Icma.az
close
up
RU
Menu

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

ChatGPT də problem yarandı

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

İspaniya mətbuatı: Xabi Alonsonun Real dakı taleyi qarşıdakı 3 oyundan asılıdır

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

“Toyota”nın Çin versiyası və ya ucuz ətin şorbası Bu maşınları almağa dəyərmi?

“Toyota”nın Çin versiyası və ya ucuz ətin şorbası Bu maşınları almağa dəyərmi?

Avtosfer saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

Bir avtomobil konserninin eyni adda modeli müxtəlif versiyalarda istehsal etməsi tamamilə təbii haldır. Qlobal istehsalçıdan söhbət getdiyi halda, mütləq şəkildə regional xüsusiyyətlər nəzərə alınır. 

Avtosfer.az xəbər verir ki, söhbət Çindən gedirsə, bu zaman ikili vəziyyət ortaya çıxır: Birinci halda böyük istehsalçılar bu ölkə üçün nəzərdə tutduqları avtomobilləri yerindəcə istehsal edib satırlar. Bu həm istehsalçıya, həm istehlakçıya, həm də Çin dövlətinə sərf edir. 

İkinci halda isə, böyük konsernlər zavodlarını Çində quraraq hazır məhsulu başqa ölkələrə ixrac edirlər. Zavodun Çində qurulmasının bir çox üstünlüyü var. Bura ilk növbədə ucuz xammal və işçi qüvvəsi daxildir. 

Lakin bu 2 prosesin bir-birindən fərqi böyükdür. Birinci halda, Çin dünyanın ən böyük avtomobil bazarına sahib olduğu üçün istehsalçılar yerli xüsusiyyətləri nəzərə alırlar. Sırf daxili bazar üçün nəzərdə tutulan modellərin proqram təminatı, ekranı yalnız Çin dilində olur. Heç kim bunları xaricə satmağı düşünmür. İkinci halda isə Çində yerləşən zavodda həm də Avropa, Amerika və hətta Afrika bazarı üçün avtomobillər istehsal edilir. Bunlar isə Çinin daxili bazarına buraxılmır.  

Regional fərqlə bağlı sadə bir misal: Afrika və Skandinaviya üçün nəzərdə tutulan modellərin xarici görünüşü eyni ola bilər. Lakin “qara qitə” üçün istehsal olunan modellərdə salon qızdırıcı sistem, sükan və oturacaqların qızdırılması kimi opsiyalar olmur. Bu opsiyalar Afrika üçün lüzumsuzdur və məhsulun maya dəyərini artırır. Skandinaviya və Kanada üçün isə kondisionerə, tündləşdirilmiş şüşələrə lüzum yoxdur. İndi keçək öz bazarımıza. 

Azərbaycanda ən geniş yayılmış markalardan biri də “Toyota”dır. Marka bütün MDB bazarında özünə yer edib, bütün postsovet ölkələrində diler və servis şəbəkəsinə malikdir. Lakin bu maşınları dilerdən kənar da çox sayda alverçi ölkəmizə daşıyır. Bəs bunların fərqi nədədir? İlk baxışda aşkara çıxmayan hansı problemlər var? Bir sözlə, aysberqin görünməyən tərəfinə baxaq.

Ölkəmizdə Çin bazarından alınıb gətirilmiş çox sayda “Toyota” istismar edilir. Təbii ki, bunların əksəriyyəti işlənmiş avtomobillərdir, bütünlükdə hamısı Çin üçün istehsal olunub. Qiymət münasib olduğu üçün müştəriləri də cəlb edir. Lakin bir müddət istismardan sonra aysberqin görünməyən tərəfi üzə çıxır. 
Çin bazarına nəzərdə tutulan modellərin ilk gözəçarpan fərqi ekranın dilidir. Daxili bazar olduğu üçün burada hər şey heroqliflərlə göstərilib, səsli bildirişlər də Çin dilindədir. Ölkədə bu dili bilən neçə avtomobil sahibi var?

MDB məkanı üçün istehsal olunan “Camry” modelləri 10 millimetr hündürdür. Bu da nahamar yollarda və Bakı kimi hündür səkiləri olan şəhərlərdə səmərəlidir. Bu fərq kiçik görünə bilər. Amma cəmi 1 sm fərq üçün asqı sistemində əksər detalların ölçüləri fərqli olmalıdır. Yəni, söhbət “VAZ-2107”-nin qabağını qaldırmaqdan getmir. Sabah amortizatoru sıradan çıxan avtomobil üçün müvafiq detal tapılacaqmı sualının cavabı mənfidir. Çıxış yolu “peredelka” olacaq. Yəni, 21-ci əsrdə sovet ənənəsi. Ya da müvafiq detal üçün maşın alyarla “servisdə yatacaq”.

Mühərriklərin gücü fərqli olduğu üçün proqram təminatı da fərqlidir. Ən əsası isə bu proqram təminatı Çin dilindədir və Çindən kənarda onu onlayn yolla əldə etmək çətindir. Kataloqlar da yalnız bir dildədir. Katalizatorların fərqli olması isə tam ayrı məsələdir. 

Çin bazarı üçün nəzərdə tutulan modellərdə oturacaqlar üçün qızdırıcı yoxdur. Bunların əvəzlənməsi isə çox böyük xərc tələb edir. 

Ümumilikdə, xarici görünüş baxımından fəırqlənməyən avtomobillərin sürprizləri təmir zamanı ortaya çıxır. 

Çin bazarı üçün hazırlanan maşınların bir xüsusiyyəti də naviqasiya sistemlərinin sırf bu ölkə üçün uyğunlaşdırılmasıdır. Əksər hallarda bu avtomobillərdə başqa ölkələrin mobil rabitə operatorlarının sim kartlarını işlətmək mümkün olmur. 

Eyni problemlər qonşu Rusiyada da mövcuddur. Ukrayna ilə müharibəyə görə “Toyota” bu ölkədə istehsalı və bu ölkəyə ixracı dayandırıb. Bundan sonra qeyri-rəsmi satıcılar Çindən kütləvi şəkildə avtomobil daşımağa başlayıblar. İlk aylarda fərq hiss olunmasa da, təxminən yarım il sonra avtomobillər texniki xidmətə ehtiyac duyduqda reallıq üzə çıxıb. Həm də nəzərə alaq ki, rus alverçilərin daşıdıqları maşınlar əsasən təzə olub. Azərbaycana isə əksər hallarda istismarda olmuş avtomobillər gətirilir.

Bütün dediklərimizi ümumiləşdirsək belə bir sual ortaya çıxır: Çin bazarı üçün istehsal olunmuş “Toyota” pisdirmi? Əlbəttə ki, yox. Zavodun yerləşdiyi ölkədən asılı olmayaraq vahid “Toyota” keyfiyyəti mövcuddur. Lakin bir region üçün nəzərdə tutulmuş avtomobilin başqa regionda özünü doğrultmaması keyfiyyət barədə mübahisə üçün əsas deyil. A ölkəsi üçün olan modelə B ölkəsində servis və ehtiyat hissə əlçatanlığı təmin etmək istehsalçının və dilerin məsuliyyətinə aid deyil. Regional fərq nəzərə alınmadan idxal edilən avtomobillər qlobal “Toyota” zəmanətindən kənarda qalır. 

Son olaraq bir faktı mütləq nəzərə almaq zəruridir: Çin bazarı üçün nəzərdə tutulmuş “Toyota” modelləri daxili testlərdən keçirilir. Bu kraş testləri Avropa qəbul etmir. Avropanın özünün Euro NCAP test sistemi mövcuddur. Əksər hallarda Çin və Cənubi Amerikada müsbət qiymət almış maşınlar Avropadakı sınaqdan “üzüqara” çıxır. 

Buna görə də avtomobil alarkən Avropa bazarı üçün nəzərdə tutulmuş  modelləri seçmək daha sərfəlidir. Lakin, başqa məqam da var: Avropa bazarı üçün nəzərdə tutulan maşınların istehsalı daha çox xərc və daha keyfiyyətli xammal tələb edir. Bu da hazır məhsulun maya dəyərini artırır. Nisbətən yüksək qiymətə normal maşın ala bilməyənləri isə çox vaxt paralel idxalçılar şirin dilləri ilə tora salırlar. “Salondakının yarı qiymətinə”  (avtomobil alverçilərinin sevimli şablonu) alınan maşının keyfiyyətinin də yarıbayarı aşağı olması iqtisadi qanunauyğunluqdur.

Vüqar Yaşaroğlu

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:112
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 03 Mart 2025 16:44 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

02 Dekabr 2025 16:57see473

ChatGPT də problem yarandı

03 Dekabr 2025 00:36see374

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

02 Dekabr 2025 23:53see372

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

02 Dekabr 2025 08:15see331

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

03 Dekabr 2025 00:53see314

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

02 Dekabr 2025 21:45see285

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

03 Dekabr 2025 00:42see285

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

03 Dekabr 2025 00:38see280

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

03 Dekabr 2025 16:51see196

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

03 Dekabr 2025 00:24see160

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

03 Dekabr 2025 00:10see160

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

02 Dekabr 2025 20:43see159

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

02 Dekabr 2025 15:20see150

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

03 Dekabr 2025 09:08see149

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

02 Dekabr 2025 09:28see136

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

03 Dekabr 2025 15:21see134

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

02 Dekabr 2025 22:20see131

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

03 Dekabr 2025 12:22see129

İspaniya mətbuatı: Xabi Alonsonun Real dakı taleyi qarşıdakı 3 oyundan asılıdır

02 Dekabr 2025 08:42see126

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

02 Dekabr 2025 21:29see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri