Bakı metrosunda mübahisəli durum: gediş haqqı yenə dəyişəcək?
GlobalInfo portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bir neçə gündür, Bakı metrosunda müəyyən problemlər yaşanır. Belə ki, qatarların tuneldə qalması, uzunmüddətli gecikmələr, ardınca texniki problemlər səbəbindən QR ödənişlərin bir neçə saat ərzində işləməməsi narazılıqlara səbəb olub. Bildirilir ki, gediş haqqı artsa da, keyfiyyət hələ də dəyişməyib.
Vəziyyət nə zaman düzələcək? Keyfiyyət əsas gətirilərək yenidən gediş haqqında dəyişikliklər ola bilərmi?
Globalinfo.az-a danışan iqtisadçı Günay Hüseynova deyib ki, istər nəqliyyat, istərsə də digər sahələrdə qiymət artımı baş verməmişdən öncə ictimaiyyətə ətraflı məlumat təqdim olunmalıdır.
Onun sözlərinə görə, əksər hallarda qərarlar bir gecədə verilir və sabahısı gün qiymətlər artırılır:
“Əslində rəqəmlər, detallı açıqlamalarla, hətta canlı efirdə ictimaiyyətə məlumat verilməlidir. Bildirilməlidir ki, bu qədər kəsirimiz var və ya filan statistik hesabat əsasında qiymət artımına ehtiyac yaranıb. Bununla yanaşı, xidmətin keyfiyyətinin necə yaxşılaşdırılacağı da izah edilməlidir. Dövlət büdcəsindən sektorlara milyonlarla vəsait ayrılır, amma bununla bağlı vətəndaşlara açıq izahat verilmir. Halbuki bu vəsait əhalinin sosial rifahının artırılması üçündür”.
Günay Hüseynova
İqtisadçı bildirib ki, qiymət artımından metro ilə bağlı nasazlıqların yaşanması artıq istisna hal deyil:
“Amma proseslər elə təşkil olunmalıdır ki, nəticədə iqtisadi səmərə əldə olunsun. Belə ki, həmin qurumların saytlarında media və ictimaiyyət üçün açıq hesabatlar yerləşdirilə bilər. Məlumat verilməlidir ki, məsələn, dövlət büdcəsindən nə qədər vəsait ayrılıb, bu, hansı istiqamətə yönəldilib, yeni avtobuslar alınıbmı, texniki ehtiyat hissələri yenilənibmi və sair. Əgər əsas arqument keyfiyyətdirsə, bu zaman şəffaflıq da təmin olunmalıdır”.
Ekspert əlavə edib ki, nəqliyyatda gediş haqqı illər əvvəl 20 qəpik idisə, bu gün artıq 60 qəpikdir:
“Lakin bu müddət ərzində xidmətin keyfiyyətində nəzərəçarpacaq dəyişiklik müşahidə olunmayıb. İllərdir Bakının tıxaclardan azad olunması, sənaye, kənd təsərrüfatı və heyvandarlıq sahələrinin inkişaf etdirilməsi kimi məsələlər müzakirə edilir. Məlumdur ki, Sumqayıtdan Bakıya güclü urbanizasiya var və bu, tıxac problemini daha da artırır. Belə şəraitdə ikimərtəbəli avtobuslara keçid məqsədəuyğundur. Lakin bu kimi konkret addımlar atılmadan qiymət artımı sadəcə əlavə yük yaradır. Saymaqla bitməyən problemlərlə paralel, gediş haqqının artması dəyişməyən gəlirlər fonunda xərclərin çoxalmasına səbəb olur. Bu isə iqtisadi baxımdan paradoksal bir vəziyyətdir”.
Zaira Akifqızı
Globalinfo.az

