“Repititorluğa son qoyulmalı, müəllimlərin maaşı artırılmalıdır” Deputatdan diqqətçəkən təklif
Gununsesi saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
“Təhsilin real inkişafı üçün ilk növbədə bu sahəyə daha çox maliyyə vəsaiti yönəldilməlidir. Yeni məktəblərin və uşaq bağçalarının inşası geniş miqyasda həyata keçirilməli, eyni zamanda, özəl sektorun bu prosesə cəlb olunması üçün əlverişli şərait yaradılmalıdır”.
Bunu Gununsesi.info-ya açıqlamasında Milli Məclisin deputatı Qüdrət Həsənquliyev təhsil sahəsində vəziyyəti şərh edərkən deyib.
“Tanıdığım bir iş adamı var ki, illərdir şəhər kənarında baxımsız və potensiallı bir ərazidə – şəhərin baş planına uyğun olmasına və real ehtiyac duyulmasına baxmayaraq – mənzil, məktəb və bağça kompleksi tikmək istəyir, lakin yerli icra strukturlarından müvafiq razılıq ala bilmir. Halbuki belə təşəbbüslər dövlət tərəfindən dəstəklənməli və bu cür layihələrin həyata keçməsi üçün texniki və inzibati əngəllər aradan qaldırılmalıdır.
Ali təhsilin inkişafı baxımından universitetlərin müəyyən bir mexanizmlə özəlləşdirilməsi, eyni zamanda, sosial ədalətin qorunması məqsədilə şəhid övladlarının və istedadlı gənclərin dövlət hesabına təhsil alması təmin edilməlidir. Maddi imkanı məhdud olan tələbələr üçün isə uzunmüddətli, faizsiz və rahat qaytarma şərtləri olan təhsil kreditləri təqdim olunmalıdır. Universitetlər təkcə tədris müəssisəsi yox, eyni zamanda elmi-tədqiqat mərkəzinə çevrilməli, təhsillə elmin inteqrasiyası təmin edilməlidir.”
Deputat vurğuayıb ki, ali məktəblərə qəbul prosesində əsas meyar kimi orta məktəbin buraxılış imtahanlarının nəticələri əsas götürülməlidir.
Onun fikrincə bu yolla repetitorluq sisteminə son qoymaq lazımdır:
“Müəllimlərin əməkhaqları da onların cəmiyyət qarşısındakı funksiyasına uyğun səviyyədə artırılmalıdır.
Bununla yanaşı, ölkədə beynəlxalq əhəmiyyətə malik dillərin, xüsusilə də ingilis dilinin tədrisini gücləndirmək üçün ayrıca dövlət proqramı hazırlanmalı və məktəbəqədər təhsildən başlayaraq mərhələli şəkildə həyata keçirilməlidir. Şagirdlərin xarici dildə danışıq bacarığını artırmaq üçün yerli və xarici müəllimlərin iştirakı ilə danışıq mərkəzləri və yay məktəbləri təşkil olunmalıdır.
Universitetlər xarici ali məktəblərlə əməkdaşlığa açıq olmalı, birgə proqramlar və dəyişmə mexanizmləri genişlənməlidir. Regionlarda yerləşən məktəblərə və müəllim heyətinə daha çox diqqət yetirilməli, onların infrastruktur təminatı və peşəkar inkişafı üçün əlavə resurslar ayrılmalıdır. Təhsil yalnız paytaxtın yox, bütün ölkənin strateji inkişafının əsası kimi qəbul edilməlidir”.
Şəbnəm


