“Sadə çay verilmir” deyilməsi qanunidirmi?
Gununsesi portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Yəqin ki, hər kəs ömründə bir dəfə də olsa bu sözü eşidib:
“Sadə çay verilmir!”.
Bəli, söhbət restoranlardan gedir.
Ancaq maraqlıdır, bu, qanunidirmi?
Bu barədə hüquq nə deyir?
Hüquqşünas Uğur Əliyev bu barədə Gununsesi.info-ya deyib ki, bu, olduqca mübahisəli məsələdir:
“Restoran “sadə çay verilmir” deyə bilər, çünki bu, məhsul siyasəti və kommersiya azadlığı ilə bağlı məsələdir. Amma bu zaman müştəriyə əvvəlcədən aydın və şəffaf məlumat verilməlidir. Əgər siz içəri girəndə və ya menyunu alanda bildirilməyibsə, bu, istehlakçı hüquqlarının pozulması sayıla bilər. “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanun: Maddə 4. İstehlakçının mal (xidmət) haqqında düzgün və dolğun məlumat almaq hüququ vardır, maddə 8: müəssisə mal və xidmətlərin satışı şərtlərini açıq və şəffaf göstərməlidir. Yəni, əgər restoran sadə çay satmırsa, bunu açıq şəkildə menyuda, ya da qapıda qeyd etməlidir. Əgər siz içəri girəndən sonra “yox, biz sadə çay vermirik” deyirlərsə, bu, alıcıya qarşı etik və hüquqi pozuntudur. Menyuda sadə çay var, amma sizə verilmir, qapıda və ya daxil olanda məlumat verilməyib, məcbur başqa bahalı məhsul sifariş etməyə məcbur edilirsiniz, o zaman İqtisadiyyat Nazirliyinin Antiinhisar və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidmətinə şikayət edə bilərsiniz”.
Orxan

