Icma.az
close
up
RU
Satış böhranının kökündə nə dayanır? EKSPERT SƏBƏBLƏRİ AÇIQLADI

Satış böhranının kökündə nə dayanır? EKSPERT SƏBƏBLƏRİ AÇIQLADI

Icma.az, Gununsesi saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.

Azərbaycanda bir çox sahibkar satışların zəifliyindən şikayətlənir.

Amma unutmayaq: bazarda qalmaq, rəqiblərlə yarışmaq və müştərinin diqqətini cəlb etmək düzgün marketinqsiz mümkün deyil. Təəssüf ki, bu gün bir çox məhsul ya ümumiyyətlə tanınmır, ya da düzgün təqdim olunmadığı üçün satılmır.

Bəs əsl problem haradadır? Satış böhranından çıxış yolu varmı?

Bu sualları Gununsesi.info-ya açıqlamasında uzun illərdir PR və marketinq sahəsində çalışan, bir çox tanınmış brendin formalaşmasında iştirak etmiş Fly Media şirkətinin rəhbəri Abbasəli Hüseynov cavablandırdı.

– Azərbaycanda KOB-lar satışın azlığından narazıdır. Sizcə əsas problem nədədir?

Əsas problem odur ki, sahibkar məhsul və ya xidməti hazırlayır, amma onun tanıtımını düzgün planlaşdırmır. Marketinq ya ümumiyyətlə olmur, ya da “reklam qoydum, satış olmadı” düşüncəsi ilə bir dəfəlik həyata keçirilir. Halbuki marketinq bir prosesdir – sistemli və davamlı olmalıdır.

– Sahibkarlar marketinqə pul xərcləmək istəmirlər. Bu yanaşmanın səbəbi nədir?

Çünki marketinq nəticəsi dərhal görünmür. Amma bu, yanlış yanaşmadır. Ən böyük ziyan düzgün tanıtımın olmamasıdır. Bir çox sahibkar 3 min manatlıq cihaz alır, amma 300 manatlıq kontentə heyifsilənir. Halbuki o cihazın satışı məhz həmin kontentdən asılı ola bilər.

– Azərbaycanda ən çox edilən marketinq səhvləri hansılardır?

– Brendinqin olmaması (ad var, amma yadda qalmır)
– Düzgün hədəf kütlə seçilməməsi
– Sosial mediada “copy-paste” məzmunlar
– Ucuz kampaniya psixologiyası: “Endirim etdim, almadılar”

– Sosial media reklamları sahibkarlara nə qazandırır, nəyi qazandıra bilmir?

Düzgün qurulsa – çox şey qazandıra bilər. Amma problem ondadır ki, reklamın iki tərəfi var: texniki hissəsi (targeting, placement) və yaradıcı hissəsi (vizual, mesaj, çağırış – CTA). Bizdə çox vaxt yaradıcı tərəf unudulur. “Sadə bir vizual ver, sponsorlu et” – bu, qısaömürlü nəticə verir.

– Marketinqi daxildə komanda quraraq etmək daha doğrudur, yoxsa agentliklə işləmək?

Resursdan asılıdır. Kiçik bizneslər üçün agentliklə işləmək daha effektivdir. Amma böyük şirkətlərdə daxili komanda strateji baxımdan vacibdir. Əsas məsələ – işi bilən adamların olmasıdır.

– Regionlarda marketinq yanaşması ilə Bakıda yanaşma eyni olmalıdırmı?

Qətiyyən yox. Regionlarda daha emosional və sadə mesajlar effekt verir. Bakı isə daha çox vizual keyfiyyət və dəyər mərkəzlidir. Marketinq təkcə “kampaniya” deyil, həm də lokal mədəniyyəti anlamaqdır.

– Son olaraq, satış problemi yaşayan sahibkarlara nə demək istərdiniz?

Marketinq sadəcə reklam deyil – bu, biznesin görünən üzüdür. Əgər satışda problem varsa, “məhsulum niyə alınmır?” yox, əvvəlcə “məhsulum niyə tanınmır?” sualı verilməlidir. Sahibkarlar marketinqi yük kimi yox, yatırım kimi görsələr, nəticə mütləq olacaq.

Şəbnəm Rəhimova

Gununsesi.info

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:48
embedMənbə:https://www.gununsesi.info
archiveBu xəbər 14 İyul 2025 10:05 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

SOCAR əməkdaşlarına illik mükafat veriləcək. Dəqiq tarix açıqlanıb – FOTO

28 Noyabr 2025 08:31see494

Ən məqbul sülh planı Avropa İttifaqı liderlərinin irəli sürdüyü plandır ŞƏRH

26 Noyabr 2025 17:36see313

Tramp planı beynəlxalq hüquqa sığmır

26 Noyabr 2025 14:10see299

Mehriban Zəkiyə qarşı dələduzluq Video

26 Noyabr 2025 10:59see293

ABŞ də iki əsgəri güllələyən şəxs belə tutuldu Video

27 Noyabr 2025 06:23see252

ÇL: Qarabağ neçənci yerdədir? Cədvəl

27 Noyabr 2025 02:12see192

Tatevik Ayrapetyan, səni qucaqlamaq istəyirəm...

27 Noyabr 2025 06:04see191

Basketbol millimiz ilk matçında uduzdu

28 Noyabr 2025 01:55see183

Azərbaycanda bu universitetlər akkreditasiya olunacaq

27 Noyabr 2025 16:50see178

Avrasiyanın yeni logistika XƏRİTƏSİ Orta Dəhliz əsas nəqliyyat marşrutuna ÇEVRİLİR

26 Noyabr 2025 15:03see152

Hansı süd ürəyə ziyandır?

26 Noyabr 2025 15:56see145

Ronaldosuz “Əl Nəsr” “İstiklol”u məğlub edib

26 Noyabr 2025 21:26see144

Tarixdə ən uzun il hansı olub və bu necə baş verib?

26 Noyabr 2025 17:38see142

İcazəsiz oxunan şeirlərə görə CƏRİMƏ AÇIQLANDI

27 Noyabr 2025 13:22see142

Hikmət Hacıyev Aİ nin rəsmi şəxsləri ilə ikitərəfli gündəliyi müzakirə etdi

28 Noyabr 2025 01:34see129

Dövlət tərəfindən bu şəxslərə YENİ GÜZƏŞT Yalnız yarısını ödəyəcəklər

27 Noyabr 2025 20:08see129

UEFA Çempionlar Liqasında V tur

27 Noyabr 2025 00:33see128

Rusiyada dördüncü hava limanı fəaliyyətini dayandırıb

27 Noyabr 2025 08:30see128

Xızıda yük maşını dəmir arakəsməyə çırpıldı ÖZƏL

27 Noyabr 2025 00:31see125

Aİ üçün Rusiya əleyhinə yeni sanksiyalar hazırda prioritet deyil

28 Noyabr 2025 02:36see124
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri