Mediamızın yeni üzü təhlilçi, təsir gücü, informasiya hərbçisi
Icma.az xəbər verir, Modern.az saytına əsaslanaraq.
Azərbaycanın müstəqillikdən sonrakı ən strateji sahələrindən biri media siyasəti olub. Uzun illər regional çərçivədə görünən Azərbaycan mediası bu gün qlobal informasiya platformasında öz sözünü deyən aktora çevrilib. Təbii ki, bu dəyişiklik təsadüfi baş verməyib, ardıcıl və məqsədyönlü dövlət siyasətinin nəticəsidir.
Azərbaycan hər ölkə ilə onun dilində danışmağın nə demək olduğunu praktik olaraq sübut edir.
Bu siyasət son aylarda daha aydın görünəcək nəticələr verdi. Təkcə son bir ayın statistikası ölkənin media diplomatiyasının yeni fazasını nümayiş etdirir.
Bu müddət ərzində Euronews Azərbaycan təmsilçiliyi dünyaya ildırım kimi çaxdı. Proqram axını və kontent strategiyası yeniləndi.
D-8 qlobal media platformasının Bakıda Açılış və Təsis Təmsilçiliyi reallaşdı. Bu addım Azərbaycanın qlobal rəqəmsal media xəritəsində özünə ayrıca yer açması deməkdir.
Türk Dövlətləri Təşkilatının Media Forumu Bakıda keçirildi və bu Azərbaycanı türk informasiya məkanının koordinasiya mərkəzinə çevirdi.
Bu gün isə Bakıda Azərbaycan-Gürcüstan Media Forumu keçirilir. Forum ölkələrin qonşuluqdan informasiya müttəfiqliyi modelinə keçdiyini göstərir.
Bu tədbirlərin hər birinə Azərbaycan ev sahibliyi etdi. Ev sahibliyi isə təbii ki, tək coğrafi məna daşımır. Bu, aparıcılıq, gündəmin müəyyən edilməsi deməkdir ki, artıq beynəlxalq media çevrələri açıq şəkildə bunu etiraf edir.
Əslində, yalnız bir ayın statistikasına baxmaqla nəticələrin miqyasını təsəvvür etmək mümkündür. Əvvəllər media sahəsində səsimiz Biləcəridən o tərəfə keçmirdi ifadəsi reallığın təsviri idi. Bu gün isə Azərbaycanın səsi dünyanın müxtəlif siyasi mərkəzlərində eşidilir. Avropa mediası Azərbaycan mövqeyini görməyə başlayıb. Türk dünyası informasiya mühitində Azərbaycan açar roldadır. Qafqaz regionu üzrə media xəritəsində Bakı strateji mərkəzdir.
İnkişaf xronologiyasına diqqət etdikdə, birmənalı demək olar ki, bu, Azərbaycan mediasının özünü təmizləməsindən sonra mümkün oldu. 44 günlük Vətən müharibəsi media fəlsəfəsini yenidən müəyyənləşdirdi.
Müharibə hərbi qələbə ilə yanaşı informativ qalibiyyət idi. Azərbaycan həmin dövrdə ilk dəfə qlobal informasiya savaşını dövlət səviyyəsində idarə etdi. Media bu savaşdan sonra tamamilə başqa mərhələyə keçdi.
İndi isə sözümüzü tək deməklə kifayətlənmirik, həm də eşitdirə bilirik. Bu faktor dövlətin informasiya suverenliyinin ən vacib komponentidir.
Və bir də əsas isə odur ki, prosesdə Azərbaycanın gənc jurnalistləri görünür. Gənclər jurnalist olmaqla yanaşı parallel media strateqləri qismində çıxış edirlər.
Çünki indi jurnalist siyasəti yalınız yazı yazmaqla ölçülmür. Jurnalist artıq təhlilçi, təsir gücü, informasiya hərbçisidir.
Bu sahədəki proses həm də informasiya müharibəsinə hazırlığın mühüm hissəsidir. Gələcəyin daha mürəkkəb informasiya mühitində yalnız peşəkarlıq bizi qoruyacaq.
Bəli, ordumuz daha da güclənir, bu, ölkəmizin sərhəd təhlükəsizliyidir.
Diplomatiyamız daha da güclənir, bu, Azərbaycanın siyasi toxunulmazlığıdır.
Mediamız indi güclənir, bu isə, gələcək mümkün informasiya təhdidlərinə cavabdır. Əgər qarşıda informasiya hücumu olacaqsa, biz buna hazırıq. Əgər cavab verilməlidirsə, Azərbaycan bunu qlobal dildə bacaracaq.
Deyə bilərik ki, bu gün Azərbaycanın media siyasəti təsir diplomatiyasıdır. Dövlətimiz bu diplomatiyanın alətlərini sistemləşdirib. Dövlət mediası, özəl media və yeni media öz işini görür, indi onlar arasında koordinasiya var. Sosial media təsadüfi platforma ağırlığını itirir, strategiyanın seqmentinə çevrilir. Bütün bunlar çox ölkənin hələ də axtardığı mexanizmdir. Azərbaycan indi bunu tətbiq edir.
Və bütün bunlardan sonra belə bir qənaət formalaşır ki, Azərbaycan informasiya məkanında oyunun qaydalarını bilən, qaydaları tətbiq edən tərəfdir və bəzi sahələrdə qaydaları müəyyən edən aktordur.
Sadaladıqlarımız faktın təsviridir. Azərbaycanın media siyasəti artıq qlobal informasiya dövriyyəsinin tərkib hissəsidir. Bu siyasətin əsas məqsədi ölkənin sözünü hər yerdə, hər dildə, hər platformada deyə bilmək prinsipi üzərində qurulub.
Dünən səsimiz lokal idi, bu gün isə qlobal miqyasdadır. Görünən budur ki, Azərbaycan media siyasətində öz sözünü deyir və o sözü həm də elə deyir ki, dediyi söz eşidilir. Bu məqam 21-ci əsrin informasiya dövründə ən böyük strateji üstünlükdür.
MODERN TƏHLİL VƏ ARAŞDIRMA QRUPU
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:31
Bu xəbər 05 Dekabr 2025 14:13 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















