Qəzada iştirak edən avtobuslara görə şirkətə necə ziyan dəyir? AÇIQLAMA FOTO
Icma.az, Avtosfer portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
İyulun 16-sı Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyi ilə "Jurnalistika və İnkişaf Mərkəzi" İctimai Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə “Yol-nəqliyyat hadisələrinin təsnifatı: səbəb və nəticələrin təhlili” adlı layihə çərçivəsində ictimai müzakirə keçirilib.
Avtosfer.az xəbər verir ki, tədbirdə dövlət qurumlarının nümayəndələri, vətəndaş cəmiyyəti institutları, ekspertlər və media təmsilçiləri iştirak ediblər.
Müzakirələr zamanı çıxış edən "Faiqoğlu" MMC-nin nümayəndəsi Aysel Hüseynova deyib ki, avtobus qəzaları zamanı yaranan problem haqqında söz fikirlərini bildirib ki, hal-hazırda şirkətimiz 25 marşrut xətti üzrə sərnişinlərə xidmət göstərir.
“Qarşıya çıxan nəqliyyat hadisələrinin minimuma endirilməsi üçün üzərimizə düşən bütün məsuliyyəti ciddi şəkildə yerinə yetiririk. Texniki baxışdan keçməyən heç bir nəqliyyat vasitəsi xəttə buraxılmır. Hər bir avtobus texniki yoxlamadan tam keçdikdən sonra istifadəyə verilir. Eyni zamanda sürücülərimiz də işə başlamazdan öncə mütləq tibbi müayinədən keçirilir”.
Aysel Hüseynova qeyd edib ki, nəqliyyat hadisələri, təəssüf ki, bəzən qaçılmaz olur.
“Əgər belə bir hadisə baş verərsə, hadisənin miqyasından asılı olaraq 1-3 gün ərzində həmin nəqliyyat vasitəsinin təmirini həyata keçirir və yenidən xəttə buraxılmasına çalışırıq. Çünki bir avtobus gündəlik olaraq minə yaxın sərnişinə xidmət göstərir və belə hallarda həmin sərnişinlərə xidmətin göstərilməsində fasilələr yaranır. Nəticədə, sərnişin daşıma sayında azalma müşahidə olunur”.
Fidan


