Sürücülər tunellərdə hansı qaydaları pozurlar? Aqil Rəhimov AÇIQLADI FOTO
Avtosfer portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Sürücülərin ən çox qəzaya düşdükləri yerlərdən biri də tunellərdir. Adətən tunelə daxil olduqları anda diqqətsizlik, sürət həddinə əməl etməmək və ya işıqlandırma şəraitinə uyğunlaşa bilməmək ciddi qəzalarla nəticələnir. Bəzən isə sürücülərin maneələri vaxtında görməməsi həm onların həyatını, həm də digər yol hərəkəti iştirakçılarının təhlükəsizliyini risk altına qoyur.
Bəs sürücülər tunellərdə qəza qəzaya düşməmək üçün hansı qaydalara əməl etməlidir?
Məsələ ilə əlaqədar qəzalar əleyhinə kursların məşqçisi Aqil Rəhimov Avtosfer.az-a açıqlamasında deyib ki, şəhərdəki tunellər bütün əlamətlərinə görə özlüyündə təhlükə daşıyır:
“Əfsus ki, sürücülərin bəziləri tunellərdə və körplərdə olan təhlükələri əvvəlcədən hiss edə bilmirlər.
Birincisi, tunellərdən başlayaq. Tunellərdə “qara divar sindromu” adında bir element var. Bu element tunellərin girişində olur. Belə ki, sürücülər əgər fikir veriblərsə, günəşli havalarda, hətta tuneldə işıq yanırsa belə, tunelin girişində “qara divar” yananır. İçəri tamamilə görünmür və sürücülərin bəziləri sürəti qətiyyən azaltmadan o tunelə girirlər və bu zaman o tunelin içində həmin tuneli təmir edən ustalar ola bilər, oranı süpürən süpürgəçilər ola bilər və təsadüfən piyadalar da ola bilər. Belə hadisələr dəfələrlə baş verib. Ona görə sürücülər tunelə girəndə “qara-divar sindromu”nu nəzərə almalıdırlar və sürəti azaltmalıdırlar. Tunellərdə hansı zolağı tutmaq daha məsləhətdir mövzusuna gəlincə isə, əlbəttə sağ zolağı tutmaq məsləhətdir. İş orasındadır ki, bəzi sürücülər tunellərdə sürət ölçən radarların olmamağınıdan sui-istifadə edir və yüksək sürətlə sürməyə üstünlük verirlər. Əgər siz sol zolaqda hərəkət edəcəksinizsə, arxadan gələn avtomobillər sizinlə müqayisədə daha da yüksək sürətlə gələcəklər və sizə işıq yandıracaqlar, sizin onlara mane olduğunuzu bildirəcəklər.
Aqil Rəhimov qeyd edib ki, belə vəziyyətdə sürücülərin çıxış yolu kimi iki variant var:
“Ya yenə də zolağı sağa dəyişməlisiz, bu təhükəlidir, çünki siz sürətli hərəkət etmiş olursuz, ya da sürəti artırmalısınız. Ona görə əvvəlcədən tunellərdə sağ zolağı tutmaq daha məsləhətlidir. Tunellərlə bağlı daha bir vacib məsələ isə sürücülərin daim diqqətindən yayınır. Mütləq şəkildə qeyd etmək lazımdır ki, tunellərdə avtomobillə ötmə əməliyyatı həyata keçirmək qadağandır. Sürücülər tunellərdəki qaranlıq vəziyyətdən, yaxud ümumiyyətlə kameraların olmamasında istifadə edir və tuneldə olarkən manevr edirlər. Qeyd etmək istərdim ki, bu olduqca təhlükəli davranışdır və sürücülər nəzərə almalıdır ki, tunellərdə ötmə əməliyyatı həyata keçirmək, zolaq dəyişmək, yaxud hansısa manevr etmək qanunla qadağandır. Bunu sürücü həm də ona görə etməməlidir ki, belə hərəkətlər özündə qəza riski daşıyır və nəqliyyat vasitəsi idarəçiləri belə səhvlərə yol verərək canlarından ola bilərlər.
Eləcə də körpülərdə. Paytaxtda iki zolaqlı körpülər var və o körpülərdə hətta təcrübəli sürücülər sağ zolağı tutsalar daha yaxşı olar. Qayda pozmaq istəyəməyən təcrübəli sürücülər adətən sağ zolağı tuturlar. Niyə? Yenə də arxadan gələn sürücülər yoldakı sürət limiti 60, 70 kilometr-saat olduğu halda, sürət həddini aşıb 90, 100, 110 kilometr-saatla sol zolaqla hərəkətlərini davam etdirirlər və onlar qarşıdakı sürücünü çaşdırırlar. Hamısından yaxşısı körpülərdə sağ zolağı tutmaqdır, bu isə daha təhlükəsizdir”.
Səfər


