəstəyi ilə təmin etmək lazım gəlir?
Globalinfo.az-a danışan iqtisadçı Elçin Qurbanov bildirib ki, hər bir qurumun ayrıca balansı və büdcəsi var:
“Lakin bu qurumlar dövlət və nəzarət orqanları qarşısında hesabatlı olsalar da, çox vaxt xərcləri həddindən artıq şişirdirlər. Nəticədə ili mənfəətlə deyil, zərərlə başa vururlar və bu da dövlət subsidiyalarına ehtiyac yaradır”.
İqtisadçı qeyd edib ki, problemin kökündə məhz süni şəkildə artırılmış xərclər və maliyyə intizamının pozulması dayanır:
“Hesablama Palatasının bununla bağlı verdiyi açıqlamaya baxmayaraq, vəziyyət dəyişmir. Çünki əsas məsələ, yəni səmərəsiz fəaliyyət və xərclərin şişirdilməsi hələ aradan qaldırılmayıb. Bu səbəbdən də nəzarət mexanizmləri mütləq gücləndirilməlidir. Tarif siyasətində təqdim olunan yüksək göstəricilər real iqtisadi əsaslara deyil, qurumların, o cümlədən “Bakı Metropoliteni”nin maliyyə imkanlarını genişləndirməyə yönəlib”.
Zaira Akifqızı
Globalinfo.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:54
Bu xəbər 27 Oktyabr 2025 20:13 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















