Təyyarədə 20 nəfər qabağa gəlsin tələbi nəyə görə olub?
Icma.az, Oxu.az saytına istinadən bildirir.
"Təyyarəni idarə etmək üçün pilotun idarəetmə orqanlarına tam çıxışı lazımdır. Qəzaya uğrayan təyyarənin kənardan çəkilən görüntülərindən aydın olur ki, təyyarə ciddi zədələnib və idarəetmədə ciddi problemlər yaşanıb".
Oxu.Az Xezerxeber.az-a istinadla xəbər verir ki, bu sözləri AZAL-ın 15 illik təcrübəyə malik pilotu Sərxan Məhərrəmov deyib.
Onun fikrincə, belə kritik vəziyyətdə pilot olaraq doğru qərarı vermək olduqca çətindir. Məsələn, təyyarəni suya endirmək hər zaman doğru seçim olmaya bilər və ya bu, hər şəraitdə mümkün deyil.
Kapitan Sərxan Məhərrəmov bildirib ki, Aktau yaxınlığında təyyarənin bir neçə dəfə dövrə vurması təsadüfi deyil. Pilotların bunu etməkdə məqsədi təyyarənin 10-15 tonluq yanacaq çənini boşaltmaqdır.
Kabindən yayılan videolarda bələdçinin "20 nəfər qabağa gəlsin" ifadəsi ilə bağlı Sərxan Məhərrəmov qeyd edib ki, bu da pilotun göstərişi ilə həyata keçirilib və peşəkarlığın nümunəsidir:
"Təyyarə o qədər stabillikdən çıxıb ki, kapitan stabilliyi bərpa etmək üçün müəyyən sayda sərnişinin qabağa keçməsini istəyib. Bu yolla heç olmasa, az da olsa, stabillik bərpa olunub".
Pilotun sözlərinə görə, belə faciəvi qəza zamanı 29 nəfərin sağ qalması kapitan və ekipajın verdiyi doğru qərarların və peşəkarlığın sübutudur.
Mövzu ilə bağlı videomaterialı təqdim edirik:
Təyyarədə "20 nəfər qabağa gəlsin" tələbi nəyə görə olub?
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:83
Bu xəbər 27 Dekabr 2024 21:23 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















