Gözlənilməz uğur: Unudulmuş Kodak ikinci həyatını tapır ..?
Sia Az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
...Bir vaxtlar rəqəmsal inqilab dövründə uğursuzluq simvolu olan Kodak brendi qəfildən ikinci həyat tapır - bu dəfə moda dünyasında. Bu, xüsusilə Kodak Apparel brendi altında 120-dən çox geyim mağazasının fəaliyyət göstərdiyi Cənubi Koreyada özünü büruzə verir.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə “The New York Times” yazır.
Seulun Songsu-dong məhəlləsində, yerli olaraq "Seulun Brooklyn"i kimi tanınan Kodak Corner Shop sarı və qırmızı işarəsi və retro vibe ilə diqqəti cəlb edir.
O, tanınan kamera çekim loqosu olan köynəklər, çantalar, papaqlar və paltarlar satır. Gənc istehlakçılar brendi isti, nostalji emosiyalar və analoq fotoqrafiya estetikası ilə əlaqələndirirlər.
Bu gözlənilməz uğur Kodak-a ildə təqribən 20 milyon dollar qazandıran aqressiv brendin lisenziyalaşdırma strategiyası sayəsində mümkün olub - beş il əvvəllə müqayisədə 35 faiz çox.
Marka geyim, eynək, günəş panelləri, televizorlar və hətta generatorlarda istifadə olunur. O, xüsusilə Asiyada aktivdir, burada “newtro” (yeni + retro) trend unudulmuş Qərb brendlərini kult edir.
Kodak Apparel moda xəttinin arxasında duran Cənubi Koreya şirkəti Diadora və Malbon Golf üçün lisenziyalara da sahib olan Hilight Brands-dir.
Kodak nümayəndələrinin fikrincə, brend öz mahiyyətinə sadiq qalır - kameralar haqqında deyil, kapüşon və skeytbordlar haqqında olsa belə, emosiyaları və xatirələri vizual təsvirlər vasitəsilə çatdırır.
Bəzi ekspertlər genişlənməni zəiflik əlaməti kimi qiymətləndirsələr də, digərləri bunun Kodak üçün öz mənasını yenidən müəyyən etmək və sosial media əsrində aktuallığını qoruyub saxlamaq üçün bir fürsət olduğunu deyirlər.
Nazlı Almuradova


