Icma.az
close
up
RU
Dünyanın ən məşhur içkisi Ömrü 2 il uzadır

Dünyanın ən məşhur içkisi Ömrü 2 il uzadır

News24 saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

Dünyada ən çox istehlak edilən içkilərdən biri olan qəhvə haqqında yeni bir araşdırma, müntəzəm qəhvə istehlakının ürək-damar və tənəffüs xəstəlikləri kimi əsas ölüm səbəblərinin riskini azaldaraq, ömrü orta hesabla 1,8 il uzada biləcəyini göstərib.

News24.az milli.az-a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar, qəhvənin tərkibindəki maddələrin stress adaptasiyasını tənzimlədiyini və yaşlanma mexanizmlərini qoruduğunu aşkarlayıblar. Bununla yanaşı, çay və enerji içkiləri kimi kafein mənbələrinin də diqqətlə istehlak edilməsi tövsiyə olunur, xüsusilə uşaqlar və yeniyetmələr üçün.

Qəhvənin faydaları:

Araşdırma nəticələri Ageing Research Reviews jurnalında dərc edilib.

Qəhvə qəbulunun ürək-damar, serebrovaskulyar xəstəliklər, xərçəng və tənəffüs yolu xəstəlikləri ilə əlaqəli ölümləri azaltdığı müşahidə olunub.

Həmçinin yaddaş itkisi, depressiya və zəiflik kimi yaşlılıq problemlərinin qarşısını almaqda təsirli olduğu vurğulanıb.

Qəhvə istehlakı ömrü təxminən 1,8 il artırmağa kömək edə bilər.

Hansı miqdarda qəhvə istehlak edilməlidir?

Mütəxəssislər, gündə 2-3 fincan qəhvə içməyin kifayət etdiyini və həddindən artıq istehlakdan çəkinməyin vacib olduğunu bildirirlər.

Niyə qəhvə faydalıdır?

Qəhvənin əsas tərkib hissələri olan kafein və xlorogen turşular:

Stressə qarşı uyğunlaşmanı tənzimləyir.

Yaşlanma prosesini qoruyur.

Antioksidan təsir göstərir.

Parkinson, Alzheimer və 2-ci tip diabet kimi xroniki xəstəliklərin riskini azaldır.

Qəhvə təkcə enerjini artırmaqla kifayətlənmir, həm də maqnezium və kalium kimi qida maddələri ilə zəngindir, bu da ümumi sağlamlığa müsbət təsir göstərir.

Müntəzəm qəhvə istifadəsi diqqəti və yaddaşı gücləndirir.

Orta miqdarda qəhvə içmək daha sağlam ürək və daha uzun ömür ilə əlaqələndirilir.

Qəhvə diqqətlə və balanslı şəkildə istehlak edildikdə həm dadlı, həm də faydalı bir həyat tərzi tərkib hissəsi ola bilər.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:119
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 20 Dekabr 2024 23:07 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Lənkəranlı gənclər Slovakiyaya təhsil turuna yola salınıb

06 İyun 2026 13:20see232

Güzgü tarixi 06.06.2026: bu gün nə etməməlisiniz

06 İyun 2026 09:09see190

Distant işin psixi sağlamlığa mənfi təsiri açıqlandı

06 İyun 2026 08:34see188

50 il sonra vəzifəsindən gedən alim kimdir

06 İyun 2026 05:30see187

Kinomuzun öz dili yoxdur

06 İyun 2026 09:20see186

Tədqiqat: Manqrov meşələri bərpa olunur

06 İyun 2026 05:30see186

Tomas Frank bu yay işə qayıdıb qayıtmayacağını açıqlayıb

06 İyun 2026 06:06see183

NATO nun beş ölkəsi Latviyada HHM təlimləri keçirib

06 İyun 2026 21:29see181

Nişanından bir ay keçməmiş həbs olundu

06 İyun 2026 21:50see181

Kəpəz futbolçu seçimi etdi FOTOLAR

06 İyun 2026 21:00see177

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see173

Hacı Nuran: Bu il maşınını nümayiş etdirmək istəyən hər kəs festivala qoşulub

06 İyun 2026 18:12see171

Şimşək, yağış, dolu

06 İyun 2026 17:13see165

II Liqa üçün pley off oyununun vaxtı məlum oldu

06 İyun 2026 21:34see158

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

06 İyun 2026 19:55see158

“İcbari sığorta bürosu”nun beynəlxalq uğuru

06 İyun 2026 14:51see157

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

06 İyun 2026 20:55see151

Hansı qidalar diabetin qarşısını almağa kömək edir...

06 İyun 2026 21:35see150

Bakıda plan dəyişir: Söküntülər bu əraziləri əhatə edəcək

06 İyun 2026 18:53see148

Azərbaycanın ABŞ a ixracı 15 faizdən çox artıb

06 İyun 2026 21:41see146
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri