Icma.az
close
up
RU
Münaqişə bölgəsindəki Şimal və Cənub dəhlizlərinin güvənilirliyi azalır, Zəngəzurun cəlbediciliyi artır

Münaqişə bölgəsindəki Şimal və Cənub dəhlizlərinin güvənilirliyi azalır, Zəngəzurun cəlbediciliyi artır

Bizimyol saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

“Bir kəmər, bir yol layihəsi” ilk dəfə 2013-cü ildə Çin tərəfindən təşəbbüs olaraq irəli sürülüb. Yəni bu layihə hətta Çin Konstitusiyasında belə təsbit edilib. Bu Şərqdən Qərbə, Çindən Avropaya yüklərin güzəştli şərtlərlə daşınması layihəsidir. Əvvəl bu yüklər əsasən Cənub nəqliyyat dəhlizi ilə daşınırdı.

Liberal İqtisadçılar Mərkəzinin sədri Akif Nəsirli Bizimyol.info xəbər portalına açıqlamasında bildirib ki, ümumiyyətlə Avrasiyada 3 istiqamətdə Şərqdən Qərbə və geri yükdaşıma dəhlizləri mövcuddur.

Akif Nəsirli

“Cənub dəhlizi, Şimal dəhlizi və Orta dəhliz. Rusiya Avropa ilə dil tapdığı müddətdə Şimal dəhlizi aktual idi. Lakin Avropa ilə Rusiyanın münasibətləri kəskinləşəndən sonra Şimal dəhlizinin aktuallığı itdi. Bundan sonra Çin Cənub dəhlizindən istifadə etdi. Cənub dəhlizinə dəmir yolu, quru yolu, dəniz yolu, və s. birlikdə “Bir kəmər, bir yol” təşəbbüsü layihəsinə daxildir. Cənub dəhlizi kifayət qədər uzun bir dəhlizdir. Burada xərclər çoxdur. İndi aktual olan “Bir kəmər, bir yol” təşəbbüsünün aktual marşrutu Orta dəhlizdir. Yəni Çindən, Mərkəzi və Orta Asiya ölkələrinə, oradan Xəzər dənizinə və Xəzər dənizinin üzərindən Azərbaycana, Azərbaycandan bir variantda - Gürcüstan, Türkiyə və Avropa, digər bir variantda- Azərbaycan, Ermənistan, Türkiyə və Avropa xətti nəzərdə tutulur. Artıq Gürcüstan üzərindən yüklərin daşınması prosesi sürətlənir”-deyə iqtisadçı qeyd edib.

Akif Nəsirli bildirib ki, yaxın zamanlarda Zəngəzur dəhlizinin açılması ilə Ermənistan üzərindən yükdaşımaların həyata keçirilməsi mümkün olacaq.

“Orta dəhliz, “Bir kəmər, bir yol” layihəsi üçün ən optimal yoldur. Çünki bu yolla yüklərin çatdırılması müddəti Şimal və Cənub dəhlizlərinə nisbətən daha qısadır. Şimal dəhlizindən yüklər 14 günə, Cənub dəhlizindən təxminən 12 günə, Orta dəhlizdən təxminən səkkiz günə Avropaya çatdırılır. Amma Zəngəzur dəhlizi açılandan sonra bu müddət bir gün də qısalacaq. Bu dəhliz Çin və Avropa üçün daha cəlbedici olacaq”-deyən iqtisadçı qeyd edib ki, Cənub dəhlizinin cəlbediciliyinin azalmasında Hindistan, Pakistan, İran faktoru əsas rol oynayır.

