Mədəniyyət sahəsindəki səs küylü mübahislərə sözardı...
Bakupost saytına istinadən Icma.az xəbər verir.

Aslan Mustafazadə, musiqişünas
Son vaxtlar təhsil və mədəniyyətlə bağlı bir sıra məsələlər sosial şəbəkələrdə geniş ictimai rezonansa səbəb olur. Xüsusilə ali təhsil müəssisələrinin idarəçilik modelləri, kadr siyasəti, tədris prosesi və şəffaflıq mexanizmləri ilə bağlı müzakirələr ciddi diskurs mövzularına çevrilib.
Sosial mediada konkret şəxslərin adlarının çəkilir, onlar müxtəlif iddia və fikirlərin obyekti olur. Bu proses emosional, bəzənsə qeyri-obyektiv yanaşmalarla diqqəti çəkir. Bu səbəbdən belə məsələlərdə neytral və analitik mövqenin qorunması zəruridir. Çünki istənilən idarəçilik və institusional dəyişikliklər çoxqatlı struktura malikdir və hadisələrin yalnız görünən aspektlərinə əsaslanmaq yetərli deyil. Mən sadə vətəndaş kimi bu məsələdə tamamilə neytral bir mövqedən öz fikirlərimi qeyd edirəm.
Fərəh Əliyeva
Məsələnin institusional idarəetmə aspektlərini nəzərdən keçirərkən qeyd edim ki, Fərəh xanım Əliyevanın Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinə rektor təyin olunmasından sonra təşkilati mühitdə aparılmış islahatlar xüsusi diqqət çəkirdi. Ali təhsil müəssisələrində korrupsiya və qeyri-şəffaf idarəçilik tendensiyalarının aradan qaldırılması çətin və mərhələli prosesdir. Buna baxmayaraq, qısa zaman çərçivəsində imtahanların keçirilmə mexanizmlərində şəffaflığın artırılması, qiymətləndirmə prosesinin obyektiv meyarlara əsaslanması və tələbə–müəllim münasibətlərinin normalar çərçivəsinə salınması bu istiqamətdə ciddi irəliləyiş kimi qiymətləndirilməlidir. Həmin dövrdə təhsil alan tələbələrin böyük bir qismi qeyd etdiklərimin canlı şahidləridirlər.
Universitetdə və digər musiqi təhsili müəssisələrində fəaliyyət göstərən kadrların peşəkarlıq səviyyəsi də tədris mühitinin formalaşmasında mühüm rol oynayır. Bu baxımdan bir sıra əməkdaşların fəaliyyətini ayrıca qeyd etmək istərdim.
Lalə Hüseynova
Lalə Hüseynova – 2007-2009 cu illər ərzində bizə Bakı Musiqi Akademiyasında “Türk xalqlarının musiqisi” fənnini tədris edirdi. Bu fənn üzrə elmi-nəzəri yanaşmalar, onun tərəfindən tətbiq olunan tədris metodları tələbələrdə fənnə qarşı marağın formalaşmasına, elmi-nəzəri biliklərin sistemli şəkildə qavranılmasına imkan yaradırdı. Qeyd edim ki, Lalə xanımı etik davranışı və pedaqoji mədəniyyətilə institut daxilində nümunəvi müəllim modelini təcəssüm etdirən bir şəxs idi.
Kamilə Dadaşzadə
Kamilə Dadaşzadə – musiqişünaslıq sahəsində əvəzsiz alimlərdən biridir. Onun akademik fəaliyyətində metodoloji ardıcıllıq, mövzuya elmi yanaşma, tələbələrlə iş prosesində obyektivlik və şəxsi nümunəvi davranış əsas meyarlar kimi ön plana çıxır. Bu tip mütəxəssislərin fəaliyyəti yalnız şəxsi deyil, bütövlükdə musiqişünaslıq sahəsinin inkişafına təsir göstərmək potensialına malikdir. Elmi etikaya və şəxsi prinsipiallığa sadiqlik, habelə müasir musiqi elminin tələblərinə uyğun yanaşma tərzi onun pedaqoji fəaliyyətinin mühüm xüsusiyyətlərindəndir.
Ceyran Mahmudova
Ceyran Mahmudova – hazırda Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin rektoru kimi fəaliyyət göstərir və idarəetmə prosesində nizam-intizamın gücləndirilməsi, tədris prosesinin normativ tələblərə uyğunlaşdırılması və şəffaf idarəetmə prinsiplərinin tətbiqi ilə seçilir. Onun rəhbərliyi altında universitetdə akademik və inzibati proseslərin sistemləşdirilməsi, tədris yükünün səmərəli bölüşdürülməsi, tələbə məmnunluğunun artırılması və daxili nəzarət mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi istiqamətində müəyyən addımlar atılıb.
Nizami Əsədov
Bundan əlavə, Milli Konservatoriyada elmi işlər üzrə prorektor vəzifəsində olan Nizami Əsədov, eləcə də Elm və Təhsil Nazirliyinin əməkdaşı Turxan Süleymanov uzunmüddətli pedaqoji və elmi hazırlıq, metodoloji savadlılıq və təşkilati bacarıqlarla fərqlənən mütəxəssislər sırasındadır. Onların elmi-nəzəri fəallığı, təhsil sisteminə inteqrasiya olunan yeniliklərə münasibətdə çevik mövqeləri və idarəetmə sahəsində səriştələri ümumi təhsil mühitinin inkişafına müsbət təsir göstərir.
Turxan Süleymanov
Fərəh xanım Əliyevanın kadr siyasəti çərçivəsində bu kimi mütəxəssislərin yetişdirilməsi və onların institusional strukturlara təyinatı idarəçilik prosesinin keyfiyyətinə mühüm töhfə kimi dəyərləndirilməlidir deyə düşünürəm.
Məlumdur ki, hazırkı şəraitdə kadr seçimi və kadr potensialının formalaşdırılması təhsil sisteminin əsas strateji komponentlərindən biri kimi çıxış edir. Bu proses uzunmüddətli hazırlıq, elmi-nəzəri bazanın möhkəmləndirilməsi, pedaqoji səriştənin artırılması və idarəetmə bacarıqlarının inkişafı ilə sıx bağlıdır. Milli Konservatoriyada son illərdə aparılan islahatlar – dərs sisteminin yenilənməsi, tədris prosesində strukturlaşdırılmış yanaşmaların tətbiqi, qiymətləndirmə mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi və şəffaflığın artırılmasıtələbə rəy və müşahidələri ilə də təsdiqlənir. Bu islahatlar həm tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə, həm də təhsil sistemində etimadın bərpasına xidmət edir.
Nəticə etibarilə, qeyd olunan dəyişikliklər, müsbət tendensiyalar Azərbaycan təhsili? eyni zamanda mədəniyyətində şəffaflıq kimi qiymətləndirilir. Xüsusilə qeyd edim ki, kadr hazırlığının modernləşdirilməsi və akademik proseslərin təkmilləşdirilməsi istiqamətində atılan addımlar gələcəkdə daha davamlı və səmərəli nəticələr üçün əsas yarada bilər.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:104
Bu xəbər 13 Dekabr 2025 16:28 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















