Bakıda dəhşətli qatar faciəsinin pərdəarxası Nə baş verdi?
Icma.az xəbər verir, GlobalInfo saytına əsaslanaraq.
Ötən gün Zabrat-2 stansiyasında baş verən dəhşətli hadisə bir sıra məsələləri yenidən gündəmə gətirib. Belə ki, 15 yaşlı yeniyetmə Nemət Hacıyev hərəkətdə olan qatarın qarşısına qəfil çıxaraq faciəvi şəkildə həlak olub. Maşinist tərəfindən təcili tormozlama aparılsa da, məsafənin qısa olması səbəbindən toqquşmanın qarşısını almaq mümkün olmayıb.
Məlumata görə, həmin ərazidəki yolüstü piyada keçidində lift işləmədiyindən vətəndaşlar dəmir yolunun üzərindən keçməyə məcbur olurlar. Hətta bəzi sakinlər təhlükəsizlik məqsədilə yerləşdirilmiş dəmir qoruyucuları sındıraraq özlərinə keçid yolu açıblar. Digər yolüstü keçidlərin əksəriyyətində isə ümumiyyətlə lift və eskalator yoxdur. Nəinki yaşlı insanlar, hətta gənclər belə bu cür dik və təhlükəli pilləkənlərdən istifadə etməyə maraq göstərmirlər.
Problemin həlli üçün hansı addımlar atılmalıdır? Kimlər məsuliyyət daşıyır?
Globalinfo.az-a danışan nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov bildirib ki, piyadalar yalnız xüsusi ayrılmış keçidlərdən istifadə etməlidirlər:
“Onlar anlamalıdırlar ki, avtomobildən fərqli olaraq, qatar sürücüsü ani reaksiya ilə nəqliyyatı dayandıra bilmir, yalnız müəyyən məsafədən sonra saxlaya bilir. Bu səbəbdən piyada özünü birbaşa ölüm təhlükəsinə atır. Təəssüf ki, ölkəmizdə piyada keçidləri ilə bağlı ciddi çatışmazlıqlar var. Bir çox yeraltı keçidlər alqı-satqı obyektlərinə çevrilib, vətəndaşların istifadə etməsi çətinləşib. Pandusların bucaqları düzgün nəzərə alınmayıb, çox dik və narahatdır”.
Eldəniz Cəfərov
Ekspert əlavə edib ki, piyada keçidləri işıqsız və qaranlıq vəziyyətdədir:
“Keçidlərin ətrafında məlumatverici nişanlar olsa da, piyadalar keçidə çatmamış – məsələn, 150 metr məsafədə xəbərdaredici nişanlar qoyulmur. Belə nişanların quraşdırılması, eyni zamanda qatarların sürət həddinin müəyyən ərazilərdə azaldılması, qəza hallarına xeyli təsir edə bilər. Bu məsələlər Bakı şəhəri və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025–2030-cu illəri əhatə edən dövlət proqramında da öz əksini tapıb. Buna əsasən, 2026-cı ilə qədər bütün piyada keçidlərindəki lift və eskalatorlar təmir olunaraq istifadəyə verilməlidir. Təəssüf ki, gecikmələr müşahidə olunur”.
Eldəniz Cəfərovun fikrincə, aidiyyəti qurumlar məsuliyyətlərini və üzərlərinə düşən vəzifələri yaxşı bilirlər:
“Sadəcə olaraq, üzərlərinə düşən öhdəlikləri icra etməlidirlər. Ümid edirəm ki, proqramın icrasına başlandıqdan sonra belə problemlər aradan qalxacaq”.
Zaira Akifqızı
Globalinfo.az


