Fars körfəzində sıxlıq yaranıb GPS əlaqəsi itdi
Yenisabah saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Yaxın Şərqdə artan gərginlik keçən həftədən bəri təxminən 1000 gəminin sıxlığının yarandığı Fars körfəzində gəmiçilik üçün ciddi problemlər yaradıb.
Yenisabah.az "S&P Global"a istinadla xəbər verir ki, gəmi sahibləri bölgədəki təlatümlü vəziyyətə görə tranziti yalnız gündüz saatlarına məhdudlaşdırır, qlobal naviqasiya sistemləri və rabitə vasitələrinə müdaxilə isə gəmilərin toqquşması riskini artırır.
Hazırda biz təkcə gəmilərə mümkün hücum qorxularından deyil, həm də Fars körfəzindən yüklərin son partiyalarının necə çıxarılması ilə bağlı təcili problem var. 24 saat əvəzinə gündə yalnız 16-18 saatlıq pəncərədən istifadə edilir və bu, gəmilərdə sıxlıq yaradır”.
Fars körfəzində gəmilərlə əlaqənin yoxluğu çox adi bir hadisəyə çevrilir. GPS problemləri naviqasiyanı pozaraq, digər gəmiləri aşkarlamağı çətinləşdirir və toqquşma ehtimalını artırır.
İyunun 17-də “Front Eagle” və “Adalynn” tankerləri əvvəllər İran-İsrail münaqişəsinin gərginləşməsi ilə əlaqədar elektron müdaxilənin artması ilə bağlı xəbərdarlıqların edildiyi BƏƏ-nin Xor Fakkan limanından 44 km aralıda, Hörmüz boğazına yaxın ərazidə toqquşub. Toqquşmanın səbəbləri barədə məlumat verilməyib.
Göndərmə məhdudiyyətləri dünyanın ən mühüm enerji tranzit marşrutlarından birində görünməmiş tıxacın yaranmasına, habelə yükdaşıma tariflərinin kəskin artmasına səbəb olub.
Fars körfəzini Ərəbistan dənizi ilə birləşdirən Hörmüz boğazından gündəlik təxminən 20 milyon barel neft, kondensat və neft məhsulları, həmçinin təxminən 11 milyard kub fut (təxminən 311 milyon kubmetr) LNG, S&P qeyd edir.


