Son zəng in səsini heç kim eşitmək istəmir: Məktəblər niyə valideynləri borca salır?
Sherg.az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Bakı şəhəri 207 nömrəli tam orta məktəbin direktorunun yayılmış səsyazısı ilə əlaqədar olaraq araşdırmalar aparılıb. Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyindən bildirilib ki, araşdırma nəticəsində fəaliyyətində yol verdiyi nöqsanlara görə Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin müvafiq əmri ilə təhsil müəssisəsinin direktoru vəzifəsindən azad edilib.
Qeyd edək ki, bir neçə gün öncə sosial şəbəkələrdə Bakı şəhərində yerləşən 207 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Yaqut Müseyibliyə məxsus olduğu iddia edilən səs yazısı yayılmışdı. Səs yazısında o, “Son zəng” üçün pul yığılmasını və pul verməyən şagirdlərin tədbirdə iştirakına icazə verilməyəcəyini qeyd edirdi.
Halbuki təhsil müəssisələri kommersiya deyil, ictimai dəyərin formalaşdığı məkanlardır. Burada istənilən məcburi pul yığımı istər valideynlər, istərsə də şagirdlər üçün əlavə sosial təzyiq yaradır, bərabərsizliyi dərinləşdirir və təhsilə olan ictimai inamı sarsıdır. Bu baxımdan Dövlət Agentliyinin məsələ ilə bağlı araşdırma apararaq konkret tədbir görməsi – direktorun vəzifəsindən azad edilməsi – cəmiyyətə və təhsil ictimaiyyətinə verilən ciddi bir mesajdır: istənilən qanunsuz və qeyri-etik davranış cavabsız qalmayacaq. Bu hadisə eyni zamanda maarifləndirici xarakter daşımalıdır. Təhsil işçiləri bu kimi hallardan nəticə çıxararaq, fəaliyyətlərini daha şəffaf, ədalətli və humanist prinsiplər əsasında qurmalıdırlar.
Yeri gəlmişkən, “Son zəng”lə bağlı məktəblərə protokollar göndərilib, kənara çıxmaq olmaz. Elm və Təhsil Nazirliyi yanında Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin (MÜTDA) direktoru Eşqi Bağırov hər kəsi tələblərə əməl etməyə çağırıb: "Məktəblərə protokollar göndərilib və tələblərdən kənara çıxmaq olmaz. "Son zəng"lə əlaqəli məktəblərdə yaradıcı və bədii hissə ola bilər. Amma valideynlərə əlavə maliyyə yük yaradan tədbirlərin keçirilməsinə yol verilməməlidir".
Təhsil eksperti Kamran Əsədov Sherg.az-a açıqlamasında problemin fərdi yox, struktur səviyyəsində olduğunu deyib:

