Qatar bileti niyə bahadır: Qiyməti Dəmir Yolları özü qoyur
Cebheinfo saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Azərbaycanın regionlarına dəmir yolu ilə səyahət avtobusla müqayisədə daha baha başa gəlir.
Məsələn, Bakı-Gəncə marşrutu üzrə qatar bileti standart sinifdə 20 manat, biznes sinifdə isə 33 manat təşkil edir. Halbuki, eyni məsafəni avtobusla 10 manat 40 qəpiyə getmək mümkündür.
Bununla yanaşı, qatar biletlərinin qiyməti yalnız oturacaq haqqını əhatə edir və sərnişinlərə əlavə olaraq nə yemək, nə də başqa xidmətlər təqdim olunur.
Bəs beynəlxalq standartlara görə qiymətlər necə tənzimlənir? Azərbaycandakı dəmir yolu biletlərinin qiymətləri Avropa standartları ilə müqayisədə baha sayılırmı?
Mövzu ilə bağlı “Cebheinfo.az”-a danışan Respublikaçı Alternativ Partiyasının (REAL) sədri, iqtisadçı-ekspert Natiq Cəfərli bildirib ki, Avropa ölkələrində dəmir yolu biletləri avtobuslarla müqayisədə daha bahadır.

Onun sözlərinə görə, bunun səbəbi onların yalnız ölkədaxili deyil, həm də ölkələrarası nəqliyyat vasitəsi kimi istifadə olunmasıdır:
“Azərbaycanda isə dəmir yolu qiymətlərini tənzimləyən orqan birbaşa Dəmir Yolları İdarəsinin özüdür. Məncə, bu yanaşmada dəyişiklik edilməlidir. Çünki dəmir yolları təbii inhisarçı olduğuna görə ola bilər ki, onlara bir nəzarətedici qurum yaradılsa, ictmai nəzarət olsa və yaxud parlament nəzarəti tətbiq olunsa, qiymətləri tənzimləmək daha rahat olardı. Bu halda həm qiymətləri tənzimləmək, həm də çevik qiymət siyasəti həyata keçirmək mümkün olar. Təəssüf ki, hazırda belə imkanlar mövcud deyil və qiymətləri bilavasitə dəmir yolu idarəsi özü diqtə edir”.
Eksperti qeyd edib ki, obyektiv olaraq dünyanın hər yerində dəmir yolları avtobuslardan daha baha sayılır:
“Ümumiyyətlə, dünyanın bir çox ölkəsində dəmir yolları avtobuslardan daha baha hesab olunur. Bu, onların daha komfortlu olması və Avropada bir neçə ölkəni birləşdirən mühüm nəqliyyat vasitəsi kimi fəaliyyət göstərməsi ilə bağlıdır. Həmçinin, orada tez-tez müxtəlif endirimlər tətbiq edilir.
Bir də baxırsan ki, çox qısamüddətli endirimlər elan olunur ki, bir şəhərdən bir başqa şəhərə. Məsələn, mənim şəxsi təcrübəmdə belə bir hal olub. Mən Praqadan Budapeştə endirimli bilet almışdım və bu bileti cəmi 11 dollara əldə etmişdim. Hazırkı məzənnə ilə bu, təxminən 20 manata bərabərdir. Yəni bir ölkədən digərinə 20 manata getmişəm. Yəni bu qədər sərfəli qiymətə səyahət etmək mümkün olmuşdu”.
Natiq Cəfərli vurğulayıb ki, ən vacib məsələ bu sahəyə nəzarət edəcək ayrıca qurumların yaradılmasına ehtiyacın olmasıdır:
“Bu nümunə göstərir ki, müxtəlif yanaşmalar mümkündür. Amma ən vacib məsələ qiymət siyasətinə nəzarət mexanizminin tətbiq edilməsidir. Mənim fikrimcə, bu işdə parlamentin rolu daha məqsədəuyğun olar. Çünki parlamentdə deputatlar seçicilərin qarşısında məsuliyyət daşıyırlar və belə məsələlərə daha həssas yanaşmağa borcludurlar”.
Əfsanə Rəcəb
“Cebheinfo.az”
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin


