Fransada yeni tədris ilində məktəblərin əksəriyyətində kadr çatışmazlığı var
Icma.az, Azertag portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Paris, 4 sentyabr, AZƏRTAC
Fransada yeni təhsil ili ərəfəsində orta məktəblərin və liseylərin 73 faizində heyət tam deyil.
AZƏRTAC xəbər verir ki, dövlət təhsil müəssisələri müəllimlərinin əsas həmkarlar ittifaqı olan Snes-FSU tərəfindən aparılan bu sorğunun nəticəsi sentyabrın 4-də “franceinfo” tərəfindən açıqlanıb. Sorğunun göstəricisi ölkənin təhsil naziri Élisabeth Born tərəfindən irəli sürülən rəqəmlərlə ziddiyyət təşkil edir. Nazir 2024–2025-ci tədris ilində cəmi 2 500 müəllimin çatışmadığını bildirmişdi. Lakin Snes-FSU-ya görə real vəziyyət daha ağırdır.
Sorğu göstərir ki, məktəblərin əksəriyyətində bir və ya bir neçə müəllim, təhsil üzrə baş məsləhətçi, təhsil psixoloqu, əlilliyi olan şagirdlər üçün müşayiətçi və ya təhsil assistenti çatışmır. Snes-FSU bu vəziyyəti bütün sahələrdə kadr çatışmazlığının acı göstəricisi adlandırır. “Bu gün gənclər psixoloji çətinliklərlə üzləşir, mürəkkəbləşən dünyada daha çox yetkin insana ehtiyac duyurlar, amma məktəblərdə personal çatışmazlığı bu ehtiyacı cavabsız qoyur”, - deyə həmkarlar ittifaqı vurğulayır.
Statistikaya əsasən, dövlət məktəblərinin 55 faizində ən azı bir müəllim çatışmır. Bu rəqəm ötən il 56 faiz idi. Ən çox ehtiyac duyulan fənlər arasında fransız dili, riyaziyyat, ispan dili və iqtisadiyyat-idarəetmə sahələri qeyd olunur. Snes-FSU bildirib ki, bu, nazirlərin illərlə davam edən tədbirsizliyinin nəticəsidir.
Həmkarlar ittifaqı fiziki qüsurlu şagirdlərin təhsilə inteqrasiyasının ciddi şəkildə təhlükə altında olduğunu qeyd edir. Kadr çatışmazlığı yeniyetmələr arasında psixi sağlamlıq problemlərinin artdığı bir dövrdə baş verir və hökumətin elan etdiyi prioritetlərlə uyğun gəlmir.
Kadr çatışmazlığı bütün ölkə üzrə hiss olunur, lakin bəzi akademiyalarda vəziyyət daha acınacaqlıdır. Lion və Kretel akademiyalarında – məktəblərin 75 və 72 faizi, Normandiyada 57,5 faizi, Lilldə 55 faizi, Eks-Marseldə 41 faizi kadr çatışmazlığından təsirlənib. Bu fərqliliklər, həmçinin bölgələr üzrə təhsil resurslarının qeyri-bərabər bölüşdürüldüyünü göstərir.
Snes-FSU-nun sorğusu Fransada təhsil sistemində dərin struktur problemlərin mövcud olduğunu bir daha üzə çıxarır. Yeni dərs ilinə ciddi kadr çatışmazlığı ilə başlamaq, xüsusilə də sosial və psixoloji çətinliklər yaşayan gənclərin gələcəyi üçün ciddi təhlükə yaradır.


