“Balansı artırmaq istədim, alınmadı amma sorğu haqqı tutuldu
Azpost saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Azercell abunəçisi Balarza Aydəmirov operatorun xidmətindən narazılığını bildirib. O, AzPost.az-a müraciət edərək balans artırmaq istəyərkən yaşadığı problemi diqqətə çatdırıb.
Şikayətçinin sözlərinə görə, o, mobil tətbiq və ya USSD vasitəsilə başqa nömrənin balansını artırmaq istəyib. Lakin artırmaq istədiyi nömrələrin faktura nömrəsi olduğu barədə bildiriş alıb və sorğu imtina edilib. Nəticədə göndərdiyi məbləğ balansına geri qaytarılıb.
Buna baxmayaraq, sistem tərəfindən 2 manat sorğu haqqı tutulub.
Balarza Aydəmirov yaranmış vəziyyətdən narazıdır və bildirir:
“Balans artırılmadısa və pul geri qayıdıbsə, sorğu haqqı niyə tutulur? Xidmət göstərilməyibsə, abunəçidən xidmət haqqı almaq düzgün deyil. Kontur getsə, bəlkə başa düşülərdi. Amma indi həm artırma baş tutmadı, həm də balansımdan 2 manat silindi.”
Şikayətçi Azercell-dən məsələyə rəsmi izahat verilməsini və tutulan məbləğin geri qaytarılmasını tələb edir.
Azercell tərəfindən açıqlama təqdim olunarsa, şirkətin mövqeyinə də yer veriləcək.
Paylaş
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:67
Bu xəbər 11 Dekabr 2025 16:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















