Bu günlərdə sosial şəbəkələrdə populyar olan Toni şokoladları niyə bərabər hissələrdə deyil?
Icma.az, Sfera.az portalına istinadən məlumat verir.
Bir şokolad çubuğunu qırdığınız zaman, adətən onun bərabər hissələrə bölünməsini gözləyirsiniz. Bununla belə, Tony's (Toni) şokoladları nizamsız quruluşu ilə seçilir. İlk baxışdan bu dizayn təsadüfi görünə bilər. Amma bunun arxasında çox güclü bir mesaj var. Şokolad sənayesinə istinad edən marka əslində çox əhəmiyyətli bir mesaj verir.
Sfera.az təfərrüatları təqdim edir.
Hər şey 2003-cü ildə başladı.
Hollandiyalı jurnalist Teun van de Keuken şokolad sənayesində insan istismarını müşahidə edib. Kakao istehsalının əksəriyyətində uşaq əməyindən istifadə edilirdi və nəzərə alınmırdı. Van de Keuken məsələni gündəmə gətirmək üçün televiziya proqramlarında bu faktdan danışıb.
O, hətta bilə-bilə qanunsuz istehsal olunmuş şokoladı aldıqdan sonra özünü məhkəməyə vermək istəyib.
Lakin hakimiyyət bu işi qəbul etməyib. Üç illik araşdırmasına baxmayaraq sektorda dəyişiklik yarada bilməyəndə, həll yolunu öz şokoladını istehsal etməkdə tapıb. Beləliklə, “Tony's Chocolonely” yaranıb.

Bəs niyə şokolad kubları qeyri-bərabərdir?
“Tony's Chocolonely” şokoladları qəsdən nizamsız olmaq üçün hazırlanmışdır. Bu, şokolad sənayesində mənfəətin ədalətsiz bölüşdürülməsini təmsil etməkdir. Şokolad sənayesi böyük korporasiyalar tərəfindən idarə olunur. Mənfəətin böyük bir hissəsi bu nəhəng brendlərə getsə də, kakao fermerləri ədalətli gəlir əldə etmirlər. Toni şokoladının dizaynından istifadə edərək bu dərin bərabərsizliyi görünən etmək istəyir.
Şokolad çubuğundakı gizli xəritə

Toni şokoladlarının alt hissəsi Qərbi Afrika sahillərinin xəritəsini təmsil edir. Şokoladın üzərindəki parçalar Qvineya körfəzini və ən çox kakao istehsalı olan ölkələri göstərir:
Bəs kakao sənayesində tam olaraq nə baş verir?

Fil Dişi Sahili və Qana kimi ölkələrdə kakao plantasiyalarında çalışan işçilər həddindən artıq isti hava şəraitində fiziki cəhətdən ağır iş görürlər. Ağır kakao meyvələrinin toplanması, daşınması və emalı böyük səy tələb edir. Bundan əlavə, tarlalarda işləyənlərin çoxu adekvat təhlükəsizlik tədbirləri olmadan işlədikləri üçün ciddi xəsarətlərə məruz qala bilərlər.
Kakao plantasiyalarında çalışan işçilərin qazandıqları maaşlar çox vaxt dolanmaq üçün kifayət etmir.
Əksər kakao fermerləri və tarla işçiləri gündə 2 dollardan az qazanırlar. Bu, hətta əsas qida və sığınacaq xərclərini ödəməyə kifayət etmir. Böyük şokolad markaları milyardlarla dollar qazanc əldə edərkən, kakao istehsalının ən mühüm hissəsindəki işçilər bu gəlirdən demək olar ki, heç bir pay almırlar.
Şokolad sənayesində ən böyük problemlərdən biri uşaq əməyidir.
Dünyada milyonlarla uşaq kakao istehsalında çalışır. Uşaqlar çox vaxt təhsildən məhrum olurlar və kiçik yaşlarından ağır işlərə məcbur edilirlər. Bəziləri ailələrinin dolanışığına töhfə vermək üçün tarlalara göndərilir.
Böyük şokolad markaları bununla bağlı nə edir?
Böyük şokolad şirkətləri illərdir “uşaq əməyinin dayandırılması” və “etik istehsal” haqqında bəyanatlar verirlər. Bununla belə, bir çox marka hələ də kakao tədarük zəncirində insan istismarının qarşısını ala bilmir. Bəzi şirkətlər ədalətli ticarət sertifikatları əldə etməklə işçilər üçün daha yaxşı iş şəraiti təmin etməyə çalışsalar da, bu təcrübələr hələlik sənayedə geniş yayılmayıb.
Aysel




