Məktəblərdə bilik yoxlanışı
Xalq qazeti saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Mayın 17-də ölkə üzrə bütün dövlət ümumi təhsil müəssisələrinin IV, mayın 18-də isə VI siniflər üzrə, ümumilikdə, 310 mindən çox şagird arasında monitorinq keçirilib, tədris dili, riyaziyyat və təbiət fənləri üzrə bilik səviyyəsi öyrənilib.
Monitorinqin məqsədi həm müəllimlərə, proqram tərtibçilərinə, də təhsili idarəetmə orqanlarına vacib olan təhlilləri aparmaq üçün məlumat toplamaqdır. Monitorinqin nəticəsi şagirdlərin summativ qiymətləndirmə ballarına, eləcə də onların sinifdən-sinifə keçmələrinə təsir göstərmir. Hədəf şagird nailiyyətlərinin yaxşılaşdırılması, müvafiq standartlar üzrə bilik və bacarıqların hansı səviyyədə formalaşdığının müəyyən edilməsi və tədrisin keyfiyyətinin artırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsidir.
Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin direktor müavini Vəfa Yaqublu bildirib ki, monitorinq prosesi uğurla yekunlaşıb, iştirakçılıq təmin olunub: “Ölkə üzrə ümumi təhsil müəssisələrinin IV və VI siniflərində təhsil alan şagirdlərin, təxminən, 98 faizi monitorinqdə iştirak edib. Həm agentliyin, həm də regional təhsil idarələrinin əməkdaşları tərəfindən prosesin təşkili izlənilib. İştirakçılığın təmin olunması, eyni zamanda, hər hansı xoşagəlməz halların baş verməməsi üçün müvafiq addımlar atılıb”.
İlk dəfə Ağdam rayonunun Sarıcalı, Ağdərə rayonunun Həsənriz, Suqovuşan kəndlərinin və Xankəndi şəhər N.Gəncəvi adına 4 nömrəli tam orta məktəblərdə 9603 şagirdin iştirakı ilə VI siniflərin monitorinqi keçirilib.
Təhsil eksperti Kamran Əsədov “Xalq qəzeti”nə deyib ki, monitorinq imtahanları tədrisin keyfiyyətinə dair diaqnostik məlumat toplamaq alətidir. “Dünyanın bir çox ölkəsində də bu tip imtahanlar (məsələn, İngiltərədəki “SATs”, Sinqapurda aparılan “Checkpoint tests”, Estoniyada “Digiproov”) şagirdləri cəzalandırmaq üçün deyil, sistemin nəbzini tutmaq üçün keçirilir. Bu imtahanlar gələcəkdə daha keyfiyyətli dərsliklərin hazırlanması, təlimin daha məqsədyönlü aparılması və ümumi təhsil strategiyasının təkmilləşdirilməsi üçün əvəzsiz məlumat mənbəyidir”.
Qeyd edək ki, bu ildən etibarən monitorinqin müəyyən bir hissəsinin kompüter əsaslı formatda təşkilinə start verilib. Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi və Abşeron-Xızı Regional Təhsil İdarələrinin tabeliyində olan bir sıra ümumi təhsil müəssisələrində təhsil alan 10 000 şagird kompüter əsaslı monitorinqə cəlb olunub. Elektron qaydada təşkil edilən monitorinqdə 96 faiz iştirakçılıq təmin edilib.
Rizvan FİKRƏTOĞLU
XQ

