Noyabr endirimləri zamanı istehlakçılar zərər çəkdi
News24 saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Noyabr ayı boyunca davam edən endirimlər sona çatdı.
News24.az yerli mətbuata istinadən xəbər verir ki, araşdırma aparan PLATFORMANIN açıqlamasına görə, son bir ayda e-ticarət sektorunda 30 mindən çox şikayət daxil olub, yüklə bağlı şikayətlərin sayı isə 19 minə çatıb.
Platformanın paylaşdığı məlumatlara görə, noyabr ayı ərzində platformaya çatan e-ticarət sektoru ilə bağlı cəmi 32 min 454 şikayətin 13 faizi Temizvar vasitəsilə həll edilib . Marketplace saytları araşdırıldığında, noyabr ayında platformaya cəmi 12 min 53 şikayət çatıb. Bu şikayətlərin 10 faizi uyğun sistem vasitəsilə həll olunub.
Şikayətlərin çoxu əsas bu istiqamətlərdə olub:
E-TİCARƏT ŞİKAYƏTLƏRİ
“Məhsulun ləğvi, qaytarılması və dəyişdirilməsi ilə bağlı problemlər,
Qiymət və ödəniş problemləri,
Məhsulun keyfiyyəti və yanlış məhsul çatdırılması,
Çatdırılma gecikmələri və çatdırılma problemləri,
Müştəri xidməti və dəstəyinin olmaması.”
YÜK ŞİKAYƏTLƏRİ
“Çatdırılma gecikmələri və yüklərin itirilməsi,
Yanlış və ya natamam məhsul çatdırılması,
Ünvan tapılmadı və çatdırılmama problemləri,
Müştəri xidmətləri ilə əlaqənin olmaması,
Ağa Dadaşzadə

