Leobank kredit vədini yerinə yetirmədi, digər banklarda da problem yaradıb
Azpost portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Vətəndaş Babək Məmmədli Leobankın fəaliyyətindən narazılıq edərək AzPost-a müraciət edib. Onun sözlərinə görə, bank kredit ayrılması barədə müsbət cavab versə də, sonradan proses uzadılıb və müştəri çətin vəziyyətdə qalıb.
Şikayətçinin bildirdiyinə görə, kredit üçün müraciət etdikdən sonra Leobankdan vəsait ayrıldığı barədə bildiriş alıb. Bank rəsmiləşmə üçün müəyyən prosedurlar – o cümlədən video zəng və digər təsdiqləmələr tələb edib. Bütün mərhələlər tamamlandıqdan sonra isə müştəridən “adında olan bütün kredit kartlarını 24 saat ərzində bağlatmaq barədə öhdəlik” tələb olunub. Əks halda, bankın krediti ləğv edəcəyi bildirilib.
Babək Məmmədli bu şərtə uyğun olaraq həmin gün bütün taksit və kredit kartlarının bağlanılması üçün müxtəlif banklara müraciət etdiyini, müvafiq ərizə və arayış formalarını Leobanka təqdim etdiyini deyib. Daha sonra isə bankdan ona “müqavilə hazırlanır, pul vəsaiti köçürülür” barədə məlumat göndərilib.
Lakin iddiaya görə, bu mərhələdən sonra artıq 4 gündür vəsait müştərinin hesabına köçürülməyib. Məmmədli qeyd edir ki, hər gün Leobankın dəstək xidməti ilə əlaqə saxlayır, lakin yalnız “iş icradadır” cavabını alır:
“Mənim bütün taksit kartlarımı niyə bağlatdırdınız? Həm öz vəsaitimi, həm də borc alaraq kartları bağlatdırmışam. İndi isə sadəcə ‘iş icradadır’ deyirlər. Başqa bankdan da kredit almaq imkanım məhdudlaşıb”.
Şikayətçi əlavə edib ki, bu məsələ ilə bağlı Unibank da hər hansı aydın cavab verməyib, prosesi izləməkdənsə məsuliyyəti üzərindən atmağa çalışır.
Qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazırıq.
Paylaş

