Icma.az
close
up
RU
Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Icma.az, Moderator.az saytına istinadən bildirir.

Hava nəqliyyatı dünyada ən təhlükəsiz səyahət vasitələrindən biri hesab edilsə də, qəza hallarında təyyarənin hansı hissəsinin daha təhlükəsiz olduğu mövzusu daim müzakirə olunub. Dünən AZAL-a məxsus təyyarənin Qazaxıstanda qəzaya uğraması zamanı sağ qalan 29 sərnişinin hamısının təyyarənin arxa hissəsində – quyruq hissəsində oturduğu faktı bu mövzunun aktuallığını bir daha önə çıxarır. Musavat.com -un araşdırması zamanı mütəxəssislər müxbirimizə deyiblər ki, hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yeriniz təyyarənin ən arxa hissəsindədirsə, bundan narahat olmayın – əksinə, sevinin! Hır hansı qəzada sağ qalma ehtimalınız biznes sinfi ilə uçanlardan az qala iki dəfə çoxdur.

Statistikalar və araşdırmalar da bunu təsdiqləyir.

Təyyarənin arxa hissəsinin daha təhlükəsiz hesab olunmasının səbəblərini tarixi nümunələr və statistik məlumatlarla izah edirik.

1. Tarixi nümunələr və statistikalar

Bir çox təyyarə qəzası araşdırmaları arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalının daha yüksək olduğunu göstərir. Məsələn:
• 2013-cü ildə “Popular Mechanics” jurnalının apardığı təhlildə məlum olub ki, 1971-2007-ci illər arasında baş vermiş 20 böyük təyyarə qəzasında arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı 69%, orta hissədə oturanların 56%, ön hissədə oturanların isə 49% təşkil edib. Ötən 11 il ərzində bu hesablamalara zidd hansısa arqumentlər ortaya çıxmayıb.
• 1989-cu ildə “United Airlines Flight 232” qəzası zamanı sağ qalan sərnişinlərin çoxu təyyarənin arxa hissəsində otururdu.


• 2024-cü il, AZAL təyyarəsi: Qazaxıstan ərazisində baş vermiş bu qəza zamanı 29 sərnişinin hamısı təyyarənin arxa hissəsində idi. Təyyarənin ön və mərkəz hissəsində oturanların isə təəssüf ki, heç biri sağ qalmayıb.

Bu statistika və nümunələr göstərir ki, arxa hissədə oturmaq qəza zamanı həyati əhəmiyyət kəsb edə bilər.

2. Qəzaların təsir nöqtələri

Təyyarə qəzalarının əksəriyyətində ilk təsir nöqtəsi ön və ya mərkəzi hissə olur. Məsələn:
• Təyyarə eniş zamanı sərt yerə çırpıldıqda, təsir enerjisi əsasən ön və qanad hissələrində cəmlənir.
• Yanacaq çənlərinin qanadlarda yerləşməsi partlayış və yanğın riskini artırır.

Arxa hissə bu təsir nöqtələrindən uzaqdır və sərnişinlərin daha çox qorunmasını təmin edir.

3. Arxa hissədə təxliyə daha sürətlidir

Təcili vəziyyətlərdə təyyarənin arxa hissəsindəki sərnişinlər təxliyə çıxışlarına daha yaxın olur. Bu da yanğın və ya tüstülənmə zamanı xilas olmaq üçün əlavə vaxt qazandırır.

4. Struktur və təsir enerjisinin yayılması

Təyyarənin dizaynı elə qurulub ki, təsir enerjisi əsasən ön və mərkəzi hissələrdə yayılır. Arxa hissədə isə təsir enerjisi daha zəif olur. Bu, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma şansını artırır.

5. Statistik araşdırmaların nəticələri

Bir çox beynəlxalq aviasiya təşkilatının araşdırmaları göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsində oturmaq sağ qalma ehtimalını artırır. Məsələn:
• ABŞ Federal Aviasiya Administrasiyası (FAA): Təyyarə qəzasında sağ qalanların böyük hissəsi arxa hissədə oturanlardır.
• Böyük Britaniya Qəza Araşdırmaları Bürosu: 30 illik araşdırmalar göstərir ki, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı ən azı 40%-dən çoxdur.

Hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yer seçimi təhlükəsizlik baxımından əhəmiyyətli rol oynaya bilər. Qəzaların təbiəti və araşdırma nəticələri göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsi sərnişinlər üçün daha təhlükəsiz hesab olunur. Dünən AZAL-a məxsus təyyarə qəzasında da bu fakt bir daha təsdiqləndi. Təyyarədə oturacağınız arxa hissədədirsə, bu, əlavə təhlükəsizlik təmin edir.

Səyahət edərkən bu məqamları nəzərə alın və həmişə təhlükəsizlik qaydalarına riayət edin! /Musavat.com/

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:162
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 26 Dekabr 2024 16:27 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

TƏCİLİ: Metroya giriş bağlandı Nə baş verir?

19 Oktyabr 2025 04:03see276

Pezeşkian bu türk ölkəsinə səfər edəcək

19 Oktyabr 2025 02:00see249

“Bu gün layiq olduğumuz qələbə əldə etdik”

19 Oktyabr 2025 19:14see182

Bakının bir çox yollarında nəqliyyatın sıxlığı müşahidə olunur SİYAHI

20 Oktyabr 2025 08:25see176

Rəştdən Həştərxana birbaşa uçuşlar başladı

19 Oktyabr 2025 19:10see139

Sarıkökün bu faydalarını çoxları bilmir

20 Oktyabr 2025 07:01see133

Həkimlər soyuq mövsümdə immuniteti gücləndirməyin yollarını açıqlayıblar

19 Oktyabr 2025 07:43see129

Tramp görüşü zamanı daim Zelenskiyə söyüş söyürdü

19 Oktyabr 2025 23:19see129

Yəmən sahillərində tanker partladı: 24 ekipaj üzvü...

19 Oktyabr 2025 01:17see128

“Amazon”, “Snapchat” və “Zoom”da problem yarandı

20 Oktyabr 2025 14:39see127

Yer kürəsində oktyabr ayının üçüncü maqnit qasırğası başlayıb

19 Oktyabr 2025 04:50see127

İspaniya La Liqası: Real Madrid səfərdən 3 xalla qayıdır

20 Oktyabr 2025 01:12see127

Tbilisidəki son etirazlara görə 14 nəfər saxlanıldı

19 Oktyabr 2025 18:49see127

Körpələrdə genetik xəstəliklərin aşkarlanması üçün ölkəyə 300 mindən çox test gətiriləcək

19 Oktyabr 2025 20:14see127

On dörd yaşlı futbolçu qız məktəbdəki zorakılığa görə intihar edib FOTO

19 Oktyabr 2025 04:02see127

Əməliyyat otaqlarında niyə yalnız yaşıl və mavi geyimlərə icazə verilir?

19 Oktyabr 2025 04:05see126

Luvr muzeyində Azərbaycan nəfəsi: Parisdə gənc rəssam Diana Quliyevanın əsərləri sərgilənir Foto

19 Oktyabr 2025 09:10see125

Ərdoğandan Şimali Kiprdə keçirilən prezident seçkilərinin ilkin nəticələrinə reaksiya

20 Oktyabr 2025 00:57see125

“Mən ABŞ ı təhlükəyə ata bilmərəm...”

19 Oktyabr 2025 19:18see122

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edir: 50 yaşdan sonra bu qidalar məhdudlaşdırılmalıdır

19 Oktyabr 2025 07:08see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri