Icma.az
close
up
RU
Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Icma.az, Moderator.az saytına istinadən bildirir.

Hava nəqliyyatı dünyada ən təhlükəsiz səyahət vasitələrindən biri hesab edilsə də, qəza hallarında təyyarənin hansı hissəsinin daha təhlükəsiz olduğu mövzusu daim müzakirə olunub. Dünən AZAL-a məxsus təyyarənin Qazaxıstanda qəzaya uğraması zamanı sağ qalan 29 sərnişinin hamısının təyyarənin arxa hissəsində – quyruq hissəsində oturduğu faktı bu mövzunun aktuallığını bir daha önə çıxarır. Musavat.com -un araşdırması zamanı mütəxəssislər müxbirimizə deyiblər ki, hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yeriniz təyyarənin ən arxa hissəsindədirsə, bundan narahat olmayın – əksinə, sevinin! Hır hansı qəzada sağ qalma ehtimalınız biznes sinfi ilə uçanlardan az qala iki dəfə çoxdur.

Statistikalar və araşdırmalar da bunu təsdiqləyir.

Təyyarənin arxa hissəsinin daha təhlükəsiz hesab olunmasının səbəblərini tarixi nümunələr və statistik məlumatlarla izah edirik.

1. Tarixi nümunələr və statistikalar

Bir çox təyyarə qəzası araşdırmaları arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalının daha yüksək olduğunu göstərir. Məsələn:
• 2013-cü ildə “Popular Mechanics” jurnalının apardığı təhlildə məlum olub ki, 1971-2007-ci illər arasında baş vermiş 20 böyük təyyarə qəzasında arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı 69%, orta hissədə oturanların 56%, ön hissədə oturanların isə 49% təşkil edib. Ötən 11 il ərzində bu hesablamalara zidd hansısa arqumentlər ortaya çıxmayıb.
• 1989-cu ildə “United Airlines Flight 232” qəzası zamanı sağ qalan sərnişinlərin çoxu təyyarənin arxa hissəsində otururdu.


• 2024-cü il, AZAL təyyarəsi: Qazaxıstan ərazisində baş vermiş bu qəza zamanı 29 sərnişinin hamısı təyyarənin arxa hissəsində idi. Təyyarənin ön və mərkəz hissəsində oturanların isə təəssüf ki, heç biri sağ qalmayıb.

Bu statistika və nümunələr göstərir ki, arxa hissədə oturmaq qəza zamanı həyati əhəmiyyət kəsb edə bilər.

2. Qəzaların təsir nöqtələri

Təyyarə qəzalarının əksəriyyətində ilk təsir nöqtəsi ön və ya mərkəzi hissə olur. Məsələn:
• Təyyarə eniş zamanı sərt yerə çırpıldıqda, təsir enerjisi əsasən ön və qanad hissələrində cəmlənir.
• Yanacaq çənlərinin qanadlarda yerləşməsi partlayış və yanğın riskini artırır.

Arxa hissə bu təsir nöqtələrindən uzaqdır və sərnişinlərin daha çox qorunmasını təmin edir.

3. Arxa hissədə təxliyə daha sürətlidir

Təcili vəziyyətlərdə təyyarənin arxa hissəsindəki sərnişinlər təxliyə çıxışlarına daha yaxın olur. Bu da yanğın və ya tüstülənmə zamanı xilas olmaq üçün əlavə vaxt qazandırır.

4. Struktur və təsir enerjisinin yayılması

Təyyarənin dizaynı elə qurulub ki, təsir enerjisi əsasən ön və mərkəzi hissələrdə yayılır. Arxa hissədə isə təsir enerjisi daha zəif olur. Bu, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma şansını artırır.

5. Statistik araşdırmaların nəticələri

Bir çox beynəlxalq aviasiya təşkilatının araşdırmaları göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsində oturmaq sağ qalma ehtimalını artırır. Məsələn:
• ABŞ Federal Aviasiya Administrasiyası (FAA): Təyyarə qəzasında sağ qalanların böyük hissəsi arxa hissədə oturanlardır.
• Böyük Britaniya Qəza Araşdırmaları Bürosu: 30 illik araşdırmalar göstərir ki, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı ən azı 40%-dən çoxdur.

Hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yer seçimi təhlükəsizlik baxımından əhəmiyyətli rol oynaya bilər. Qəzaların təbiəti və araşdırma nəticələri göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsi sərnişinlər üçün daha təhlükəsiz hesab olunur. Dünən AZAL-a məxsus təyyarə qəzasında da bu fakt bir daha təsdiqləndi. Təyyarədə oturacağınız arxa hissədədirsə, bu, əlavə təhlükəsizlik təmin edir.

Səyahət edərkən bu məqamları nəzərə alın və həmişə təhlükəsizlik qaydalarına riayət edin! /Musavat.com/

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:149
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 26 Dekabr 2024 16:27 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

66 yaşlı ingilisin əməli cəzasız qalmayıb...

18 İyul 2025 21:37see186

Putin Zelenskini görüşə çağırır, Ukrayna lideri isə “yox”deyir PƏRDƏARXASI MƏQAMLAR KONKRET

18 İyul 2025 15:15see118

Çində imtahanda aşağı bal topladığına görə oğlan evdən qovuldu

18 İyul 2025 02:01see118

Orban: Ukrayna münaqişəsinin həlli üçün Putin və Tramp arasında görüşün keçirilməsi zəruridir

18 İyul 2025 02:19see115

Həkim sağlam yuxunun SİRRİNİ AÇIQLADI

17 İyul 2025 21:11see112

İpotekaya yararlı, hazır mənzil axtaranlara şad xəbər FOTOLAR

18 İyul 2025 08:56see111

Demensiya onu məhv etdi... Artıq məşhur aktyor olduğunu belə xatırlamır

18 İyul 2025 18:54see111

Ersin Tatar: Prezident İlham Əliyev hər zaman bizə sahib çıxıb

18 İyul 2025 05:55see110

Dünyanın ən məşhur qadın futbolçusuna şəxsi mühafizə verildi

18 İyul 2025 18:55see110

İsti suyun yüksək təzyiqi tez bir zamanda necə azaldır?

19 İyul 2025 10:57see110

150 illik müharibə TƏHLİL

18 İyul 2025 15:57see110

Zəngəzur dəhlizi layihəsinin icrası ilyarım ləngiyə bilər

18 İyul 2025 19:31see110

Ərəblərdən “Real”a 350 milyon, futbolçuya 1 milyard

18 İyul 2025 12:25see109

Zelenski: Fransa Ukrayna üçün əlavə “Mirage” pilotları hazırlamağa hazırdır KONKRET

18 İyul 2025 19:20see109

Sərinkeşin qarşısında yatmaq zərərlidir?

17 İyul 2025 22:06see109

Mourinyo bu komandanı çalışdıra bilər

19 İyul 2025 08:26see109

Sahil Babayev: Maliyyə Nazirliyindən “Yüksəliş”ə 66 nəfər qatılıb

18 İyul 2025 15:48see108

Rusiyanın Qərbə qarşı müharibəyə başlaması üçün... Orban

18 İyul 2025 01:00see108

Orban: Macarıstan Aİ dən çıxa bilər

18 İyul 2025 08:53see108

Əlixan Rəcəbovdan xanımı ilə paylaşım

18 İyul 2025 12:46see108
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri