“Əgər ailə, məktəb və dövlət qurumları bu məsələdə öz rolunu yerinə yetirməzsə, gələcəkdə daha ciddi problemlərlə üzləşəcəyik” DEPUTAT
Icma.az, Gununsesi portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
“Uşaqların tərbiyəsində bir neçə mühüm institut ciddi rol oynayır və onların başında ailə gəlir. Lakin bu gün ailələrimizin bu rolu nə dərəcədə yerinə yetirdiyi barədə suallar yaranır. Cəmiyyətdə nikaha daxil olanların sayının artmasına baxmayaraq, bu insanların evliliyə və valideynliyə nə dərəcədə hazır olduğu hələ də ciddi müzakirə mövzusudur. Təəssüf ki, psixoloji baxımdan travma almış və zədələnmiş insanların sayı da az deyil”.
Bu fikirləri Gununsesi.info-ya açıqlamasında Milli Məclisin Elm və təhsil komitəsinin deputatı Ceyhun Məmmədov deyib:
“Bu gün uşaqların vaxtının böyük hissəsi məktəbdə və repetitor yanında keçir. Nəticədə onların əylənməyə, istirahət etməyə, teatra və tamaşalara getməyə imkanları məhdudlaşır. Əvvəlki dövrlərdə isə hər evdə bir musiqi aləti olurdu, uşaqlar musiqi məktəblərinə, düşərgələrə gedir, vaxtlarını səmərəli keçirirdilər.
Burada başqa bir vacib məsələ də valideynlərin övladlarına ayırdığı vaxtdır. Bu günün problemi sabahın ünsiyyət problemidir. Aqressivliyin və tərbiyə işindəki çatışmazlıqların əsas səbəblərindən biri ailələrin övladlarına kifayət qədər diqqət ayırmamasıdır. Bu gün uşaqların çox vaxtını televiziya və sosial media “ələ keçirir” və ailə institutunun rolu zəifləyir.
Oxşar vəziyyət məktəblərdə də müşahidə olunur. Məktəbdə keyfiyyətli təhsil vacib olduğu kimi, psixoloq institutunun gücləndirilməsi də önəmlidir. Hərçənd ki, bir çox insanlar psixoloqa getməyi yanlış qəbul edir və “mən dəli deyiləm ki gedim psixoloqa” kimi reaksiyalar göstərirlər. Halbuki psixoloji problemi olan insanın sağlam övlad yetişdirə bilməyəcəyi reallığını nəzərə almalıyıq. Bu səbəbdən psixoloji müayinələr mütləq olmalıdır”.
Deputat onu da qeyd edib ki, milli-mənəvi dəyərlərin, ailə institutunun və gənclərin tərbiyəsinin qorunması üçün genişmiqyaslı proqram qəbul edilməli və bu proqram real olaraq icra edilməlidir:
“Təkcə müzakirələr aparmaqla nəticə əldə etmək mümkün deyil.
Azərbaycanda ailələrin təxminən 30%-i dağılır. Dağılan ailədə normal tərbiyə mühiti formalaşa bilərmi? Çox ailələrdə qarşıdurmalar, fikir ayrılıqları hökm sürür və belə şəraitdə uşaqların düzgün tərbiyəsi sual altına düşür. Gənclərlə işləyən biri kimi deyə bilərəm ki, onları narahat edən əsas məsələlərdən biri ailədə və məktəbdə anlaşılmamaqdır.
Aqressiv uşaqların içindəki aqressiyanı düzgün şəkildə yönləndirmək lazımdır. Təəssüf ki, bir çox ailələr bu rolu lazımınca yerinə yetirə bilmir: ya tərbiyəyə önəm vermir, ya vaxt ayırmır, ya da bunun vacibliyini dərk etmir. Belə olduqda məsuliyyət daha çox məktəblərin üzərinə düşür. Məktəb uşaqla empati qurmalı, onunla ünsiyyətdə olmalı, problemlərini bilməli və həll yolları tapmalıdır.
Əgər ailə, məktəb və dövlət qurumları bu məsələdə öz rolunu yerinə yetirməzsə, gələcəkdə daha ciddi problemlərlə üzləşəcəyik. Boşluq içində olan uşaqlara və gənclərə dəstək olmaq vacibdir. Çünki uşaq boşluq yaşadıqda, təəssüf ki, kriminal aləmə yönəlmə riski artır”.
Şəbnəm Rəhimova
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:63
Bu xəbər 02 Dekabr 2025 12:00 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















