Elektrik qurtardı. Benzin qayıdır
Azvision-dan alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir Elektrik qurtardı. Benzin qayıdır.
Halbuki, dünənə qədər “Porsche” tam əksini deyərək, bildirirdi ki, konveyerlərindən çıxan avtomobillərin maksimin 20%-i ənənəvi yanacaqla işləyəcək. İndi isə konsernin rəhbərləri bu siyasəti ciddi səhv olduğu qənaətinə gəliblər. Onların fikrincə, benzin mühərrikləri hələ uzun müddət bazarda qalacaq. Ona görə, 2030-cu ildən sonra da “Cayenne”və “Panamera” modelləri üçün V-8 mühərriklərinin istehsalını davam etdirəcəklər.
“Porsche” bu baxımdan tək deyil: “Ford”, “General Motors”, “Volkswagen” və “Volvo” kimi böyük istehsalçılar da benzindən imtinanın səhv olduğunu getdikcə daha ucadan bəyan edirlər. Əsas səbəb elektromobillərə tələbatın aşağı olması və bazarın bu seqmentində Çinin avtomobil istehsalçıları ilə rəqabət apara bilməmələridir. Nəticədə milyardlarla dollar ziyana düşürlər.
Bəs Avropanın “yaşıl gündəliyi” necə olsun? Axı orada 2050-ci ilə qədər daxiliyanma mühərrikləri tam şəkildə qadağan olunacaq... Avtomobil istehsalçıları bu siyasəti yanlış sayır və elektromobillərin daha ekoloji olması haqda təsəvvürləri “illüziya” adlandırırlar.
Məsələ ondadır ki, daxiliyanma mühərrikli bir avtomobil hər kilometr məsafəyə görə atmosferə təxminən 125 qram karbon qazı (СО2) atır. Elektromobillər özləri bilavasitə karbon yazı yaratmırlar, amma onların işlətdiyi cərəyan elektrik stansiyalarında hasil olunur. Orada isə böyük miqdarda karbohidratlar yandırılır. Bunun üstünə elektromobilin və ayrılıqda batareyaların istehsalı zamanı yaranan böyük miqdarda karbon qazını da gələndə (8-9 ton) son nəticədə elektromobillər dolayı yolla atmosferin hətta daha çox çirklənməsinə səbəb olurlar.
Tariyel Həsənov
AzVision.az
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az-da ən son yeniliklərə baxın.
“Porsche” bu baxımdan tək deyil: “Ford”, “General Motors”, “Volkswagen” və “Volvo” kimi böyük istehsalçılar da benzindən imtinanın səhv olduğunu getdikcə daha ucadan bəyan edirlər. Əsas səbəb elektromobillərə tələbatın aşağı olması və bazarın bu seqmentində Çinin avtomobil istehsalçıları ilə rəqabət apara bilməmələridir. Nəticədə milyardlarla dollar ziyana düşürlər.
Bəs Avropanın “yaşıl gündəliyi” necə olsun? Axı orada 2050-ci ilə qədər daxiliyanma mühərrikləri tam şəkildə qadağan olunacaq... Avtomobil istehsalçıları bu siyasəti yanlış sayır və elektromobillərin daha ekoloji olması haqda təsəvvürləri “illüziya” adlandırırlar.
Məsələ ondadır ki, daxiliyanma mühərrikli bir avtomobil hər kilometr məsafəyə görə atmosferə təxminən 125 qram karbon qazı (СО2) atır. Elektromobillər özləri bilavasitə karbon yazı yaratmırlar, amma onların işlətdiyi cərəyan elektrik stansiyalarında hasil olunur. Orada isə böyük miqdarda karbohidratlar yandırılır. Bunun üstünə elektromobilin və ayrılıqda batareyaların istehsalı zamanı yaranan böyük miqdarda karbon qazını da gələndə (8-9 ton) son nəticədə elektromobillər dolayı yolla atmosferin hətta daha çox çirklənməsinə səbəb olurlar.
Tariyel Həsənov
AzVision.az
![see](https://icma.az/template/assets/label.png)
Elektrik mühərrikli avtobusun enerji ehtiyatı qurtardı: Sərnişinlər yolda qaldı
29 Noyabr 2024 09:49
Elektrik mühərrikli avtobusun enerji ehtiyatı qurtardı: Sərnişinlər yolda QALDI
28 Noyabr 2024 22:20
Bakıda elektrik mühərrikli avtobusun enerji ehtiyatı qurtardı: Sərnişinlər yolda qaldı (VİDEO)
28 Noyabr 2024 23:11
Qonşularla elektrik mübadiləmiz
30 Noyabr 2024 18:32
Elektrik mühərrikli avtobusun enerji ehtiyatı qurtardı: Sərnişinlər yolda QALDI Xəbər saytı Son xəbərlər və Hadisələr
28 Noyabr 2024 23:02
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)