Ekspertdən yaşlı insanlar, azyaşlı uşağı olan analar üçün vacib TƏKLİF
Redaktor.az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Müasir dövrdə insanların alış-veriş vərdişlərində nəzərəçarpacaq dəyişikliklər müşahidə olunur. Əvvəllər ənənəvi bazar və mağazalar əsas seçim yeri hesab olunsa da, indi getdikcə daha çox insan onlayn alış-verişə üstünlük verir.
Bunun əsas səbəbi nədir? Onlayn alış-veriş ənənəvi ticarəti sıradan çıxara bilərmi?
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlamasında iqtisadçı Günay Hüseynova bildirdi ki, istehlakçıların alış-veriş ilə bağlı düşüncələri dəyişə bilir. Onun sözlərinə görə, bu, bir növ yeni sistemə adaptasiya olmaq, həmçinin yeni alış-veriş üsulunun daha praktik olması ilə əlaqədardır:
"Bundan əlavə, günün əsas hissəsini işdə keçirmək və alış-veriş üçün zaman tələbi alıcı təfəkkürünü dəyişə bilir. Azad sahibkarlıq olduğu üçün hər hansısa məhsulu ticarət fəaliyyətilə məşğul olan şəxs istədiyi qiymətə təklif edə bilir. Real mühitdə qiymət araşdırması etmək isə olduqca yorucu və vaxt alıcı hesab olunur. Onlayn ticarət platformasında isə bu, belə deyil. Sadəcə bir seçimlə qiyməti müqayisə etmək, büdcəyə uyğunluğuna baxmaq, hətta əvvəlki alıcıların məhsul haqda rəylərini görmək mümkündür. Bu isə olduqca əlverişlidir.
Məsələni sahibkar yönündən dəyərləndirdikdə, onlayn ticarət platforması onlar üçün də olduqca sərfəlidir. Məlumdur ki, obyektlərin icarəsi yüksəkdir. Sahibkar nisbətən mərkəz və əhalinin sıx olduğu yerdə icarəyə götürməlidir, obyektin dizaynı yaxşı olmalıdır, satıcıların əməkhaqqısı, digər xərclər də var. Müəyyən qədər də olsa oğurluq halları olur. Onlayn ticarətdə isə bu, belə deyil. Mərkəzdən kənar kiçik bir obyekt belə bəs edir, bir çox işçiyə ehtiyac olmur, sifariş gəlir, təsdiqlənir, paketlənir və kargo, poçta təslim edilərək ünvana göndərilir".
İqtisadçının fikrincə, onlayn ticarət ənənəvi ticarəti sıradan çıxara bilməz.
"Çünki bu qeyd olunanlar bütün təbəqə üçün və ya kənd təsərrüfatı məhsullarının bəziləri üçün keçərli deyil. Nəzərə almaq lazımdır ki, orta yaşlı və yaşlı insanlar onlayn ticarət platformalarından bir o qədər də məlumatlı deyillər, ona görə də bu sistem onlar üçün əlverişli deyil. Digər məsələ bəzi kənd təsərrüfatı məhsullarının satışı ilə bağlıdır. Quru meyvə və ya qurudulmuş meyvə-tərəvəz kargo ilə alıcıya göndərilə bilər, ancaq bu, tez xarab ola bilən məhsullar üçün keçərli deyil.
Onlayn ticarət platformasının qida sektoruna gəldikdə isə, düşünürəm ki, bunun tətbiqi iqtisadiyyatda aktivliyi bütün təbəqələr üçün artıracaq. Məsələn, market sistemində də bir zənglə sifarişin olması arzuolunandır. Çünki yaşlı insanlar pilləkənləri qalxıb-enməkdə çətinlik çəkir, alış-veriş səbətini daşımaq onlar üçün çətindir. Həmçinin körpə uşaqlı analar üçün də alış-veriş çətindir. Bu təbəqə nəzərə alınaraq onlayn sifariş edib 30 dəqiqə ərzində sifarişin alıcıya təslim edilməsi olduqca praktik hesab olunar", - deyə Günay Hüseynova bildirdi.
Aytəkin TOFİQQIZI


