Macar politoloq: Avropa nəqliyyat marşrutlarının şaxələndirilməsində maraqlıdır
Azertag saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Budapeşt, 21 noyabr, AZƏRTAC
Avropa şirkətləri riskli hesab edilən şimal marşrutuna daha sabit alternativ kimi Çinlə Orta Dəhliz (Trans-Caspian / Middle Corridor) üzrə nəqliyyat əlaqəsinə getdikcə daha çox diqqət yetirir.
AZƏRTAC xəbər verir ki, IRU tədqiqat mərkəzi bu yaxınlarda 2025-ci ilin ilk aylarında bu dəhliz boyunca yük daşımalarının həcminin ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 35 faiz artdığını göstərən hesabat dərc edib.
Logistika zəncirlərinin yenidən istiqamətləndirilməsi şimal marşrutunun qeyri-sabitliyi ilə izah olunur: münaqişə zonaları, sanksiyalar və Rusiya üzərindən tranzitin yüksək qiyməti Avropa şirkətlərini bu “təhlükəli” sahələrin yanından ötən marşrutlar axtarmağa məcbur edir. Orta Dəhliz Qazaxıstan, Xəzər dənizi, daha sonra Azərbaycan və Gürcüstandan keçərək Avropaya çatır ki, bu da siyasi riskləri azaldır, gömrük rəsmiləşdirilməsini asanlaşdırır.
Macar politoloq Attila Çarnayın fikrincə, Çinin “Bir kəmər, bir yol” təşəbbüsü Avrasiyanın bu hissəsində marşrutda iştirak edən ölkələrin iqtisadi muxtariyyətini gücləndirir və Macarıstanın çoxvektorlu siyasətini möhkəmləndirir. Çarnay qeyd edir ki, Orta Dəhliz həm də nəqliyyatın şaxələndirilməsi üçün strateji məkan yaradır.
İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının hesabatları da daxil olmaqla, iqtisadi hesabatlar Orta Dəhlizin potensialını vurğulayır.
Vüqar Seyidov
AZƏRTAC-ın xüsusi müxbiri
Budapeşt
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:91
Bu xəbər 21 Noyabr 2025 03:41 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları


















