Icma.az
close
up
RU
Sertifikasiyaya hazırlaşan müəllimlərin NƏZƏRİNƏ!

Sertifikasiyaya hazırlaşan müəllimlərin NƏZƏRİNƏ!

Icma.az, Modern.az portalına istinadən məlumat yayır.

Bu il sertifikatlaşdırma prosesinə cəlb olunacaq fənn müəllimlərə test mərhələsində Metodika və pedaqogika üzrə 10 sual təqdim olunacaq. Onlardan 1-i "Hüquqi savadlılıq", 5-i "Metodiki səriştəlilik", 4-ü isə "Pedaqoji və psixoloji yanaşmalar" mövzuları üzrə olacaq.

Modern.az xəbər verir ki, məzmun sahələri üzrə mövzular aşağıdakılardır:

1. Hüquqi savadlılıq
➢ Təhsil qanunu, 12,13, 17-ci maddələr
➢ Ümumi təhsil haqqında Azərbaycan Respublikasının qanunu, 9, 11, 13, 21, 22, 23, 24, 27, 28-ci maddələr
➢ Fənn kurikulumlarına aid əsas terminlərin təsviri (məzmun xətləri, məzmun standartları, inteqrasiya və s.)
➢ Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsilin dövlət standartları (ümumi təhsilin təşkilinə dair ümumi pedaqoji tələblər, şəxsiyyətyönümlü təhsil, inklüziv təhsil və s.)
➢ “Müəllimlərin etik davranış Qaydaları”

2. Metodiki səriştəlilik
2.1. Təlimdə öyrətmə və öyrənmə prosesinin təşkili
➢ XXI əsr bacarıqları və kompetensiyaları (problem həlletmə, qərarvermə və s.)
➢ Təfəkkürün növləri (məntiqi, tənqidi, yaradıcı, abstrakt, analitik və s. )
➢ Metakoqnitiv bacarıqların formalaşdırılması
➢ Bilik, fəaliyyət və onların növləri haqqında ümumi məlumat. Tapşırıqların hazırlanmasında bilik və fəaliyyət növlərinin tətbiqi
➢ B. Blumun “İdrak taksonomiyası” və təlimdə tətbiqi
➢ Psixomotor və emosional-affektiv taksonomiyalar və təlimdə tətbiqi
➢ İllik və gündəlik planlaşdırma (təlim nəticələri, qiymətləndirmə meyarlarının müəyyənləşdirilməsi və s.)
➢ Şagirdyönümlü (interaktiv) təlimin təşkili: dərsə cəlbolunma (motivasiya), sual-cavab və müzakirələrin təşkili, əməkdaşlıq, refleksiya və s.)
➢ Müəllimin fasilitasiya bacarığı
➢ Təlimin forma və modelləri (birbaşa, layihə əsaslı (PBL), oyunəsaslı, problem əsaslı, araşdırma, sorğu əsaslı, sinxron və asinxron və s.)
➢ Təlim strategiyaları. Texnika və üsullar. (BİBÖ, Klaster, Anlayışın çıxarılması, Beyin həmləsi, Ziqzaq, 3-2-1, Karusel, Sinektika, Debat, İnsert, Simulyasiya və rollu oyunlar, Frayer modeli, Venn diaqramı, Auksion, Qərarlar ağacı, Qar topası, Sinkveyn, Proqnozlaşdırma, Müzakirə üsulları (Müzakirə xəritəsi, Akvarium, Sokrat dialoqu), Əşyaların qeyri-adi istifadəsi, Cisim və hadisələrə müxtəlif nöqteyinəzərdən baxılması, İnsident üzərində iş, Nə olardı əgər? Mən kiməm?, 4N1KH, Qızıl dairə, Blum kubu, Debat, Sinif küncləri, Düşün-çütləş-bölüş)
➢ Şagirdyönümlü (interaktiv) təlimdə iş formaları
➢ İnklüziv təhsil
➢ Təlimdə diferensial yanaşma
➢ Öyrənmə tərzləri

2.2. Qiymətləndirmə (ölçmə və dəyərləndirmə)
➢ Qiymətləndirmənin növləri (məktəbdaxili, milli, beynəlxalq)
➢ Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri (diaqnostik, formativ, summativ (kiçik, böyük)
➢ Qiymətləndirmə meyarları
➢ Formativ qiymətləndirmənin təşkili. Rubriklərin növləri. Effektiv əks-əlaqə (konstruktiv, yekunlaşdırıcı və s.)
➢ Beynəlxalq qiymətləndirmə (TİMS, PİRSL, PİSA və s.)

3. Pedaqoji və psixoloji yanaşmalar
3.1. Pedaqoji və psixoloji nəzəriyyələr
➢ H. Qardner “Çoxnövlü zəka” nəzəriyyəsi
➢ J. Piaje “Zehni inkişafın mərhələləri” nəzəriyyəsi
➢ L.Vıqotski “Sosial inkişaf ” nəzəriyyəsi. “Yaxın inkişaf zonası” anlayışı
➢ K. Dvek “Düşüncə tərzi” nəzəriyyəsi
➢ L. Kolberq “Mənəvi inkişaf” nəzəriyyəsi
➢ R. Qanye “Öyrənmənin şərtləri” nəzəriyyəsi
➢ D. Qoulman “Emosional zəka” nəzəriyyəsi
➢ K.Yunq “İntrovert və ekstravert şəxsiyyət”
➢ Şəxsiyyətin formalaşdırılması və inkişafı. Şəxsiyyətin formalaşdırılması və inkişafında məktəbin və müəllimlərin rolu

3.2. Sinifdə sağlam psixo-sosial mühitin yaradılması
➢ Sosial-emosional öyrənmə
➢ Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulmasının tələbləri və üstünlükləri. Təhlükəsiz öyrənmə mühiti
➢ Sinfin idarəedilməsi mexanizmləri və strategiyalar (buzqıranlar)
➢ Sinif otağının öyrətmə və öyrənmə mühitində funksiyası
➢ Effektiv müəllim-şagird, müəllim-valideyn münasibətləri
➢ Şagird davranışının idarəolunması
➢ Qısnama (bullinq)

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:87
embedMənbə:https://modern.az
archiveBu xəbər 08 May 2025 17:25 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Xoşbəxtlik okeanı Məryəm Bağırova yazır

10 Noyabr 2025 14:10see601

Qəza sərhəddən 5 km aralıda baş verib FOTOLAR

11 Noyabr 2025 18:06see202

MLS klubu Neymarı baş ağrısı kimi qiymətləndirdi transferdən imtina etməsinin səbəbi

11 Noyabr 2025 00:14see136

Gürcüstan Azərbaycan vətəndaşlarını ölkədən çıxardı

11 Noyabr 2025 16:11see133

Əsl zeytun yağını saxtasından ayırd etmək üçün DÖRD ÜSUL

10 Noyabr 2025 14:49see130

Paris: Zəfər Günü Qürur, Yaddaş və Qələbə Ritmləri

11 Noyabr 2025 04:40see130

Beş ildə Zəfərlə bağlı hansı kitablar yazılıb? AYB dən CAVAB

10 Noyabr 2025 10:10see130

“Öz özümə düşünürdüm: bu nə vaxt bitəcək?” Azərbaycan millisinin sabiq futbolçusunun ə MÜSAHİBƏSİ + FOTO

10 Noyabr 2025 12:07see130

Zaqatala sakinin meyiti idarə etdiyi avtomobildə aşkarlanıb

10 Noyabr 2025 23:06see128

Bazar yanır SON DƏQİQƏ

10 Noyabr 2025 22:37see128

Nəfəs kimiləri müğənnicikdir

11 Noyabr 2025 06:06see125

Əvvəlcə Arnar, sonra Abbasov

11 Noyabr 2025 11:26see123

Narsissləri necə tanımaq olar? Psixoloqlar danışdı

10 Noyabr 2025 14:48see123

“Tofaş”la avtoxuliqanlıq etdi, videosunu sosial şəbəkədə paylaşdı

11 Noyabr 2025 03:54see123

Xankəndi dən növbəti darmadağın VİDEO

10 Noyabr 2025 22:51see123

Məktəbdə uşaqlara inək südü əvəzinə "balıq südü" verilir

11 Noyabr 2025 08:56see122

ABŞ və Rusiyanın müharibə RİTORİKASI Nüvə təhdidlərinin arxasındakı İQTİSADİ MARAQLAR

10 Noyabr 2025 15:01see121

Stolüstü tennis yığmamız İslamiadada bürünc medal qazandı FOTO

10 Noyabr 2025 13:51see121

Azərbaycandan Avropaya tədarük üçün sifariş edilən qazın HƏCMİ

10 Noyabr 2025 10:15see120

“Müharibənin üçüncü günü anladım ki, uduzacağıq” Koçaryan Paşinyanı ittiham edib

10 Noyabr 2025 13:43see120
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri