Icma.az
close
up
RU
Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Icma.az, Moderator.az saytına istinadən bildirir.

Hava nəqliyyatı dünyada ən təhlükəsiz səyahət vasitələrindən biri hesab edilsə də, qəza hallarında təyyarənin hansı hissəsinin daha təhlükəsiz olduğu mövzusu daim müzakirə olunub. Dünən AZAL-a məxsus təyyarənin Qazaxıstanda qəzaya uğraması zamanı sağ qalan 29 sərnişinin hamısının təyyarənin arxa hissəsində – quyruq hissəsində oturduğu faktı bu mövzunun aktuallığını bir daha önə çıxarır. Musavat.com -un araşdırması zamanı mütəxəssislər müxbirimizə deyiblər ki, hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yeriniz təyyarənin ən arxa hissəsindədirsə, bundan narahat olmayın – əksinə, sevinin! Hır hansı qəzada sağ qalma ehtimalınız biznes sinfi ilə uçanlardan az qala iki dəfə çoxdur.

Statistikalar və araşdırmalar da bunu təsdiqləyir.

Təyyarənin arxa hissəsinin daha təhlükəsiz hesab olunmasının səbəblərini tarixi nümunələr və statistik məlumatlarla izah edirik.

1. Tarixi nümunələr və statistikalar

Bir çox təyyarə qəzası araşdırmaları arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalının daha yüksək olduğunu göstərir. Məsələn:
• 2013-cü ildə “Popular Mechanics” jurnalının apardığı təhlildə məlum olub ki, 1971-2007-ci illər arasında baş vermiş 20 böyük təyyarə qəzasında arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı 69%, orta hissədə oturanların 56%, ön hissədə oturanların isə 49% təşkil edib. Ötən 11 il ərzində bu hesablamalara zidd hansısa arqumentlər ortaya çıxmayıb.
• 1989-cu ildə “United Airlines Flight 232” qəzası zamanı sağ qalan sərnişinlərin çoxu təyyarənin arxa hissəsində otururdu.


• 2024-cü il, AZAL təyyarəsi: Qazaxıstan ərazisində baş vermiş bu qəza zamanı 29 sərnişinin hamısı təyyarənin arxa hissəsində idi. Təyyarənin ön və mərkəz hissəsində oturanların isə təəssüf ki, heç biri sağ qalmayıb.

Bu statistika və nümunələr göstərir ki, arxa hissədə oturmaq qəza zamanı həyati əhəmiyyət kəsb edə bilər.

2. Qəzaların təsir nöqtələri

Təyyarə qəzalarının əksəriyyətində ilk təsir nöqtəsi ön və ya mərkəzi hissə olur. Məsələn:
• Təyyarə eniş zamanı sərt yerə çırpıldıqda, təsir enerjisi əsasən ön və qanad hissələrində cəmlənir.
• Yanacaq çənlərinin qanadlarda yerləşməsi partlayış və yanğın riskini artırır.

Arxa hissə bu təsir nöqtələrindən uzaqdır və sərnişinlərin daha çox qorunmasını təmin edir.

3. Arxa hissədə təxliyə daha sürətlidir

Təcili vəziyyətlərdə təyyarənin arxa hissəsindəki sərnişinlər təxliyə çıxışlarına daha yaxın olur. Bu da yanğın və ya tüstülənmə zamanı xilas olmaq üçün əlavə vaxt qazandırır.

4. Struktur və təsir enerjisinin yayılması

Təyyarənin dizaynı elə qurulub ki, təsir enerjisi əsasən ön və mərkəzi hissələrdə yayılır. Arxa hissədə isə təsir enerjisi daha zəif olur. Bu, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma şansını artırır.

5. Statistik araşdırmaların nəticələri

Bir çox beynəlxalq aviasiya təşkilatının araşdırmaları göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsində oturmaq sağ qalma ehtimalını artırır. Məsələn:
• ABŞ Federal Aviasiya Administrasiyası (FAA): Təyyarə qəzasında sağ qalanların böyük hissəsi arxa hissədə oturanlardır.
• Böyük Britaniya Qəza Araşdırmaları Bürosu: 30 illik araşdırmalar göstərir ki, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı ən azı 40%-dən çoxdur.

Hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yer seçimi təhlükəsizlik baxımından əhəmiyyətli rol oynaya bilər. Qəzaların təbiəti və araşdırma nəticələri göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsi sərnişinlər üçün daha təhlükəsiz hesab olunur. Dünən AZAL-a məxsus təyyarə qəzasında da bu fakt bir daha təsdiqləndi. Təyyarədə oturacağınız arxa hissədədirsə, bu, əlavə təhlükəsizlik təmin edir.

Səyahət edərkən bu məqamları nəzərə alın və həmişə təhlükəsizlik qaydalarına riayət edin! /Musavat.com/

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:157
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 26 Dekabr 2024 16:27 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Araz Bağırovun ardınca Difai ni 2 futbolçu da tərk etdi

01 Sentyabr 2025 22:59see200

Moskvada müəllim şantaja görə həbs olundu

02 Sentyabr 2025 04:00see187

2025 ci ilin ən sülhsevər ölkəsi bu ölkə oldu

01 Sentyabr 2025 23:20see178

Putinin “təhlükəsizlik” mesajının gizli tərəfləri: Kreml rəhbərinin əsl hədəfi kimlərdir? KONKRET

01 Sentyabr 2025 17:32see172

Dövrün bəlası: xroniki yorğunluq sindromu

02 Sentyabr 2025 12:28see161

Şirvanda toyda kütləvi dava 2 nəfər həbs edildi

02 Sentyabr 2025 02:01see156

Avropa Komissiyası: Gürcüstanın cavabı alınıb, qiymətləndiriləcək

01 Sentyabr 2025 19:54see139

Suriya son 14 ildə ilk dəfə neft ixrac etdi

02 Sentyabr 2025 01:54see135

“Nüvə məsələsi üçün diplomatik pəncərə açıqdır”

02 Sentyabr 2025 02:31see132

İranın Azərbaycandakı səfirliyinə bir neçə XATIRLATMA VİDEO

02 Sentyabr 2025 20:43see131

Ər arvad bir birinə psixi pozğunluq yoluxdura bilərlər Təsir nəsillərə ötürülür

02 Sentyabr 2025 05:47see130

“Bu səfər ölkəmizin beynəlxalq mövqelərini gücləndirməsinə kömək olacaq”

02 Sentyabr 2025 09:30see129

“Pezeşkian ŞƏT sammitində fərqlənib: ABŞ dollarına qarşı “ağıllı gediş“ və gözlənilməz jest“ “Tasnim“ agentliyi

01 Sentyabr 2025 22:57see126

Fransanın Marsel şəhərində bıçaqlı hücum baş verib

03 Sentyabr 2025 00:00see125

Kraliça Kamillanı dabanlı ayaqqabısı xilas edib Maraqlı hadisə

02 Sentyabr 2025 04:45see124

Ramzan Kadırova qiyabi ittiham irəli sürülüb

02 Sentyabr 2025 10:42see124

Quehi “Liverpul” yolunda

01 Sentyabr 2025 18:56see123

Xaçmazın Palıdlı kəndində anidən şiddətli YANĞIN BAŞLAYIB FOTO

01 Sentyabr 2025 21:50see123

Britaniya Fələstin dövlətini tanıyacaq

01 Sentyabr 2025 22:52see121

“Tyançjin Bəyannaməsi” qəbul olunub ŞƏT bütün münaqişələri pislədi, amma...

01 Sentyabr 2025 14:46see118
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri