Həb qəbul edərkən yol verilən zərərli səhv müəyyən edildi
Bizim media portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Klinik əczaçı Anum İqbal bir çox insanın həb qəbul edərkən etdiyi təhlükəli bir səhvdən danışdı.
Bizim.Media xəbər verir ki, mütəxəssisin məsləhəti "Daily Mirror" tərəfindən açıqlanıb.
Həkim tabletləri istifadə etməzdən əvvəl toz halına gətirməmək və ya kapsulun tərkibini boşaltmamaq barədə xəbərdarlıq etdi. O izah etdi ki, bu, dərmanın təsir mexanizminə müdaxilə edir və yan təsirlər riskini artırır, xüsusən də dərmanlar uzunmüddətli təsirə malikdirsə və ya qoruyucu örtüyə malikdirsə.
Əczaçı bildirib ki, dərmanın strukturunun dəyişdirilməsinin ümumi nəticəsi aktiv maddələrin çox tez ifraz olunması və mədə qıcıqlanmasıdır.
Əgər dərmanı udmaqda çətinlik çəkirsinizsə, İqbal həkiminizlə məsləhətləşməyinizi məsləhət gördü. O, dərmanı fərqli bir dozada və ya fərqli bir formada sınamağın daha təhlükəsiz olduğunu söylədi. (e-saglam.az)
Bizim.Media
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:152
Bu xəbər 26 Fevral 2026 02:44 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Neftin Qiyməti
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2026 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















