Dəmir yollarında vahid rəqəmsal məkan
Icma.az, Xalq qazeti portalına istinadən məlumat verir.
Azərbaycan Nəqliyyat və Kommunikasiya Holdinqinin (AZCON Holding) tərkibində fəaliyyət göstərən “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti rəqəmsal transformasiya strategiyası çərçivəsində növbəti yeniliyə imza atıb. Qurumun elektron xidmətlər portalı bugünlərdə ölkənin vahid rəqəmsal identifikasiya sistemi olan “digital.login” ilə uğurla inteqrasiya edilib.
“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-dən verilən məlumata əsasən, bu yenilik istifadəçilərə portala daha sürətli, təhlükəsiz və rahat şəkildə daxil olmaq imkanı yaradır. İstifadəçilər portalda xidmətlərə daxil olmaq üçün artıq mövcud olan identifikasiya vasitələrindən – SİMA İmza, Asan İmza, SİMA Token (Elektron İmza), İdentifikasiya nömrəsi və BSXM Elektron İmzadan istifadə edə bilirlər.
Ümumilikdə isə, inteqrasiya prosesi bir sıra üstünlükləri ilə diqqət çəkir. Hər şeydən əvvəl, portala sadə və sürətli giriş nəticəsində təkrar qeydiyyat zərurəti aradan qalxır. Digər tərəfdən, dövlət tərəfindən təsdiqlənmiş identifikasiya vasitələrindən istifadə təhlükəsizliyin artırılmasına imkan yaradır. Eyni zamanda, müraciət və sorğuların təqdimat prosesi sürətlənir ki, bunun da nəticəsində istifadəçilər vaxta qənaət etmək imkanı qazanırlar. Dövlət sistemləri ilə uyğunluq – “MyGov” portalı və digər dövlət platformaları ilə inteqrasiya imkanı da yeni tətbiqin əsas üstünlüklərindəndir.
Xatırladaq ki, Azərbaycanda rəqəmsal hökumət sisteminin inkişafına mühüm töhfə verəcək yeni layihə İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi ilə əməkdaşlıq çərçivəsində həyata keçirilib. Eyni zamanda, “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin rəqəmsal transformasiya strategiyası çərçivəsində reallaşdırdığı layihə “bir pəncərə” prinsipi əsasında təqdim edilən onlayn xidmətlərin daha da genişləndirilməsinə imkan yaradır.
Bununla yanaşı, ADY-nin bu yaxınlarda istifadəyə verdiyi elektron xidmətlər portalı (https://portal.ady.az/) əməliyyat səmərəliliyinin artırılması, vətəndaşlara və biznes müştərilərinə göstərilən xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədi daşıyır və dəmiryol xidmətlərinin daha rahat, müasir, şəffaf və innovativ şəkildə təqdim olunmasını təmin edir. Portal vətəndaşların müraciət və digər xidmətlərə onlayn formada çıxışını təmin edən əsas platforma kimi inkişafını davam etdirəcək.


