Icma.az
close
up
RU
Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Niyə təyyarələrin arxa hissəsi daha təhlükəsiz hesab olunur? 5 mühüm səbəb

Icma.az, Moderator.az saytına istinadən bildirir.

Hava nəqliyyatı dünyada ən təhlükəsiz səyahət vasitələrindən biri hesab edilsə də, qəza hallarında təyyarənin hansı hissəsinin daha təhlükəsiz olduğu mövzusu daim müzakirə olunub. Dünən AZAL-a məxsus təyyarənin Qazaxıstanda qəzaya uğraması zamanı sağ qalan 29 sərnişinin hamısının təyyarənin arxa hissəsində – quyruq hissəsində oturduğu faktı bu mövzunun aktuallığını bir daha önə çıxarır. Musavat.com -un araşdırması zamanı mütəxəssislər müxbirimizə deyiblər ki, hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yeriniz təyyarənin ən arxa hissəsindədirsə, bundan narahat olmayın – əksinə, sevinin! Hır hansı qəzada sağ qalma ehtimalınız biznes sinfi ilə uçanlardan az qala iki dəfə çoxdur.

Statistikalar və araşdırmalar da bunu təsdiqləyir.

Təyyarənin arxa hissəsinin daha təhlükəsiz hesab olunmasının səbəblərini tarixi nümunələr və statistik məlumatlarla izah edirik.

1. Tarixi nümunələr və statistikalar

Bir çox təyyarə qəzası araşdırmaları arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalının daha yüksək olduğunu göstərir. Məsələn:
• 2013-cü ildə “Popular Mechanics” jurnalının apardığı təhlildə məlum olub ki, 1971-2007-ci illər arasında baş vermiş 20 böyük təyyarə qəzasında arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı 69%, orta hissədə oturanların 56%, ön hissədə oturanların isə 49% təşkil edib. Ötən 11 il ərzində bu hesablamalara zidd hansısa arqumentlər ortaya çıxmayıb.
• 1989-cu ildə “United Airlines Flight 232” qəzası zamanı sağ qalan sərnişinlərin çoxu təyyarənin arxa hissəsində otururdu.


• 2024-cü il, AZAL təyyarəsi: Qazaxıstan ərazisində baş vermiş bu qəza zamanı 29 sərnişinin hamısı təyyarənin arxa hissəsində idi. Təyyarənin ön və mərkəz hissəsində oturanların isə təəssüf ki, heç biri sağ qalmayıb.

Bu statistika və nümunələr göstərir ki, arxa hissədə oturmaq qəza zamanı həyati əhəmiyyət kəsb edə bilər.

2. Qəzaların təsir nöqtələri

Təyyarə qəzalarının əksəriyyətində ilk təsir nöqtəsi ön və ya mərkəzi hissə olur. Məsələn:
• Təyyarə eniş zamanı sərt yerə çırpıldıqda, təsir enerjisi əsasən ön və qanad hissələrində cəmlənir.
• Yanacaq çənlərinin qanadlarda yerləşməsi partlayış və yanğın riskini artırır.

Arxa hissə bu təsir nöqtələrindən uzaqdır və sərnişinlərin daha çox qorunmasını təmin edir.

3. Arxa hissədə təxliyə daha sürətlidir

Təcili vəziyyətlərdə təyyarənin arxa hissəsindəki sərnişinlər təxliyə çıxışlarına daha yaxın olur. Bu da yanğın və ya tüstülənmə zamanı xilas olmaq üçün əlavə vaxt qazandırır.

4. Struktur və təsir enerjisinin yayılması

Təyyarənin dizaynı elə qurulub ki, təsir enerjisi əsasən ön və mərkəzi hissələrdə yayılır. Arxa hissədə isə təsir enerjisi daha zəif olur. Bu, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma şansını artırır.

5. Statistik araşdırmaların nəticələri

Bir çox beynəlxalq aviasiya təşkilatının araşdırmaları göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsində oturmaq sağ qalma ehtimalını artırır. Məsələn:
• ABŞ Federal Aviasiya Administrasiyası (FAA): Təyyarə qəzasında sağ qalanların böyük hissəsi arxa hissədə oturanlardır.
• Böyük Britaniya Qəza Araşdırmaları Bürosu: 30 illik araşdırmalar göstərir ki, arxa hissədə oturan sərnişinlərin sağ qalma ehtimalı ən azı 40%-dən çoxdur.

Hava gəmiləri ilə səyahət zamanı yer seçimi təhlükəsizlik baxımından əhəmiyyətli rol oynaya bilər. Qəzaların təbiəti və araşdırma nəticələri göstərir ki, təyyarənin arxa hissəsi sərnişinlər üçün daha təhlükəsiz hesab olunur. Dünən AZAL-a məxsus təyyarə qəzasında da bu fakt bir daha təsdiqləndi. Təyyarədə oturacağınız arxa hissədədirsə, bu, əlavə təhlükəsizlik təmin edir.

Səyahət edərkən bu məqamları nəzərə alın və həmişə təhlükəsizlik qaydalarına riayət edin! /Musavat.com/

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:143
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 26 Dekabr 2024 16:27 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ərdoğan İrana səsləndi, Poqosyan narahat oldu Fikirləşin, niyə?

02 İyun 2025 04:14see178

Saç yuyarkən suyun temperaturuna diqqət edin mütəxəssisdən vacib tövsiyələr

02 İyun 2025 05:06see144

Bu şəxs Polşanın yeni prezidenti oldu

02 İyun 2025 07:11see139

Gördük o “ekspertlərinizi”, 5 günə 1 sualı düz yaza bilməyiblər DİM ə ETİRAZ

02 İyun 2025 04:16see138

Şabrandakı yol qəzasında bir nəfər həyatını itirib

02 İyun 2025 09:33see137

Bəzi vitaminlərin çox qəbulu orqanizmə belə ziyan VURUR

02 İyun 2025 05:01see134

İmamoğlunun trolları hərəkətə keçdi

02 İyun 2025 15:13see133

Britaniya ordusunun sayını artırır İlk dəfə

03 İyun 2025 01:17see130

Rusiya və Ukrayna yeni mübadilələr haqqında razılığa gəldi

02 İyun 2025 18:38see129

Efirdə Təyyar Bayramovun mikrofonu söndürüldü Video

02 İyun 2025 15:31see128

Yarış üçün hazırlanmış Super Mustanq nümayiş olundu

02 İyun 2025 05:31see125

“Hörümçək toru” əməliyyatı ABŞ ı şoka salıb..?

03 İyun 2025 00:26see122

Bu beş bürc iyunda çətin sınaqdan keçəcək

03 İyun 2025 00:08see119

Futzal üzrə Azərbaycan Kubokunun final oyununa təyinatlar açıqlanıb

03 İyun 2025 10:16see118

Təmkin: “Bizə olan inamı doğrultduq”

03 İyun 2025 09:15see117

Avtobus zolağının ətrafında qəza baş verərsə sürücülər nə etməlidir? VİDEO KONKRET

02 İyun 2025 23:52see115

Ukrayna zərbə endirdi, bütün vilayət işıqsız qaldı

03 İyun 2025 01:34see115

Bu günə qədər Qareginin ünvanına güldən ağır söz deyilməyib

03 İyun 2025 09:40see113

Xaricdən gətirilmiş ət ilə daxildə satılan ət arasında əsas fərqlər yalnız kimyəvi tərkib baxımından ola bilər AÇIQLAMA

02 İyun 2025 22:30see113

Yeni dərs ilində məktəb formaları dəyişəcək? RƏSMİ

02 İyun 2025 14:52see112
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri