Umico müştərinin bağlamasını itirib?
Azpost saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Cavidan Rzayev adlı vətəndaş Umico şirkətindən şikayətçidir. Vətəndaş bildirir ki, xaricdən şifariş etdiyi məhsul Umico vasitəsilə ona çatdırılmalı imiş. Proqram təminatənda məhsulun mark ayınən 11-dən etibarən Azərbaycanda olduğu görünsə də şirkət bu günə kimi şifarişi çatdırmayıbAzPost.az">.
Məsələ ilə bağlı vətəndaşın şirkətə etdiyi müraciətə isə texniki problemlər olduğu və bir qədər də “səbr etməsi” bildirilib.
Şikayətçi məsələ ilə bağlı Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi olaraq müraciət etdiyini, lakin müvafiq qrumdan da cavab almadığını diqqətə çatdırıb.
Hazırda Cavidan Rzayev şifariş etdiyi məhsulun itib-itməməsi ilə bağlı narahatdır. Bununla bağlı şirkətə sual ünvanlasa da cavabsız qalıb.

Paylaş


