“Biz bu mənada hələ də gecikirik” Rauf Ağamirzəyev MaaS tətbiqindən DANIŞDI
Icma.az, Redaktor.az portalına istinadən məlumat yayır.
AYNA ictimai nəqliyyatda nağdsız ödəniş və yeni mobil tətbiqləri istifadəyə hazırlayır. Belə tətbiqlərdən biri də hazırda test mərhələsində olan MaaS (Mobility as a Service) tətbiqidir. Mobil tətbiqi vasitəsilə istifadəçilər avtobusların gəliş vaxtını real vaxt rejimində izləyə biləcəklər.
Mövzu ilə bağlı fikirlərini Redaktor.az-a bildirən nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev qeyd etdi ki, bu, vacib olan bir tətbiqdir:
"Düşünürəm ki, biz bu mənada hələ də gecikirik. Yəni insanlar real vaxt rejimində bilməlidirlər ki, onların avtobusu haradadır, nə vaxt gələcək, hansı avtobusla hara getmək mümkündür, həmçinin onların yaxınlığındakı dayanacaqdan hansı avtobuslar keçir. Bunun uzlaşdırılması rahat şəkildə həm təqdim olunmalı, həm də informasiya əlçatanlığı təmin edilməlidir ki, insanlar öz səfərlərini rahat şəkildə təşkil edə bilsinlər. Bu tətbiq səfərin bir neçə növünü özündə birləşdirən bir sistemdir. Yəni müəyyən məsafəni nə qədərini piyada gedəcəyinizi, sonradan hansı avtobusla, neçə avtobus dəyişməklə gedəcəyinizi, yaxud avtobusdan sonra metro, yaxud qatar, dəmir yolu və mikromobillik elementləri ilə birgə uzlaşdırılmış şəkildə səfər barədə məlumat əldə etmək üçün bir vasitədir".
Onun sözlərinə görə, bu istiqamətdə işlər görülür:
"Hazırda onun uzlaşdırılması üzərində işlər aparılır, çünki burada fərqli nəqliyyat qurumları bir tətbiqdə cəmlənəcək. İlkin beta versiyası artıq istifadə olunur, amma düşünürəm ki, dünyanın aparıcı şəhərlərinin nümunəsinə baxaraq, bu tətbiq daha da təkmilləşdirilməli və daha rahat interfeysə malik olmalıdır. Yekunda düşünürəm ki, informasiya nə qədər əlçatan olarsa, insanların planlaşdırması da bir o qədər rahat olacaq. İnsan özü biləcək ki, avtobus neçə dəqiqəyə gələcək, onu gözləməyə dəyərmi, yoxsa mikromobillik vasitəsindən istifadə etmək, yaxud metroya, sonra avtobusa minmək daha məqsədəuyğundurmu. Yəni bu, birbaşa məlumat əlçatanlığı ilə prioritetlərin və vaxtın daha səmərəli istifadəsinə yönəlmiş bir tətbiqdir. Çünki dünyanın bir çox şəhərlərində hazırda tətbiqlərlə yanaşı, həm də kağız formatında dayanacaqdan keçən marşrutlar, onların şəhər xəritəsindəki trayektoriyası, haradan keçdiyi və oradan digər nəqliyyat növlərinə necə keçmək mümkün olduğu barədə məlumatlar da yerləşdirilir.
Burada qeyd etmək yerinə düşər ki, əhalimizin müəyyən qismi yaşlı insanlardır. Onların rəqəmsal savadlılığı hansı səviyyədədir, bu da nəzərə alınmalıdır. Çünki rəqəmsallaşma gözəldir, rahatdır, amma müəyyən qisim insanlar bundan istifadə etməkdə çətinlik çəkə bilər. Ona görə də alternativi, yəni dublyoru olmalıdır.Dünya şəhərlərində bu gün əhalinin qocalma tendensiyası müşahidə olunur və bu, həm şəhər infrastrukturunda istər fiziki, istər rəqəmsal mühitdə nəzərə alınmalıdır. İnsanlar istənilən informasiyanı fərqli alternativlər vasitəsilə əldə etməyi həm rəqəmsal, həm də çap formasında bacarmalıdırlar. Rəqəmsal həllər isə o qədər rahat və sadə olmalıdır ki, yaşından asılı olmayaraq insanlar onlardan istifadə etməyə maraqlı olsunlar və bu istifadənin özü daim cəlbedici görünsün".
Nuriyyə NATİQQIZI


