Onlayn ticarət istehsalçılar üçün bir sıra üstünlüklər yaradır AYDINLIQ GƏTİRİLDİ
Icma.az, Sia Az portalına istinadən məlumat yayır.
"Yerli və ya xarici olmasından asılı olmayaraq, onlayn ticarət platformalarının bir çox üstünlükləri mövcuddur. Birinci növbədə, bu proses satışın təşkili ilə bağlı xərcləri minimuma endirdiyi üçün məhsulların daha əlverişli qiymətlərlə təqdim olunmasına şərait yaradır. Digər tərəfdən, onlayn platformalarda geniş məhsul çeşidinə rast gəlmək mümkündür. Həm qiymət, həm də keyfiyyət baxımından müxtəlif seçimlərin olması istehlakçıların fərqli alıcılıq zövqlərini təmin etməkdə ciddi üstünlük yaradır". Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında iqtisadçı ekspert Rəşad Həsənov deyib.

Onun sözlərinə görə, üçüncü əhəmiyyətli cəhət isə coğrafi məhdudiyyətlərin aradan qalxması və əlçatanlığın artmasıdır: "Dünyanın harasında olmağınızdan asılı olmayaraq, istənilən ölkədə istehsal olunmuş məhsulu əldə etmək mümkündür. Bundan əlavə, mövcud rəqabət şəraitində tez-tez qiymət endirimləri və kampaniyalar təşkil olunur ki, bu da vətəndaşlara daha optimal büdcə idarəçiliyi imkanı verir. Xüsusilə Azərbaycan kontekstindən baxdıqda, son illərdə quru sərhədlərin bağlı olması səbəbindən bir çox vətəndaş region bazarlarının təqdim etdiyi əlverişli imkanlardan istifadə edə bilmir. Belə şəraitdə onlayn ticarət platformaları vasitəsilə vətəndaşlar ailə büdcələrini daha səmərəli şəkildə idarə edə, xərclərini optimallaşdıra bilirlər. Bu isə iqtisadi təzyiqlərin müəyyən hissəsini neytrallaşdırmağa imkan yaradır".
Ekspertin sözlərinə görə, onlayn ticarət eyni zamanda istehsalçılar üçün də bir sıra üstünlüklər yaradır: "Azərbaycanlı sahibkarlar məhsullarını daha geniş auditoriyaya, o cümlədən xarici bazarlara çıxarmaq imkanı əldə edirlər. Bu baxımdan, ölkədə fəaliyyət göstərən müxtəlif platformalar, o cümlədən azexport.az portalı vasitəsilə sahibkarlara beynəlxalq satış şəbəkələrinə inteqrasiya olunmaq üçün dəstək verilir. Bu isə biznesin genişlənməsi, brendləşməsi və ixracın artması baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır. Lakin, bütün bu üstünlüklərlə yanaşı, müəyyən risk və mənfi tərəflər də mövcuddur. Məsələn, məhsulla birbaşa ünsiyyətin olmaması, keyfiyyətlə bağlı problemlərin yaranması, məhsulun zədələnmiş formada çatdırılması və geri qaytarma prosesində yaranan çətinliklər bu sahədə rast gəlinən əsas problemlərdir. Bəzən bu proseslər vaxt itkisi ilə də müşayiət olunur".
İqtisadçı həmçinin bildirib ki, digər mənfi hallar sırasında isə qeyri-peşəkar, etibarsız brendlərin, istehsalçıların istifadəçiləri aldatması və ya saxta məhsullar təqdim etməsi yer alır: "Eyni zamanda, istifadəçi məlumatlarının, xüsusilə kredit kartı və hesab məlumatlarının oğurlanması kimi rəqəmsal təhlükəsizlik riskləri də mövcuddur.
Bu səbəbdən istifadəçilər bu platformalardan yararlanarkən diqqətli olmalı, mümkün qədər istehlakçı rəylərinə əsaslanmalı, etibarlı mənbələrdən və tanınmış brendlərdən alış etməyə üstünlük verməlidirlər. Bu yolla həm məhsulun keyfiyyətinə əmin olmaq, həm də risklərdən qorunmaq mümkündür".