“Hindistanla Pakistan arasında bir münaqişə var. Son zamanlar yenidən alovlanıb. Cənub dəhlizi bu münaqişə bölgəsindən keçməlidir. Digər bir tərəfdən, artıq İranla Avropa arasında problemlər var və Avropa üçün İran üzərindən yükdaşımalar arzuolunan deyil. Şimal dəhlizində Rusiya ərazisinin cəlbediciliyi aşağı enib. Cənub dəhlizində əsasən İran, sonra Hindistan və Pakistan cəlbediciliyi azaldır. Eyni zamanda yuxarıda qeyd etdiyim kimi, yüklərin çatdırılmasının uzun zaman tələb etməsi və xərclərinin artıq olması da Şimal və Cənub dəhlizlərinin cəlbediciliyini azaldır və əvəzində Orta dəhlizin cəlbediciliyini artırır”-deyən iqtisadçı vurğulayıb ki, qarşıdakı illərdə gözlənilir ki, Orta dəhliz vasitəsilə Şərqdən Qərbə Azərbaycan üzərindən yükdaşımalar təqribən altı dəfəyə qədər arta bilər və 30 milyon tona çata bilər.

Akif Nəsirli bildirib ki, bu, Azərbaycan üçün ona görə cəlbedici idi ki, tranzit zamanı bütün tranzit ölkələrə müəyyən məbləğdə vəsait ödənilir.

“30 milyon ton yükün keçməsi üçün Azərbaycana böyük miqdarda vəsait daxil olacaq. Bu da Azərbaycan üçün "göydəndüşmə" bir məsələdir. Amma burada Azərbaycanın da mövqeyi var. Dünyada gedən geosiyasi proseslərin töhfəsi var. Bu, bizim ağıllı olmağımızla bağlı deyil. Geosiyasi proseslərin nəticəsidir”-deyə iqtisadçı qeyd edib.

İradə Cəlil, Bizimyol.info

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:75
embedMənbə:https://bizimyol.info
archiveBu xəbər 18 İyul 2025 22:23 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Məhkəmədə Ermənistan vətəndaşlarının cinayət xarakterli məlumatlar tədqiq olunub FOTO

17 Oktyabr 2025 20:37see252

TƏCİLİ: Metroya giriş bağlandı Nə baş verir?

19 Oktyabr 2025 04:03see222

Ramiz Mehdiyev İlham Əliyevə qarşı sui qəsd PLANLAŞDIRIB Sensasion iddia

17 Oktyabr 2025 22:34see213

Pezeşkian bu türk ölkəsinə səfər edəcək

19 Oktyabr 2025 02:00see209

Stəndapçı: “Uill Smit bacarmasa, Yannik Sinner rolunu oynamağa hazıram” FOTO

18 Oktyabr 2025 03:13see206

Trampdan sonra Vens də İsrailə gedir

18 Oktyabr 2025 16:58see170

ChatGPT yə verilməsi qadağan edilən 8 sual SİYAHI

18 Oktyabr 2025 02:52see155

Pəncərələri qış rejiminə necə keçirtmək olar?

18 Oktyabr 2025 04:47see153

Gürcüstandan çıxarılan Azərbaycan vətəndaşlarının sayı açıqlanıb

18 Oktyabr 2025 20:59see153

Məhkəmədə həmin məlumatlar da tədqiq olundu Fotolar

17 Oktyabr 2025 20:42see146

“Xocalı Balı” ilk dəfə bal yarmarkasında alıcılara təqdim olunub REPORTAJ

18 Oktyabr 2025 14:09see143

İlham Əliyevdən Xəzəryanı ölkələrə ÇAĞIRIŞ

18 Oktyabr 2025 10:48see140

Bakı metrosunda mübahisəli durum: gediş haqqı yenə dəyişəcək?

18 Oktyabr 2025 07:33see135

“Borussiya” yenə uduzdu

18 Oktyabr 2025 03:34see134

Çin polisinin ağıllı köməkçiləri: Təhlükəsizliyi robot itlər qoruyacaqlar

18 Oktyabr 2025 06:32see134

Prezident ailəsi Vatikan bağlarında Fotolar Video

18 Oktyabr 2025 04:14see132

Neftinin qiyməti 1 dollar ucuzlaşdı

18 Oktyabr 2025 10:51see131

Tanınmış logistika şirkəti iflas etdi

18 Oktyabr 2025 03:04see131

Dabaq xəstəliyi Qaxda da təsərrüfat sahiblərini çıxılmaz vəziyyətə saldı

18 Oktyabr 2025 01:37see130

Abakar Abakarov İstanbulda ölü tapıldı

18 Oktyabr 2025 19:41see127
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri