Bu, nə həkimlərin inkişafına töhfə verir, nə də səhiyyə sisteminin keyfiyyətinə Adil Qeybulla
Demokrat.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Milli Məclisdə həkimlərin sertifikasiyadan keçmə yaş həddinin 70-ə qaldırılması təklif edilib. Bu təkliflə parlamentin Sosial qanunvericilik şöbəsinin müdiri Adil Vəliyev parlamentin Səhiyyə komitəsinin bugünkü iclasında çıxış edib. O qeyd edib ki, gələcəkdə bu haqda təklif vermək mümkündür:
"Məsələn, 65 yaşdan yuxarı müəllimlərin sertifikasiya imtahanında iştirakı könüllü əsaslarda həyata keçirilir. Gələcəkdə tibb işçiləri və həkimlərlə bağlı da buna uyğun təkliflər verilə bilər. Amma nəzərə almaq lazımdır ki, təhsilverənlərlə həkimlərə yanaşmada fərqlilik olmalıdır".
Tanınmış həkim Adil Qeybulla Demokrat.az-a açıqlamasında bildirib ki, sertifikasiya imtahanları ideya olaraq müəllimlərin bilik və bacarıqlarının yoxlanılması məqsədi daşısa da, onun icrası, tətbiq forması və nəticələri ölkəmizdə ciddi narazılıqlar doğurur:
“Beynəlxalq təcrübədə müəllimlərin inkişafı və keyfiyyətin təminatı imtahan əsaslı deyil, daha çox davamlı peşəkar inkişaf, təlimlər, dərs müşahidələri əsaslı qiymətləndirmə üzərindən həyata keçirilir. Yəni müəllimlər təhdid və stress mühiti içində deyil, dəstək və inkişafa yönəlik mühitdə dəyərləndirilirlər. Təəssüf ki, bizdə tətbiq edilən sertifikasiya imtahanı sistemi həm psixoloji gərginlik yaradır, həm də müəllimlərin real peşəkar fəaliyyətini əks etdirmir. Bu səbəbdən də əksər hallarda nə motivasiya artır, nə də təhsil keyfiyyətində nəzərəçarpacaq dəyişiklik baş verir. Əgər məqsəd müəllim keyfiyyətini yüksəltməkdirsə, bu, imtahanla deyil, davamlı inkişaf və sistemli dəstək vasitəsilə olmalıdır”.
Həkim əlavə edib ki, sertifikasiya imtahanlarının ya tam ləğvi, ya da ciddi şəkildə islah olunaraq beynəlxalq təcrübəyə uyğunlaşdırılması zəruridir:
“Sertifikasiya imtahanlarının bugünkü forması Azərbaycanda sadəcə formal və faydasız bir prosedura çevrilib. Bu, nə həkimlərin inkişafına töhfə verir, nə də səhiyyə sisteminin keyfiyyətinə. Dediyiniz kimi, dünyada əsas praktika davamlı peşəkar inkişaf və akreditasiya sisteminə əsaslanır. Müasir səhiyyə sistemlərində həkimlər təkcə bir dəfə diplom almaqla kifayətlənmirlər, onların fəaliyyəti dövri şəkildə qiymətləndirilir: iştirak etdikləri elmi konfranslar, yenilənmiş bilikləri, ixtisasartırma kursları və praktik təcrübə nəzərə alınır. Bu, həm şəffaflıq, həm də inkişaf deməkdir. Ənənəvi sertifikasiya imtahanları ilə heç bir təkmilləşmə baş vermir. Hətta bu imtahanların nəticələri real bilik və bacarığı ölçmür. Ən pisi də odur ki, ölkə daxilində illərlə işləyən, təcrübəsi olan həkimlər bu formal imtahanlarda sırf texniki səbəblərdən uyğunsuz hesab edilə bilir. Dövri akreditasiya və inkişafın izlənməsi modeli səhiyyəmiz üçün daha faydalı, motivasiyaedici və səmərəli olacaq. Bu sistem həm də beynəlxalq praktikaya uyğundur və həkimlərin innovasiyalara açıq olmasını təşviq edir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
"Məsələn, 65 yaşdan yuxarı müəllimlərin sertifikasiya imtahanında iştirakı könüllü əsaslarda həyata keçirilir. Gələcəkdə tibb işçiləri və həkimlərlə bağlı da buna uyğun təkliflər verilə bilər. Amma nəzərə almaq lazımdır ki, təhsilverənlərlə həkimlərə yanaşmada fərqlilik olmalıdır".
Tanınmış həkim Adil Qeybulla Demokrat.az-a açıqlamasında bildirib ki, sertifikasiya imtahanları ideya olaraq müəllimlərin bilik və bacarıqlarının yoxlanılması məqsədi daşısa da, onun icrası, tətbiq forması və nəticələri ölkəmizdə ciddi narazılıqlar doğurur:
“Beynəlxalq təcrübədə müəllimlərin inkişafı və keyfiyyətin təminatı imtahan əsaslı deyil, daha çox davamlı peşəkar inkişaf, təlimlər, dərs müşahidələri əsaslı qiymətləndirmə üzərindən həyata keçirilir. Yəni müəllimlər təhdid və stress mühiti içində deyil, dəstək və inkişafa yönəlik mühitdə dəyərləndirilirlər. Təəssüf ki, bizdə tətbiq edilən sertifikasiya imtahanı sistemi həm psixoloji gərginlik yaradır, həm də müəllimlərin real peşəkar fəaliyyətini əks etdirmir. Bu səbəbdən də əksər hallarda nə motivasiya artır, nə də təhsil keyfiyyətində nəzərəçarpacaq dəyişiklik baş verir. Əgər məqsəd müəllim keyfiyyətini yüksəltməkdirsə, bu, imtahanla deyil, davamlı inkişaf və sistemli dəstək vasitəsilə olmalıdır”.
Həkim əlavə edib ki, sertifikasiya imtahanlarının ya tam ləğvi, ya da ciddi şəkildə islah olunaraq beynəlxalq təcrübəyə uyğunlaşdırılması zəruridir:
“Sertifikasiya imtahanlarının bugünkü forması Azərbaycanda sadəcə formal və faydasız bir prosedura çevrilib. Bu, nə həkimlərin inkişafına töhfə verir, nə də səhiyyə sisteminin keyfiyyətinə. Dediyiniz kimi, dünyada əsas praktika davamlı peşəkar inkişaf və akreditasiya sisteminə əsaslanır. Müasir səhiyyə sistemlərində həkimlər təkcə bir dəfə diplom almaqla kifayətlənmirlər, onların fəaliyyəti dövri şəkildə qiymətləndirilir: iştirak etdikləri elmi konfranslar, yenilənmiş bilikləri, ixtisasartırma kursları və praktik təcrübə nəzərə alınır. Bu, həm şəffaflıq, həm də inkişaf deməkdir. Ənənəvi sertifikasiya imtahanları ilə heç bir təkmilləşmə baş vermir. Hətta bu imtahanların nəticələri real bilik və bacarığı ölçmür. Ən pisi də odur ki, ölkə daxilində illərlə işləyən, təcrübəsi olan həkimlər bu formal imtahanlarda sırf texniki səbəblərdən uyğunsuz hesab edilə bilir. Dövri akreditasiya və inkişafın izlənməsi modeli səhiyyəmiz üçün daha faydalı, motivasiyaedici və səmərəli olacaq. Bu sistem həm də beynəlxalq praktikaya uyğundur və həkimlərin innovasiyalara açıq olmasını təşviq edir”.
Leyla Turan
Demokrat.az

Adil Qeybulla: “Elektron sənəd sisteminin tətbiqi səhiyyənin keyfiyyətinə müsbət təsir göstərəcək”
07 May 2025 15:50
Adil Qeybulla “Quska”nın müayinəsindən danışdı
05 Dekabr 2024 20:20
“Tofiq Yaqublunun huşu aydındır” Adil Qeybulla
20 Aprel 2025 12:09
Adil Qeybulla həbsxanada sabiq deputatı müayinə edəcək
05 Dekabr 2024 12:07

